quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
Sla niet eens zo'n toon aan tegen iemand die je......broer had kunnen zijn!
Dit slaat dus op most_wanted, hè. Dat daar geen misverstand over bestaat...quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
Sla niet eens zo'n toon aan tegen iemand die je......broer had kunnen zijn!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:10 schreef Stofje het volgende:. Het is niet zo dat ik jou niet mag, het is meer de kwaliteit van je complete oeuvre op dit forum, waar ik niet vrolijk van word.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit slaat dus op most_wanted, hè. Dat daar geen misverstand over bestaat...
Is er onderhand al een ban-aanvraag gedaan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:10 schreef Stofje het volgende:. Het is niet zo dat ik jou niet mag, het is meer de kwaliteit van je complete oeuvre op dit forum, waar ik niet vrolijk van word. Maar als jochie van 13 vond ik het ook nog moeilijk om naar mezelf te kijken en gaf ik ook altijd anderen de schuld. Hoort bij de leeftijd, knul
![]()
Voor jou ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Is er onderhand al een ban-aanvraag gedaan?
Sterk. Erg sterk. En nog grappig ook.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:15 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Sterk. Erg sterk. En nog grappig ook.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:45 schreef Insomaniac het volgende:
Hey most_wanted, je moeder roept je, het is bedtijd.
ja!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:49 schreef The_Terminator het volgende:
The_Terminator, kom's hier!
Mijn naamtopic, wat doen jullie![]()
Hij was geweldig, maar werd verbaggerdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:49 schreef The_Terminator het volgende:
The_Terminator, kom's hier!
Mijn naamtopic, wat doen jullie![]()
yep, dit wordt hemquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:04 schreef Havoc het volgende:
Mogguh, is dit em?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Stofje![]()
Waarom heb je dit topic The_Terminator, kom's hier! gesloten?
Jouw adoratie topic(s) zijn ook nog open![]()
Bespeur ik hier een beetje jaloezie![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij was geweldig, maar werd verbaggerd.
Jullie klagen te weinig!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:38 schreef iamredleader het volgende:
Sjeez, man, het is hier doodstil!
Ik vind het een slecht idee. Omdat appel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Als je de volgende OP nou eens als volgt maakt:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
En dan als FiPo:
Voor FB zie OP.
Slotje.
Dan ben je van al het gezeur af.
En terecht, vandaar mijn edit.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:54 schreef Jordy-B het volgende:
'k had helemaal 'n "ik zou toch zweren dat ik daar had lopen zeiken"-gevoel...
Bwhehehehe.equote:Op zondag 12 februari 2006 12:15 schreef no1uknow het volgende:
Het is een lange tijd geleden...
Etters!
Dan moet je maar geen kuttopics openen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:02 schreef hallo_mensen het volgende:
heb medelijden ze willen mij hacken
Ga slapen.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Post hier privefoto's van Dribbel!
NJ ik heb toetstemming gegeven dat hij mijn foto mocht posten )
Dan mag het![]()
Toch knap van je dat je dat allemaal erin geschoven kreeg!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Post hier privefoto's van Dribbel!
NJ ik heb toetstemming gegeven dat hij mijn foto mocht posten )
Dan mag het![]()
Echt? Dus als ik hier een topic open "Post hier GEEN tubgirl", krijg ik dan een ban?quote:Op maandag 13 februari 2006 06:54 schreef Stofje het volgende:
*topicnote: TT's met 'tubgirl' erin, zijn ook voldoende voor een ban.
Bwehheeh.e.e. Bwhe.
Wegens baggeren.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Echt? Dus als ik hier een topic open "Post hier GEEN tubgirl", krijg ik dan een ban?
En niet voor het woordje tubgirl? En als ik nou eens een leuk topic heb? Met mooie plaatjes en leuke reacties?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:00 schreef NJ het volgende:
Wegens baggeren.
Je weet dat Stofje een grap maakte?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En niet voor het woordje tubgirl? En als ik nou eens een leuk topic heb? Met mooie plaatjes en leuke reacties?
Nee... schaam schaamquote:Op maandag 13 februari 2006 13:04 schreef NJ het volgende:
Je weet dat Stofje een grap maakte?
Jij bent niet waardeloos. Jij hebt naamtopics! Ik niet, dus ben ik waardelozer of zoquote:Op maandag 13 februari 2006 13:08 schreef Stofje het volgende:
Mijn grapjes worden niet begrepen.
Ik voel me waardeloos.
je bent ook niet echt bijzonder grappig!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:08 schreef Stofje het volgende:
Mijn grapjes worden niet begrepen.
Ik voel me waardeloos.
Ach, die heeft niet eens een Avatar!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Stofje het volgende:
Oei, die EL_Rey maakt hier wel bijzonder gemene opmerkingen. Potverdikkeme, ik zou me bijna echt beledigd voelen. Poeh hee.
Kut, hangt het van naamtopics afquote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij bent niet waardeloos. Jij hebt naamtopics! Ik niet, dus ben ik waardelozer of zo
ze zijn niet gemeen bedoeld... de waarheid is nooit gemeen lief stofje..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Stofje het volgende:
Oei, die EL_Rey maakt hier wel bijzonder gemene opmerkingen. Potverdikkeme, ik zou me bijna echt beledigd voelen. Poeh hee.
jawel, een mooi kruisje..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, die heeft niet eens een Avatar!
Wat denk je dan wel niet van Yvonne?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kut, hangt het van naamtopics af
Die Buzzer is wel popie-jopie dan..
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat denk je dan wel niet van Yvonne?
quote:
Ja, jij en nog 40,000 anderen. Heel origineel.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:23 schreef EL_REY het volgende:
jawel, een mooi kruisje..
there there..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef Stofje het volgende:
Tja, sorry! Maar bedankt!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:25 schreef Stofje het volgende:
Slotje op verzoek. Die ik met pijn in m'n hart honoreer.
Ik haaaat bagger.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
verdomme NJ ál me baggertopics op slot![]()
wat is het toch met je
Bij deze.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij zegt dat ik moet stoppen he hier baggeren in ONZ, dan stop ik gewoon![]()
Jaloers?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar PUB met die kutkneus van een renesite als mod![]()
Hoezo vind ik dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Neemt niet weg dat het een kutkneus blijft, en dat vind jij ook![]()
Ik mag Renesite wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
omdat het er 1 is![]()
ga het nou maar niet ontkennen![]()
![]()
Aan wie is die vraag gericht?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:24 schreef outcast_within het volgende:
heeft NJ eigenlijk nog iets te maken met je avatar?
Okee, ik ben hier weg, een fijne avond nogquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Aan wie is die vraag gericht?
Aan mij: De persoon op mijn avatar heeft hetzelfde gevoel voor humor als ik.
Aan Dribbel: Mail 'm.
Kicken is niet verbode, tenzij het onnodig is. Dat was het niet want ik las het topic voor het eerst en het is wél waar dat boomlaars geen 'Boomlaars' topic meer heeft geopend sinds zijn topic naar onzin is gekickt. Nu is dat misschien niet de enige rede maar dat maakt de sluitpost wel onterecht.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef Stofje het volgende:
Het kicken van topics verraadt een soort gebrek aan creativiteit.
in Biogarde Mild..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:01 schreef Stofje het volgende:
Nee.
Wat is er aan het handje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:44 schreef NJ het volgende:
Ik wacht wel even op Bupa voor de sluitpost Kurk.
Je mag alleen posten in dit topic als de enige klinker in...quote:
Vraag Puul anders?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Je mag alleen posten in dit topic als de enige klinker in...
Maar ik had het woordje 'enige' niet gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |