hubbabbaba hup hup hopquote:Op maandag 6 februari 2006 04:26 schreef Mr-Z het volgende:
*bliep
met een cracker,quote:Op maandag 6 februari 2006 04:29 schreef Mr-Z het volgende:
haal op die wekker, snot is lekker..
een wekker zonder stekker, (deuntje van trouwgedoe)quote:Op maandag 6 februari 2006 04:31 schreef Mr-Z het volgende:
Kan het nog gekker? En dat zonder stekker!
geen idee,quote:Op maandag 6 februari 2006 04:34 schreef t0y het volgende:
Hebben jullie drugs gebruikt?
ach.. wat is gebruiken..quote:Op maandag 6 februari 2006 04:34 schreef t0y het volgende:
Hebben jullie drugs gebruikt?
sterf.. met een gezwel aan je kontgat!quote:Op maandag 6 februari 2006 04:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
geen idee,
H0l, je wil niet weten wat ik heb gehad
banaanvraag ?quote:Op maandag 6 februari 2006 04:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
sterf.. met een gezwel aan je kontgat!
Ach, zolang jij de drugs gebruikt en de drugs jou niet...quote:Op maandag 6 februari 2006 04:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ach.. wat is gebruiken..
ik sta alleen al 48 uur strak..
maar als je dat gebruiken wil noemen..
en zo het is!quote:Op maandag 6 februari 2006 04:36 schreef t0y het volgende:
[..]
Ach, zolang jij de drugs gebruikt en de drugs jou niet...
of zulk soort clichématig gezwets![]()
speed is all ya need!quote:Op maandag 6 februari 2006 04:37 schreef iddqd het volgende:
Heb je weleens LSD gebruikt t0y?
Nee, dat (nogquote:Op maandag 6 februari 2006 04:37 schreef iddqd het volgende:
Heb je weleens LSD gebruikt t0y?
Maar waarom wil je dat? Mensen die dat gebruikt hebben denken dat ze kunnen vliegen en springen van daken af, of ze eindigen in het gekkenhuis.quote:
tot het is uitgewerktquote:Op maandag 6 februari 2006 04:40 schreef iddqd het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat? Mensen die dat gebruikt hebben denken dat ze kunnen vliegen en springen van daken af, of ze eindigen in het gekkenhuis.
Ja maar dan ben je al van het dak afgesprongen.quote:Op maandag 6 februari 2006 04:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
tot het is uitgewerkt [afbeelding]
Ach wat is opgesloten zitten.. jij zit ook opgesloten in de sleur van elke dag..quote:Op maandag 6 februari 2006 04:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je zit al opgesloten [afbeelding]
Dat zijn prutsers noh!quote:Op maandag 6 februari 2006 04:40 schreef iddqd het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat? Mensen die dat gebruikt hebben denken dat ze kunnen vliegen en springen van daken af, of ze eindigen in het gekkenhuis.
Spuiten natuurlijk, roken vind ik niks. Crack vond ik ook geen flikker aan terwijl het echt duur is.quote:Op maandag 6 februari 2006 04:40 schreef iddqd het volgende:
En wil je heroine spuiten of roken? Heroine is toch veel te verslavend?
CHEATERquote:Op maandag 6 februari 2006 04:47 schreef iddqd het volgende:
LSD lijkt mij iig niet echt relaxed, volgens mij krijg je er echt waanbeelden en nare hallucinaties van, en volgens mij raak je aan heroine snel verslaafd![]()
Trainspotting anyone?quote:Op maandag 6 februari 2006 04:47 schreef iddqd het volgende:
LSD lijkt mij iig niet echt relaxed, volgens mij krijg je er echt waanbeelden en nare hallucinaties van, en volgens mij raak je aan heroine snel verslaafd![]()
Trainspotting, Requiem for a dream, Fear and loathing in Las Vegas, Cheets & chong, Spun, Human Traffic etc. etc.quote:
Ah, een kennerquote:Op maandag 6 februari 2006 04:49 schreef iddqd het volgende:
[..]
Trainspotting, Requiem for a dream, Fear and loathing in Las Vegas, Cheets & chong, Spun, Human Traffic etc. etc.
hey fuk,quote:Op maandag 6 februari 2006 04:48 schreef t0y het volgende:
[..]
Trainspotting anyone?![]()
Trainspotting dus...
\me Underworld - Dark Train opzetquote:Op maandag 6 februari 2006 04:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hey fuk,
ik hoorde het woord vulms en dacht na,
ik heb die film ook gezien,
dat baby\'tje was wel zielig
Hey, tegenwoordig doe ik aan tuinieren hequote:Op maandag 6 februari 2006 04:53 schreef iddqd het volgende:
Cocaine, speed, LSD, Ketamine, Salvia, Paddo\'s, DXM, 5Meo-DMT, N20, THC, 2CB, XTC![]()
LOL, en dat terwijl het een autobiografisch verhaal was van Gonzo-journalist Hunter S Thompson.quote:Op maandag 6 februari 2006 04:51 schreef t0y het volgende:
[..]
Ah, een kenner
Fear and Loathing was ook een beetje overdreven, die gasten gebruikten meer dan LSD alleen... die gebruikten volgens mij zo'n beetje alles![]()
Uh...?quote:Op maandag 6 februari 2006 04:54 schreef t0y het volgende:
[..]
Hey, tegenwoordig doe ik aan tuinieren he
*hint*
Misschien moeten we ons maar richting UVT begeven en daar een slowchat beginnenquote:Op maandag 6 februari 2006 04:57 schreef Sebasser het volgende:
Ik werd nat
ik verzoop als een kat
maar hoe kan dat?
ik zit gewoon in bad..
Nvmquote:
Zo zou ik het niet willen zeggenquote:
"He, was jij daar ook bij?"quote:Op maandag 6 februari 2006 04:57 schreef t0y het volgende:
[..]
Misschien moeten we ons maar richting UVT begeven en daar een slowchat beginnen![]()
wtf...quote:Op maandag 6 februari 2006 04:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
"He, was jij daar ook bij?"
waarbij?
"Aardbei!!!"
Dacht net idd dat ik in utv was aanbeland per ongeluk..quote:Op maandag 6 februari 2006 04:57 schreef t0y het volgende:
[..]
Misschien moeten we ons maar richting UVT begeven en daar een slowchat beginnen![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 05:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dacht net idd dat ik in utv was aanbeland per ongeluk..
Wát een fucking bloedirritante ava.. gelukkig hebben we daar wat tegen..quote:
Dat is een schakelkast, met tijdschakelaar, jij noob!quote:
wat heb je er tegen ?quote:Op maandag 6 februari 2006 05:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wát een fucking bloedirritante ava.. gelukkig hebben we daar wat tegen..
Even over de OP trouwens.. wat zijn de kwalificaties voor een goeie die-harder... ja dat ie moeilijk doodgaat.. maar verder?
aanwezig zijn hierquote:Op maandag 6 februari 2006 05:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wát een fucking bloedirritante ava.. gelukkig hebben we daar wat tegen..
Even over de OP trouwens.. wat zijn de kwalificaties voor een goeie die-harder... ja dat ie moeilijk doodgaat.. maar verder?
Dat je tot minstens 6 uur doorhaald...quote:Op maandag 6 februari 2006 05:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
doorhaalt?quote:Op maandag 6 februari 2006 05:05 schreef t0y het volgende:
[..]
Dat je tot minstens 6 uur doorhaald...
*checkquote:
Vaak zat..quote:Op maandag 6 februari 2006 05:05 schreef t0y het volgende:
[..]
Dat je tot minstens 6 uur doorhaald...
Nee, johquote:
Hehe.. nog één post.. en je hebt een goed jaar..quote:
mag ik je aanraken ?quote:Op maandag 6 februari 2006 05:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehe.. nog één post.. en je hebt een goed jaar..
nee hij had net al een goed jaarquote:Op maandag 6 februari 2006 05:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
?quote:Op maandag 6 februari 2006 05:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daarom moet je informatie ook op diskettes zetten en een laptop aanschaffen zodat je die diskettes weggooit...quote:Op maandag 6 februari 2006 05:08 schreef Sebasser het volgende:
ik raak altijd die USB sticks kwijt
Ja, maar ik kom uit '87!quote:Op maandag 6 februari 2006 05:10 schreef Sebasser het volgende:
1985 is slecht jaar adners hoor
Niet als je geen blauw oog en/of andere blauwe lichaamsdelen wilt.quote:
En dat is... NU!quote:
Zeker niet...quote:Op maandag 6 februari 2006 05:10 schreef Sebasser het volgende:
1985 is slecht jaar anders hoor
ik wil graag, een blauwe baardquote:Op maandag 6 februari 2006 05:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet als je geen blauw oog en/of andere blauwe lichaamsdelen wilt.
Bef een pasgeverfde smurfin..quote:
goed jaarquote:Op maandag 6 februari 2006 05:12 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
mwah.. http://nl.wikipedia.org/wiki/1985
En ik werd ook nog geboren... tja.. het was inderdaad een kutjaar..quote:Op maandag 6 februari 2006 05:12 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
mwah.. http://nl.wikipedia.org/wiki/1985
ik heb nog ooit iets gehad met een janetquote:Op maandag 6 februari 2006 05:13 schreef t0y het volgende:
Weet je, ik had vroeger altijd een hele dikke jufvrouw op de basisschool en die heette janet. Samen met een klasgenootje (en mattie) gingen we haar altijd jennen en toen moesten we nablijven enzo. Toen kwam me moeder op school en toen deden we alsof we niks gedaan hadden en toen ging ze vollop ruzie maken met dat bolle wijf whehehe...
![]()
Ik ga niet de slijmbal uithangen, maar volgens je fotoboek valt dat wel meequote:Op maandag 6 februari 2006 05:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik werd ook nog geboren... tja.. het was inderdaad een kutjaar..
God wat ben jij geweldig stoer. Kneus.quote:Op maandag 6 februari 2006 05:13 schreef t0y het volgende:
Weet je, ik had vroeger altijd een hele dikke jufvrouw op de basisschool en die heette janet. Samen met een klasgenootje (en mattie) gingen we haar altijd jennen en toen moesten we nablijven enzo. Toen kwam me moeder op school en toen deden we alsof we niks gedaan hadden en toen ging ze vollop ruzie maken met dat bolle wijf whehehe...
![]()
was dat een smurf?quote:Op maandag 6 februari 2006 05:15 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik heb nog ooit iets gehad met een janet![]()
Peace broquote:Op maandag 6 februari 2006 05:14 schreef Mr-Z het volgende:
ik ga slapen... truste....
Mens, ik was fucking 10 ofzo, dan hoor je irritant te zijn!quote:Op maandag 6 februari 2006 05:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
God wat ben jij geweldig stoer. Kneus.
Slijbalquote:Op maandag 6 februari 2006 05:15 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik ga niet de slijmbal uithangen, maar volgens je fotoboek valt dat wel mee![]()
*fobo checktquote:Op maandag 6 februari 2006 05:15 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik heb nog ooit iets gehad met een janet![]()
Dat had iets te maken met een lomp incident aangaande mijn hoofd en een muur..quote:Op maandag 6 februari 2006 05:16 schreef Sebasser het volgende:
en.. janetje.. retteketetje.. oow een muur.. geplet kroketje![]()
Sorryquote:
quote:
My fokkie-sense is tingling..quote:Op maandag 6 februari 2006 05:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ach jah,
broodjes ei zijn ook goed te doen !
foei newbie,quote:Op maandag 6 februari 2006 05:23 schreef t0y het volgende:
sebasser, ben je jarig???
Gefeliciteerd man
Pijnlijk momentquote:Op maandag 6 februari 2006 05:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
foei newbie,
ik was vorige maand elke dag jarig tot 27ongeveer,
nu ben ik weer begonnen met aanpassen![]()
Damn dan leef ik toch al aardig in de toekomst...quote:Op maandag 6 februari 2006 05:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
stop met posten 1995 is goed jaar
Trainspotting komt uit 1996.quote:Op maandag 6 februari 2006 05:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
stop met posten 1995 is goed jaar
quote:Op maandag 6 februari 2006 05:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Damn dan leef ik toch al aardig in de toekomst...
getverderrie,quote:
Ik keek naar postcount.quote:
quote:
O~)quote:Op maandag 6 februari 2006 05:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Damn dan leef ik toch al aardig in de toekomst...
En jij leeft in het verleden..quote:
conflict-na-aperquote:Op maandag 6 februari 2006 05:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
foei newbie,
ik was vorige maand elke dag jarig tot 27ongeveer,
nu ben ik weer begonnen met aanpassen![]()
ik ben geen kloonquote:Op maandag 6 februari 2006 05:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
En jij leeft in het verleden..
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
wat ben je dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 05:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ben geen kloon![]()
Waarom deed die smiley het niet
De smileys hebben af en toe wat kuren.. daarnet deed de 'quote:Op maandag 6 februari 2006 05:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ben geen kloon![]()
Waarom deed die smiley het niet
zou kunnen,quote:
1999quote:
zeker zie FOK!mededelingenquote:Op maandag 6 februari 2006 05:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kunt u mij de weg naar... vertellen meneer?![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 08:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Heilige schijt, dit is een hoop nachtbagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |