*naar litso wijst.quote:Op maandag 6 februari 2006 05:29 schreef Mr-Z het volgende:
En dat terwijl mijn avatar niet eens in de OP staat![]()
*checkquote:Op maandag 6 februari 2006 06:09 schreef Chowi het volgende:
TIETEN!
*double check.quote:
checked it twice.. checked it twelve times.. still there..quote:
En nu?quote:Op maandag 6 februari 2006 06:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
checked it twice.. checked it twelve times.. still there..
Het kon slechter inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2006 09:07 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 09:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het kon slechter inderdaad
Nog een uurtje en dan zit het er weer op, 14.klaar
Dat klopt, ik wil hier ook weg. Mn functie is de laatste tijd zodanig aangepast dat alle uitdaging weg is. Bovendien een kutbedrijf en kutcollega's.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij klaagt veel over je werk, wat doe je eigenlijk?
Ah, da's klote. Al aan het solliciteren geweest?quote:Op maandag 6 februari 2006 09:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat klopt, ik wil hier ook weg. Mn functie is de laatste tijd zodanig aangepast dat alle uitdaging weg is. Bovendien een kutbedrijf en kutcollega\'s.
Ow en ik doe iets commercieels en management-achtigs.
Ik ben bezig jaquote:Op maandag 6 februari 2006 09:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, da's klote. Al aan het solliciteren geweest?
En dat doet de helft van de wereld volgens mij :')
goeie 's ochtends!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:01 schreef Donnie.Darko het volgende:
Heu.
Je volgt t nieuws niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
goeie \'s ochtends!
wat is er met je avatar gebeurd
Dankjequote:Op maandag 6 februari 2006 10:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je volgt t nieuws niet?
Ik vind em overigens briljant 14.gif
nee, vertel!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je volgt t nieuws niet?
Ik vind em overigens briljant 14.gif
ah nu vat ik hemquote:Op maandag 6 februari 2006 10:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Centraal Ophef over 'EU' Spotprenten #12
Veel leesplezier![]()
En dan ook nog zeuren dat zn ava niet in de OP staatquote:Op maandag 6 februari 2006 10:28 schreef DeLeider het volgende:
Een bef topic zonder PI 13.gif
Enorm jaquote:Op maandag 6 februari 2006 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Spannend hier.
Donderdag. Had de mogelijkheid om dinsdag of donderdag te beginnen, ben maar voor donderdag gegaan aangezien ik nog steeds regelmatig blauw aanloop van het hoestenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Enorm ja![]()
Begin je vandaag met werken?
Nog steeds? Moet je niet ff langs de dokter dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Donderdag. Had de mogelijkheid om dinsdag of donderdag te beginnen, ben maar voor donderdag gegaan aangezien ik nog steeds regelmatig blauw aanloop van het hoesten.
meer Jägermeister drinken!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Donderdag. Had de mogelijkheid om dinsdag of donderdag te beginnen, ben maar voor donderdag gegaan aangezien ik nog steeds regelmatig blauw aanloop van het hoesten.
Dat is zó ranzigquote:
Dokters zijn voor plebsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nog steeds? Moet je niet ff langs de dokter dan?
Alles beter dan die Jagermeukquote:
Smaken verschillen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Foei!
Jägermeister is lekker [afbeelding] mits ijs- en ijskoud!
Hoestsiroop.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gelukkig wel!
maar het blijft goed voor je keel!
Je kan wél vet trippen op hoestsiroop.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die is alleen niet hypergekoeld, en er zit geen alcohol in
is dat zo?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kan wél vet trippen op hoestsiroop.
Ik ga er altijd van over mn nek, of doelde je daar niet op?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kan wél vet trippen op hoestsiroop.
wheheh, stop je wel gelijk met hoesten!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga er altijd van over mn nek, of doelde je daar niet op?
Juist. Uitermate effectief.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wheheh, stop je wel gelijk met hoesten!
volgens mij zijn paddo's toch effectieverquote:Op maandag 6 februari 2006 12:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja! Bij Strong Medicine gezien.
Och, valt best mee allemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 12:11 schreef Misstique het volgende:
Drugs are baaad mmmkay?
nee.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:11 schreef Misstique het volgende:
Drugs are baaad mmmkay?
Gewoon met matequote:
Ik zou maar een dag vrij nemenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee.
mits verstandig, en met mate gebruikt!weer de bus gemist, verdorie!
ik heb al vrij, dus kan zelf weten wanneer ik vertrekquote:Op maandag 6 februari 2006 12:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou maar een dag vrij nemen
Daar was ik ook aan toe vandaag
Waar ga je heen danquote:Op maandag 6 februari 2006 12:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb al vrij, dus kan zelf weten wanneer ik vertrek
Ik wou eigenlijk al 2 bussen geleden weg, maar ik kijk steeds nét te laat op de klok!
Delft... zit een vriend van me op kamers. Die kerel zit er wel tof en heeft een erg dikke i-net lijn liggenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoevelaken --> delft
ben niet de héle week vrij helaas!
ik zit ook tof mên!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Delft... zit een vriend van me op kamers. Die kerel zit er wel tof en heeft een erg dikke i-net lijn liggen
Als je maar kan surfen en af en toe wat binnen kan halen is et prima natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 12:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zit ook tof mên!midden in het centrum!
iets minder dikke internetlijn misschien, maar voor mij is het genoeg
psiesquote:Op maandag 6 februari 2006 12:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je maar kan surfen en af en toe wat binnen kan halen is et prima natuurlijk
Wat doe je voor studie ?!
Puik!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
psieswat heb je aan een 20 MBit verbinding, als dan na 10 seconden je harde schijf volzit
en: Luchtvaarttechniek
Als na 10 seconden je hdd vol zit op een 20Mbit lijn dan heb je wel een erg kleine hdd.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
psieswat heb je aan een 20 MBit verbinding, als dan na 10 seconden je harde schijf volzit
en: Luchtvaarttechniek
Ik zou wel een 20mbit lijn willen opzich ja... maar dan ook graag volle 20mbit uploadquote:Op maandag 6 februari 2006 12:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als na 10 seconden je hdd vol zit op een 20Mbit lijn dan heb je wel een erg kleine hdd..
of hij staat al helemaal vol!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als na 10 seconden je hdd vol zit op een 20Mbit lijn dan heb je wel een erg kleine hdd..
Dat hoor je zeker de hele dag alquote:
Leuke poging, maar nee dank je.quote:
Bummerquote:
Ik ben érg selectiefquote:
Terecht anders blij je aan de gangquote:
Juist. Anders heb ik niet eens tijd om normaal te Fokkenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Terecht anders blij je aan de gang![]()
En dat is toch echt wel een belangrijke levensbehoefte dat kwalitatief gefok! hierquote:Op maandag 6 februari 2006 13:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Anders heb ik niet eens tijd om normaal te Fokken![]()
Succes enzoquote:Op maandag 6 februari 2006 13:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nou dan ga ik maar es een nieuwe poging wagen de bus te halen!![]()
Mijn tekst... wat doe jequote:
Waarom het wiel opnieuw uitvinden?quote:
Omdat die misschien beter rolt ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 13:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom het wiel opnieuw uitvinden?
DAt uur is nu aangebrokenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:59 schreef Misstique het volgende:
Af en toe moet ik ff een kwartiertje bikkelen, zodat ik daarna weer een uur kan Fokken![]()
Dat is mooiquote:
Al mijn weekenden zijn tof.quote:
Nog wat bijzonders gedaan ?!quote:
Veel geld uitgegeven, wijn gedronken en een filmpje gekeken.quote:
Goed werk... lekker rustig aan dusquote:Op maandag 6 februari 2006 14:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Veel geld uitgegeven, wijn gedronken en een filmpje gekeken.
Yup, lekker relaxedquote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed werk... lekker rustig aan dus!
Dat scheelt een hoop brakheid trouwens...
Ik hier?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:23 schreef Ghostbuster het volgende:
<-------------------------Beftekkel
Ja hoiquote:Op maandag 6 februari 2006 14:23 schreef Ghostbuster het volgende:
<-------------------------Beftekkel
Toevallig.quote:
Je kent de weg ?!quote:
Als niet dan toch.quote:
Zo niet dan toch ?!quote:
Tevens alsmede.quote:
Ahh... het verhaal over de ronde circelquote:
In al zn oneindigheidquote:Op maandag 6 februari 2006 14:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh... het verhaal over de ronde circel
Puik...quote:
Er moet ook gewerkt wordenquote:
Wellusquote:
Kijk je uit.... overspannen ben je zomaarquote:
Zoiets ja.quote:
Apartquote:Op maandag 6 februari 2006 14:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben weer eens begonnen aan een BeFgame en deze maak ik misschienw el af.. De vorige was ik mee bezig maar dat was niks, nu kijken of ik ooit eens deze afmaak. Ik heb nu een stukje code erin dat ik iets kan bewegen met de pijltjestoetsen. Veels te leuk om het heen en weer te halen om verder te gaan.
. Heb ik altijd, dan ben ik bezig met een spel en dan speel ik de helft van de tijd, ookal is het nog geen echt spel.
.
Scherp!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Btw, palindroom topicreeksnummer.
Jah... same shit overhere. Ben kapot... het was weer 7uur voordat ik op bed lag zondagochtend.quote:
Petje af enzoquote:
hehehequote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... same shit overhere. Ben kapot... het was weer 7uur voordat ik op bed lag zondagochtend.
Hey! Bliepjes-manquote:
Yup, en als Bioslock nu ook even zijn best deed hadden we nog meer bliepjes!quote:
wow!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hehehetoen was ik dus al 2 uur op
heeft ie nou nog niets gedaanquote:Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup, en als Bioslock nu ook even zijn best deed hadden we nog meer bliepjes!
kranten he krantenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wow!
wat doe je verkeerd dan, dat je zo vroeg op moet op zondag
Hij had "wat" gedaan maar was nog niet klaar.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
heeft ie nou nog niets gedaan!?
Laksheid is tof.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij had "wat" gedaan maar was nog niet klaar.
wat zijn de nieuwe aanwinsten?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
FRS geplunderd.
Zou kunnen... ik heb geen ideequote:Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup, en als Bioslock nu ook even zijn best deed hadden we nog meer bliepjes!
Uiteraardquote:Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar wel 200% uitbetaald krijgen, ofniet?
Maar ik wil verder.quote:
Van mij mag je ofzoquote:
Een nummer op de atari ST samen met bioslock (je weet wel, 14.gif bioslock van fok).quote:Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Van mij mag je ofzo
Waarmee ben je bezig dan ?!
Trek em aan zn mouw!! Grijp em in zn lurven!!quote:
Hmm... wat gaat het precies worden ?!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Een nummer op de atari ST samen met bioslock (je weet wel, 14.gif bioslock van fok).
Omstebeurten dingetjes toevoegen en zulks.
Nu wacht ik dus op zijn stuk.
Zal ik doen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Trek em aan zn mouw!! Grijp em in zn lurven!!
Wat ik tot zover heb gemaakt (3kanalen atari ST computer)quote:Op maandag 6 februari 2006 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... wat gaat het precies worden ?!
Of is dat nog even afwachten ?
Ik check em als ik thuis ben vanavondquote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Zal ik doen.
[..]
Wat ik tot zover heb gemaakt (3kanalen atari ST computer)
Lijkt net zo'n oud Mario Brothers muziekjequote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef cerror het volgende:
Wat ik tot zover heb gemaakt (3kanalen atari ST computer)
puikend zekerquote:Op maandag 6 februari 2006 15:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Tot nu toe is hij erg pukend C. Nu wachten tot wat BS ermee doet.
Ben erg benieuwdquote:Op maandag 6 februari 2006 15:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Dat ja.quote:
Dat ja.quote:
Als hij klaar is verander ik nog een paar dingetjes en voeg wat toe en dan issie ready to go.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Hahaha! Je kan beter een keer een housy plaat maken... dan kan ik em nog eens draaienquote:Op maandag 6 februari 2006 15:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Als hij klaar is verander ik nog een paar dingetjes en voeg wat toe en dan issie ready to go.
24kb pleasure. (die voice sample kost 18kb)
Ik wilde net al zeggen, die voice sample moet wel erg veel innemen. Wat zegt 'tie eigenlijk?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Als hij klaar is verander ik nog een paar dingetjes en voeg wat toe en dan issie ready to go.
24kb pleasure. (die voice sample kost 18kb)
Bioslock and cerror kicking it oldskool.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde net al zeggen, die voice sample moet wel erg veel innemen. Wat zegt 'tie eigenlijk?
Ik heb ooit eens leave the mode on gemaakt.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Hahaha! Je kan beter een keer een housy plaat maken... dan kan ik em nog eens draaien
Mooie gevoelige tekstquote:Op maandag 6 februari 2006 15:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Bioslock and cerror kicking it oldskool.
Alleen is de sample 9000 khz.
20k max op samples importeren op de atari.
Zegt me nix... Alles wat goed is spin ik welquote:Op maandag 6 februari 2006 15:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens leave the mode on gemaakt.
Download gewoon maar alles van m'n site.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Zegt me nix... Alles wat goed is spin ik wel![]()
Wel stress loze baanquote:Op maandag 6 februari 2006 15:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
professioneel uitslaper.... alleen dat verdient niet zo goed
Ik zal daar eens rond kijken...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Download gewoon maar alles van m'n site.
Hoe betaal je dan voor je vliegtuighobby?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
professioneel uitslaper.... alleen dat verdient niet zo goed
dat is dus het probleemquote:Op maandag 6 februari 2006 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe betaal je dan voor je vliegtuighobby?.
Wat houd die hobby precies in ?!quote:
Hij is goeie klant bij auping denk ikquote:Op maandag 6 februari 2006 16:06 schreef cerror het volgende:
Hij werkt bij auping ofzo?
Ik experimenteer wel eens.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:09 schreef pc-fr34k het volgende:
C. Die eurodance track is best vet. Ik luister nu je breakbeat track, die is echt.
Dat is wel te horen. Soms pakt et erg tof uit!quote:
Ik durf het bijna niet aan je te vragen, maar ooit al eens geexperimenteerd met hardcore?quote:
Neen, ik haat hardcore.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet aan je te vragen, maar ooit al eens geexperimenteerd met hardcore?. Of iets in die richting?
Vloeken in de kerk dit zeg!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:10 schreef pc-fr34k het volgende:
hardcore
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, ik haat hardcore.
Het is al een wonder dat ik een dancetrack heb gemaakt.
Smaken verschillen he.quote:
Weet ik als geen anderquote:
in een zweefvliegtuig stappen en vliegen...quote:
Ik heb en paar keer bij een vriend van me gedraait die dj is. Hoge tempo's zijn best moeilijk te mixen.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Weet ik als geen ander. Aangezien ikzelf ook draai
Lachen! Hoor je niet veelquote:Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
in een zweefvliegtuig stappen en vliegen...
en het hele gebeuren eromheen op het zweefvliegveld.
Hoe meer BPM hoe sneller je ernaast zit... true. Maar het mixed wel lekker weg zonder veel breaksquote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb en paar keer bij een vriend van me gedraait die dj is. Hoge tempo's zijn best moeilijk te mixen.. Ik ben nu ook een tijdje bezig met producen maar dat lukt nog niet echt super.
. Het meeste is dan ook teringherrie wat eruit komt.
.
da's toch juist goed, met hardcorequote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
. Het meeste is dan ook teringherrie wat eruit komt..
Hoge tempo's zijn juist makkelijker te mixen dan andere. Als je wil leren draaien, kun je daarom ook het beste met hardcore platen beginnen...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb en paar keer bij een vriend van me gedraait die dj is. Hoge tempo's zijn best moeilijk te mixen.. Ik ben nu ook een tijdje bezig met producen maar dat lukt nog niet echt super.
. Het meeste is dan ook teringherrie wat eruit komt.
.
volgens mij gaat het er meer om dat het tempo van hardcore heel duidelijk en gelijkmatig is...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoge tempo's zijn juist makkelijker te mixen dan andere. Als je wil leren draaien, kun je daarom ook het beste met hardcore platen beginnen...
Ik draai al 1,5 jaar en ik kan je verzekeren dat het makkelijker is om met 128BMP clubplaten te beginnen dan met 180BMP harcore. Maargoedquote:Op maandag 6 februari 2006 16:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoge tempo's zijn juist makkelijker te mixen dan andere. Als je wil leren draaien, kun je daarom ook het beste met hardcore platen beginnen...
Juist. Dat ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgens mij gaat het er meer om dat het tempo van hardcore heel duidelijk en gelijkmatig is...
Gelijkmatig? Slaat ook nergens op.... de meeste platen hebben een ander tempo anders zou je dus niet hoeven pitchen in jou ogen ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgens mij gaat het er meer om dat het tempo van hardcore heel duidelijk en gelijkmatig is...
Ik ken meerdere DJ's die me dit hebben gezegd, maar boeit verder niet. Ik kan er zelf geen reet van overigens, welk tempo dan ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik draai al 1,5 jaar en ik kan je verzekeren dat het makkelijker is om met 128BMP clubplaten te beginnen dan met 180BMP harcore. Maargoed
Zulk gelul.... wat gelijkmatig? Wat is er gelijk matig aan?quote:
Dat weer wel ja. Die gast experimenteerd ook wel vaker. Een keer zei hij dat hij van style was veranderd. Had hij een turkse beat gemaakt.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe meer BPM hoe sneller je ernaast zit... true. Maar het mixed wel lekker weg zonder veel breaks
Hij heeft t volgens mij over tempowisselingen op 1 plaat...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelijkmatig? Slaat ook nergens op.... de meeste platen hebben een ander tempo anders zou je dus niet hoeven pitchen in jou ogen ofzo?
Je hebt veel house die ook hele duidelijke basslijnen heeft dus
Alles is zo breed als je eigen visie eropquote:Op maandag 6 februari 2006 16:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat weer wel ja. Die gast experimenteerd ook wel vaker. Een keer zei hij dat hij van style was veranderd. Had hij een turkse beat gemaakt.. Terwijl hij normaal hardcore produced.
Hahahaha... die zijn er nooit dusquote:Op maandag 6 februari 2006 16:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij heeft t volgens mij over tempowisselingen op 1 plaat...
gelijkmatig in de zin van: veranderd niet tijdens het nummerquote:Op maandag 6 februari 2006 16:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelijkmatig? Slaat ook nergens op.... de meeste platen hebben een ander tempo anders zou je dus niet hoeven pitchen in jou ogen ofzo?
Je hebt veel house die ook hele duidelijke basslijnen heeft dus
Gast.... er is geen DJ die rockplaten mixed dusquote:Op maandag 6 februari 2006 16:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gelijkmatig in de zin van: veranderd niet tijdens het nummer
bij rock bijvoorbeeld wil het tempo nog wel eens een beetje verlopen... en is het bovendien moeilijker te horen...
hamer ---> spijkerkopquote:Op maandag 6 februari 2006 16:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij heeft t volgens mij over tempowisselingen op 1 plaat...
Nooit R&B geluisterd?quote:
ik doe altijd heel goed mijn bestquote:Op maandag 6 februari 2006 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Gast.... er is geen DJ die rockplaten mixed dus
Ooit R&B iemand letterlijk platen horen overmixen ? Zonder scratchen....quote:
ja dat is idd behoorlijk pittig!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooit R&B iemand letterlijk platen horen overmixen ? Zonder scratchen....
Ik heb het over het pure beatmatchen heh
121 is ook genoegquote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef jackson het volgende:
Dan nog is een R&B plaat niet eerst 120BMP en aan het einde 130 ofzo... dus
Dat is et halve werkquote:
Ach... ik reageer misschien wat fel maar dit is typisch zo'n onderwerp dat iedereen denkt te weten waar het over gaat maar niemand weet et. Maakt niet uit maar roep geen loze dingen denk ik danquote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja dat is idd behoorlijk pittig!
[..]
121 is ook genoeg
Hai Haiquote:
de wattig?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hier is iedereen ook al zo lébbig...
Fries voor geilquote:
Ik start meestal op de 160/165 en kom dan topt de 250/300. Of is dat wat anders?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... ik reageer misschien wat fel maar dit is typisch zo'n onderwerp dat iedereen denkt te weten waar het over gaat maar niemand weet et. Maakt niet uit maar roep geen loze dingen denk ik dan![]()
En 121 is zat
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 6 februari 2006 16:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hier is iedereen ook al zo lébbig...
hey! ik weet anders wel uit ervaring dat het verrekte pittig is 2 rockplaten te mixen!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... ik reageer misschien wat fel maar dit is typisch zo'n onderwerp dat iedereen denkt te weten waar het over gaat maar niemand weet et. Maakt niet uit maar roep geen loze dingen denk ik dan![]()
En 121 is zat
Je vergeet dat meneer 1,5 jaar ervaring heeft ja!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hey! ik weet anders wel uit ervaring dat het verrekte pittig is 2 rockplaten te mixen!
en ook dat 1bpm afwijking meer dan genoeg is om een heel raar uit-de-maat-effect te
How ya doin'?quote:
Dat moet wat anders zijn jaquote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik start meestal op de 160/165 en kom dan topt de 250/300. Of is dat wat anders?. De speed in logic dus.
Tieten.quote:
Klopt.... dan moet je corrigerenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hey! ik weet anders wel uit ervaring dat het verrekte pittig is 2 rockplaten te mixen!
en ook dat 1bpm afwijking meer dan genoeg is om een heel raar uit-de-maat-effect te
ik ook!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je vergeet dat meneer 1,5 jaar ervaring heeft ja!!!!!
Ja, puikend op stage hier!quote:
Als natte bloesems.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mjaa, die hangen er wat moedeloos bij vandaag.
Lul maar stomquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je vergeet dat meneer 1,5 jaar ervaring heeft ja!!!!!
Nee, want ik heb net een trein gekopt. Per ongeluk dan hè.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, puikend op stage hier!
En daar dan ?!
Moet kunnen een keerquote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mjaa, die hangen er wat moedeloos bij vandaag.
Niet echt vol te merken aan het feit dat je er nog bentquote:Op maandag 6 februari 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, want ik heb net een trein gekopt. Per ongeluk dan hè.
In overleg met jou of doen ze dat spontaan ?!quote:
Ook dat.quote:
Ik ben een taaie.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet echt vol te merken aan het feit dat je er nog bent
Nou, hier priemen ze weer vrolijk door het stof heen, hoor.quote:
Ik heb een aantal vrienden in het DJ circuit die professioneel draaien en ja, ik ben toch wel geneigd om aan te nemen wat zij me vertellenquote:
In overleg uiteraard.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:50 schreef jackson het volgende:
[..]
In overleg met jou of doen ze dat spontaan ?!
dat zei mijn ex vriendin ook altijd!quote:
Moet je doen.... daar komt bij dat ieder zijn mening heeft. Hardcore is wel makkelijk te mixen maar dat heeft te maken met bijna geen breaks... danwel kleine breaks. En niet met de argumenten waar jij mee komtquote:Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb een aantal vrienden in het DJ circuit die professioneel draaien en ja, ik ben toch wel geneigd om aan te nemen wat zij me vertellen![]()
Vuig!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat zei mijn ex vriendin ook altijd!
maar de laatste keer zei ik mooi: "Je ATV dagen zijn op, je bent ontslagen!"
Gelukkig... anders is het ook zo sneuquote:
Dat blijktquote:
Foto's!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, hier priemen ze weer vrolijk door het stof heen, hoor.
Mwoah, weigerende tieten zijn minder erg dan een weigerend plassertje.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelukkig... anders is het ook zo sneu![]()
Bedankt.... dan hoef ik het niet te zeggenquote:
Sure. Ik herinner me nog dat ik onder invloed een pitt ging bouwen in mijn eentje. Door mijn hoofd keíhard tegen de muur te bonken, enzo. Whehehehe.quote:
Geen idee... ik weet van beide nixquote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, weigerende tieten zijn minder erg dan een weigerend plassertje.
Voor wat hoort wat, knul.quote:
Dat is wel apart jaquote:Op maandag 6 februari 2006 16:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sure. Ik herinner me nog dat ik onder invloed een pitt ging bouwen in mijn eentje. Door mijn hoofd keíhard tegen de muur te bonken, enzo. Whehehehe.
Mee eens... mail haar eens wat leuks Dquote:
Het was dan ook onder invloed.quote:
BiFi's. Echte.quote:
*probeert voor zich te zien hoe CC een vliegtuig zonder motor probeert te startenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat wordt z'n vliegtuigje starten en foto's maken.
*wacht af*
Dan mag et!quote:
Nou, het was wel meer dan alleen drank.quote:
Ze wil ze uit de verpakking denkquote:
Ben geen blower... jij wel?!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, het was wel meer dan alleen drank..
quote:
+60 voorspelbaarquote:
Jawel, maar niet regelmatig. En andere dingen heb ik ook wel gebruikt, maar dat is eigenlijk niet zo heel vaak.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben geen blower... jij wel?!
Of wat anders?
Ik heb er weinig mee... Drink alleen regelmatigquote:Op maandag 6 februari 2006 17:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jawel, maar niet regelmatig. En andere dingen heb ik ook wel gebruikt, maar dat is eigenlijk niet zo heel vaak.
Wie zegt dat het een recente foto is?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom geloof ik niet dat jij zo'n microfoon en zulke verlichting hebt op je pc-honk?
Ach, ik heb niet zoveel problemen met drugs, of mensen die het gebruiken. Zolang ze het maar niet dagelijks gaan doen, of in ieder gevaal teveel.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb er weinig mee... Drink alleen regelmatig
Mee eens. Heb er zelf alleen geen behoefte aan bedoelde ikquote:Op maandag 6 februari 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet zoveel problemen met drugs, of mensen die het gebruiken. Zolang ze het maar niet dagelijks gaan doen, of in ieder gevaal teveel.
je zou een foto maken van hoe je tieten door het stof heenprikken!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een recente foto is?
Ok.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens. Heb er zelf alleen geen behoefte aan bedoelde ik
*sopsopsop*quote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je zou een foto maken van hoe je tieten door het stof heenprikken!
ik heb ook een recente foto, alleen priktíe er nog niet zo doorheen, misschien moet je daar wat aan doen
[[url=http://picserver.org/i/924Z41XF4IUG/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
Daag.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef Misstique het volgende:
Godverdehoeren wat heb ik een kutbui![]()
*verlaat topic
Straks val ik in het water.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en nu over de brug komen! [afbeelding]
ja doeiquote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef Misstique het volgende:
Godverdehoeren wat heb ik een kutbui![]()
*verlaat topic
Lopen we samenquote:
Hand in hand?quote:
Alleen als jij dat wilquote:
Neen.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
Heb ik nou net alle tiet-actie gemist?
Yesss... et was weer ouderwets genietenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
nee hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
JULLIE WILLEN MIJ GEWOON HOEREREN!!1 HM? HM?!!quote:
nee, we willen gewoon uw verpletterende schoonheid aanschouwen!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
JULLIE WILLEN MIJ GEWOON HOEREREN!!1 HM? HM?!!
Julliequote:Op maandag 6 februari 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
JULLIE WILLEN MIJ GEWOON HOEREREN!!1 HM? HM?!!
Ja, alleen jij doet het subtieler.quote:
Hard? Waar?quote:
Heh... *door de spreekwoordelijke mand valtquote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, alleen jij doet het subtieler..
Nergens want jij stuurt geen foto'squote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Nergens want jij stuurt geen foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |