ik hoop dat dit een grapje isquote:Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef qu63 het volgende:
Queen - Bohemian Rhapsody
Queen - Brighton Rock (live versie)
Brian May - Last Horizon (zeker na Brighton Rock en dan met mooie achtergrond beelden)
Queen - Love of my life
Queen - '39
Queen - Hammer to fall (langzame versie)
Ik vind dat ook mooie gitaarstukken. En dit topic lijkt me niet bedoeld om andermans smaak af te kraken, toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:37 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ik hoop dat dit een grapje is, die gitarist van queen was zo enorm slecht
dan mag je jouw idool steve vai wel even aanspreken dat hij met zulke slechte gitaristen omgaatquote:Op maandag 6 februari 2006 14:37 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ik hoop dat dit een grapje is, die gitarist van queen was zo enorm slecht
publiciteit is ook geld verdienenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan mag je jouw idool steve vai wel even aanspreken dat hij met zulke slechte gitaristen omgaat
Niet afzeiken inderdaad...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mooie gitaarstukken. En dit topic lijkt me niet bedoeld om andermans smaak af te kraken, toch?
Als hij nou een liedje van Henk Wijngaard genoemd had, à la...
Hebben we het wel over de zelfde gitarist? Brian May heeft geniale riffs geschreven en is zeker een topgitarist. Ik ben geen fan van Santana, dan ga ik niet van de daken schreeuwen: wat een waardeloze gitarist. Santana is een topper, maar zijn muziek spreekt mij niet aan! Dat is wat anders, wat jij hier impliceert is duidelijke dovenmansoren. En Steve Vai? Dat is een ongelofelijk notenkakker die geen ophouden weet, hij krijgt de meest rare geluiden uit een gitaar (leuk), hij speelt met zijn tremeloe over de snaren als een strijkstrok (grappig), maar ik zal nooit iets van hem kopen, zo nerveus word ik van die gast. Versta me niet verkeerd, hij is een ware God...alhoewel nichten kunnen geen God zijn, maar staat hoog in de boom als beste gitarist. (Ik vind Satriani wat dat betreft toegankelijker en relaxter).quote:Op maandag 6 februari 2006 15:02 schreef funkmaster het volgende:
[..]
publiciteit is ook geld verdienen![]()
alle respect voor muziek van queen, wilde je niet beledigen, vind het echt mooie muziek....maar zie gewoon geen talent in Brian May, dat het net zo goed een willekeurige andere gitarist kunnen zijn naar mijn mening!
maar Queen is zeker een goeie band, dat is zeker waar
Is Vai een nicht?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef Votz het volgende:
[..]
Hebben we het wel over de zelfde gitarist? Brian May heeft geniale riffs geschreven en is zeker een topgitarist. Ik ben geen fan van Santana, dan ga ik niet van de daken schreeuwen: wat een waardeloze gitarist. Santana is een topper, maar zijn muziek spreekt mij niet aan! Dat is wat anders, wat jij hier impliceert is duidelijke dovenmansoren. En Steve Vai? Dat is een ongelofelijk notenkakker die geen ophouden weet, hij krijgt de meest rare geluiden uit een gitaar (leuk), hij speelt met zijn tremeloe over de snaren als een strijkstrok (grappig), maar ik zal nooit iets van hem kopen, zo nerveus word ik van die gast. Versta me niet verkeerd, hij is een ware God...alhoewel nichten kunnen geen God zijn, maar staat hoog in de boom als beste gitarist. (Ik vind Satriani wat dat betreft toegankelijker en relaxter).
ik ben het niet met je eens...laat ik het braaf daarbij houdenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef Votz het volgende:
[..]
Hebben we het wel over de zelfde gitarist? Brian May heeft geniale riffs geschreven en is zeker een topgitarist. Ik ben geen fan van Santana, dan ga ik niet van de daken schreeuwen: wat een waardeloze gitarist. Santana is een topper, maar zijn muziek spreekt mij niet aan! Dat is wat anders, wat jij hier impliceert is duidelijke dovenmansoren. En Steve Vai? Dat is een ongelofelijk notenkakker die geen ophouden weet, hij krijgt de meest rare geluiden uit een gitaar (leuk), hij speelt met zijn tremeloe over de snaren als een strijkstrok (grappig), maar ik zal nooit iets van hem kopen, zo nerveus word ik van die gast. Versta me niet verkeerd, hij is een ware God...alhoewel nichten kunnen geen God zijn, maar staat hoog in de boom als beste gitarist. (Ik vind Satriani wat dat betreft toegankelijker en relaxter).
standaard?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ik ben het niet met je eens...laat ik het braaf daarbij houden
Brian May heeft naar mijn mening echt geen mooie gitaarstukken geschreven![]()
lekker standaard allemaal...dire straits, steve vai, Al DiMeola...daar kan hij nog een heeele hoop van leren!
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:00 schreef Zanderrr het volgende:
Solo's? Bah, wat ouderwets.
Dus omdat een gitarist geen gekke bekken trekt of als een malloot over het podium rent is het een technische minder goede gitarist?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef LedZep het volgende:
Brian May is technisch gezien echt geen goede gitarist imho. Bij elk optreden is hij één en al concentratie, terwijl een top gitarist gewoon blind moet kunnen spelen en tegelijkertijd een show moet neerzetten
intro van Firth of Fifth op piano mag er wel wezen!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:50 schreef Grafhond het volgende:
[..]
Dus omdat een gitarist geen gekke bekken trekt of als een malloot over het podium rent is het een technische minder goede gitarist?![]()
Ontopic:
De solo die Steve Hackett neerlegt in Firth of Fifth van Genesis mag er best wezen.
gevoel voor humor heb je welquote:Op maandag 6 februari 2006 18:11 schreef kamagurka het volgende:
Rhandy Rhoades blaast de meeste faggots die al genoemd zijn nog weg vanuit zijn graf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |