abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2006 @ 12:43:54 #51
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_34791116
Damage Inc. - Metallica

Ik ben geen Metallica fanaat ofzo, maar die solo, die snelheid, die opbouw naar sneller, sneller, sneller
en dan als een trein doordenderend...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_34791213
Radiohead - Paranoid Android
  maandag 6 februari 2006 @ 12:52:51 #53
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_34791361
Queen - Bohemian Rhapsody
Queen - Brighton Rock (live versie)
Brian May - Last Horizon (zeker na Brighton Rock en dan met mooie achtergrond beelden )
Queen - Love of my life
Queen - '39
Queen - Hammer to fall (langzame versie)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 6 februari 2006 @ 14:37:58 #54
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_34794182
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef qu63 het volgende:
Queen - Bohemian Rhapsody
Queen - Brighton Rock (live versie)
Brian May - Last Horizon (zeker na Brighton Rock en dan met mooie achtergrond beelden )
Queen - Love of my life
Queen - '39
Queen - Hammer to fall (langzame versie)
ik hoop dat dit een grapje is , die gitarist van queen was zo enorm slecht
"goude rolex en grote auto's, upperclass leven is reuze mooi"
pi_34794431
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:37 schreef funkmaster het volgende:

[..]

Ik vind dat ook mooie gitaarstukken. En dit topic lijkt me niet bedoeld om andermans smaak af te kraken, toch?
Als hij nou een liedje van Henk Wijngaard genoemd had, à la...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 6 februari 2006 @ 14:57:35 #56
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_34794792
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:37 schreef funkmaster het volgende:

[..]

dan mag je jouw idool steve vai wel even aanspreken dat hij met zulke slechte gitaristen omgaat
It's Time To Shine
  maandag 6 februari 2006 @ 15:02:14 #57
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_34794976
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:57 schreef qu63 het volgende:

[..]

dan mag je jouw idool steve vai wel even aanspreken dat hij met zulke slechte gitaristen omgaat
publiciteit is ook geld verdienen

alle respect voor muziek van queen, wilde je niet beledigen, vind het echt mooie muziek....maar zie gewoon geen talent in Brian May , dat het net zo goed een willekeurige andere gitarist kunnen zijn naar mijn mening!

maar Queen is zeker een goeie band, dat is zeker waar
pi_34795069
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:46 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik vind dat ook mooie gitaarstukken. En dit topic lijkt me niet bedoeld om andermans smaak af te kraken, toch?

Als hij nou een liedje van Henk Wijngaard genoemd had, à la...
Niet afzeiken inderdaad...
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34795152
Intro/Sweet Jane - Lou Reed
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34795391
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:02 schreef funkmaster het volgende:

[..]

publiciteit is ook geld verdienen

alle respect voor muziek van queen, wilde je niet beledigen, vind het echt mooie muziek....maar zie gewoon geen talent in Brian May , dat het net zo goed een willekeurige andere gitarist kunnen zijn naar mijn mening!

maar Queen is zeker een goeie band, dat is zeker waar
Hebben we het wel over de zelfde gitarist? Brian May heeft geniale riffs geschreven en is zeker een topgitarist. Ik ben geen fan van Santana, dan ga ik niet van de daken schreeuwen: wat een waardeloze gitarist. Santana is een topper, maar zijn muziek spreekt mij niet aan! Dat is wat anders, wat jij hier impliceert is duidelijke dovenmansoren. En Steve Vai? Dat is een ongelofelijk notenkakker die geen ophouden weet, hij krijgt de meest rare geluiden uit een gitaar (leuk), hij speelt met zijn tremeloe over de snaren als een strijkstrok (grappig), maar ik zal nooit iets van hem kopen, zo nerveus word ik van die gast. Versta me niet verkeerd, hij is een ware God...alhoewel nichten kunnen geen God zijn, maar staat hoog in de boom als beste gitarist. (Ik vind Satriani wat dat betreft toegankelijker en relaxter).
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_34795452
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef Votz het volgende:

[..]

Hebben we het wel over de zelfde gitarist? Brian May heeft geniale riffs geschreven en is zeker een topgitarist. Ik ben geen fan van Santana, dan ga ik niet van de daken schreeuwen: wat een waardeloze gitarist. Santana is een topper, maar zijn muziek spreekt mij niet aan! Dat is wat anders, wat jij hier impliceert is duidelijke dovenmansoren. En Steve Vai? Dat is een ongelofelijk notenkakker die geen ophouden weet, hij krijgt de meest rare geluiden uit een gitaar (leuk), hij speelt met zijn tremeloe over de snaren als een strijkstrok (grappig), maar ik zal nooit iets van hem kopen, zo nerveus word ik van die gast. Versta me niet verkeerd, hij is een ware God...alhoewel nichten kunnen geen God zijn, maar staat hoog in de boom als beste gitarist. (Ik vind Satriani wat dat betreft toegankelijker en relaxter).
Is Vai een nicht?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 6 februari 2006 @ 15:19:21 #62
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_34795503
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef Votz het volgende:

[..]

ik ben het niet met je eens...laat ik het braaf daarbij houden

Brian May heeft naar mijn mening echt geen mooie gitaarstukken geschreven
lekker standaard allemaal...dire straits, steve vai, Al DiMeola...daar kan hij nog een heeele hoop van leren!
pi_34795519
Gary Moore - still got the blues

My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday
  maandag 6 februari 2006 @ 16:03:34 #64
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_34796973
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef funkmaster het volgende:

[..]

ik ben het niet met je eens...laat ik het braaf daarbij houden

Brian May heeft naar mijn mening echt geen mooie gitaarstukken geschreven
lekker standaard allemaal...dire straits, steve vai, Al DiMeola...daar kan hij nog een heeele hoop van leren!
standaard?

hij speelt ten eerste met een eigen gemaakt gitaar, dus standaard is het al niet meer te noemen. ik heb nog nooit een gitarist een nummer van Queen horen coveren die hetzekfde geluid kreeg als Brian. en de Brighton Rock solo's ben ik nog nooit ergens anders tegen gekomen, of iets wat er op lijkt...
It's Time To Shine
pi_34797127
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:00 schreef Zanderrr het volgende:
Solo's? Bah, wat ouderwets.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 6 februari 2006 @ 16:09:15 #66
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_34797207
Ik ben helemaal niet zo'n enorme Queen-fan, maar Brian May heeft juist vijwel altijd een stijl en een gitaargeluid dat je uit duizenden herkent, vooral die gelaagde gitaarharmonieen die hij altijd gebruikt. Smaken verschillen, maar dat het iedere andere gitarist had kunnen zijn, dat lijkt me echt flauwekul.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_34797357
Rolling Stones - Sympathy for the devil..

Niet geweldig moelijke solo, maar wat een melodie
pi_34800120
Brian May is technisch gezien echt geen goede gitarist imho. Bij elk optreden is hij één en al concentratie, terwijl een top gitarist gewoon blind moet kunnen spelen en tegelijkertijd een show moet neerzetten (master hierin is natuurlijk Angus Young).

Ontopic:

Dire Straits - Tunnel of Love
Guns n' Roses - Estranged
Deep purple - Child in Time
Led Zeppelin - Whole lotta love
  maandag 6 februari 2006 @ 17:50:29 #69
140747 Grafhond
Amsterdamse!
pi_34801012
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef LedZep het volgende:
Brian May is technisch gezien echt geen goede gitarist imho. Bij elk optreden is hij één en al concentratie, terwijl een top gitarist gewoon blind moet kunnen spelen en tegelijkertijd een show moet neerzetten
Dus omdat een gitarist geen gekke bekken trekt of als een malloot over het podium rent is het een technische minder goede gitarist?

Ontopic:
De solo die Steve Hackett neerlegt in Firth of Fifth van Genesis mag er best wezen.
  maandag 6 februari 2006 @ 17:55:34 #70
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_34801138
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:50 schreef Grafhond het volgende:

[..]

Dus omdat een gitarist geen gekke bekken trekt of als een malloot over het podium rent is het een technische minder goede gitarist?

Ontopic:
De solo die Steve Hackett neerlegt in Firth of Fifth van Genesis mag er best wezen.
intro van Firth of Fifth op piano mag er wel wezen!

en dude: technische partijen worden bedoeld, en Brian May is nou niet bepaald technisch "goed" ofzo
pi_34801229
Als je na zoveel jaar ervaring nog steeds bij elke noot moet kijken of je wel de juiste snaar aanslaat noem ik je niet bepaald een technisch begaafde gitarist.
pi_34801286
Dat nieuwe nummer van The Strokes heeft een aantal fantastische gitaarsolo's. Ben ff de naam kwijt...
pi_34801452
Dire straits - Brothers in arms
Pink floyd - Mother
Angel witch - Angel witch
Death - Evil dead
Kreator - Material World Paranoia
Led zeppelin - Stairway to heaven
Led zeppelin - Whole Lotta Love
Metallica - Ride the lighting
Metallica - Phantom Lord
Metallica - Whiplash
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_34801571
Rhandy Rhoades blaast de meeste faggots die al genoemd zijn nog weg vanuit zijn graf
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 6 februari 2006 @ 18:14:13 #75
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_34801655
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:11 schreef kamagurka het volgende:
Rhandy Rhoades blaast de meeste faggots die al genoemd zijn nog weg vanuit zijn graf
gevoel voor humor heb je wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')