Passing game van de Hawks is tot nu toe niet echt slecht...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:23 schreef Royal_Flush het volgende:
Als de Steelers dadelijk meteen 'n TD Scoren,dan moeten de Hawks meer gaan gooien ipv rennen en meer risico's gaan nemen.Deze posession vd Steelers word vrij belangrijk...![]()
Dat zeker. Maar waarom staan ze dan wel voor met 7-3. Dan hebben de Seahawks nog minder bereikt......quote:Op maandag 6 februari 2006 02:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat ik onder de indruk ben van de offence van de Steelers ben vanavond. Hun enige score kwam voort uit een \'blinde\' pass van Roethlisberger mijns inziens.
Seahawks hebben ook maar spaarzaam aanvallend werk laten zien..quote:Op maandag 6 februari 2006 02:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat ik onder de indruk ben van de offence van de Steelers vanavond. Hun enige score kwam voort uit een \'blinde\' pass van Roethlisberger mijns inziens.
Tweede kwart was het idd niet veel nee.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Seahawks hebben ook maar spaarzaam aanvallend werk laten zien..
Ik had het over de fans :')quote:Op maandag 6 februari 2006 02:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat ze legendarisch zijn, maar goed.
De wedstrijd.. Go Steelers.
Nee,maar slechts 3 puntjes....Als dit 'n 14-3 game word dan word 't toch 'n hele andere wedstrijd.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:24 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Passing game van de Hawks is tot nu toe niet echt slecht...
Ow, my bad.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:23 schreef Guard het volgende:
[..]
nee joh college marching band, niets militairs aan (tenzijn het de band van Army Navy of Westpoint is)
Chicks & pigskin...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:27 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
WTF is lingeriebowl?
Ik krijg er ook last van, zeker als ik bedenk dat de nacht steeds korter wordtquote:Op maandag 6 februari 2006 02:27 schreef jna het volgende:
kom op, spelen. me oogjes worden steeds kleiner...
koffiequote:Op maandag 6 februari 2006 02:27 schreef jna het volgende:
kom op, spelen. me oogjes worden steeds kleiner...
Lekkere wijven in lingerie die football spelenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:30 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Het is al laat, maar het kwartje valt hier niet.
www.lingeriebowl.comquote:Op maandag 6 februari 2006 02:30 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Het is al laat, maar het kwartje valt hier niet.
Wave that f-cking towel Guard...quote:
Zei je dat 2 jaar geleden ook met Deshaun Foster?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:33 schreef Guard het volgende:
hmm in regular season in collegefootbaal was zo'n dive in the end zone een flag...
Serieus? Voor wat?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:33 schreef Guard het volgende:
hmm in regular season in collegefootbaal was zo'n dive in the end zone een flag...
Zo goed als, als Seattle nu niet scoort gaat Cowher smash mouth football spelen, alleen maar de ball rushen om de clock te killenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:33 schreef the_legend_killer het volgende:
gedaan... ?
Nou, het is maar een 2 possession game...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo goed als, als Seattle nu niet scoort gaat Cowher smash mouth football spelen, alleen maar de ball rushen om de clock te killen
unsportsmanlike conduct (excessive celebration)quote:
TarHeel inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2006 02:35 schreef Tobester het volgende:
\"Fast Willy Parker\" uit NC!
Unstoppable!
tja is zo, maar ja Seattle is nu eenmaal niet echt een come from behind team en de Steelers hebben dit vaker gedaan...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nou, het is maar een 2 possession game...
Snap ik ook niet, een sprint van 50 meter en dan al zonder zuurstof? Ik denk om iets sneller te herstellen.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:36 schreef jna het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar waarom gaat ie nou al aan het zuurstof? Of is dit gewoon een gevalletje van: ja het ligt hier niet voor niks
viel tegenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoop dat de Seahawks meteen goed beginnen
Troy Polomaluquote:Op maandag 6 februari 2006 02:39 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Wie is trouwens die vent met dat freaky kapsel?
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:39 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Het zit niet meequote:Op maandag 6 februari 2006 02:42 schreef Evertje het volgende:
6 punten weggegooid of getrapt kan ik beter zeggen, bah bah
Tyrone Carter?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:39 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:46 schreef Guard het volgende:
hmm alle respect voor Hubert maar met dat Nederlandse commentaar is het net niet...
Al is het alleen al voor het noemen van behaalde meters ipv de yards. bloedirritant.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:46 schreef Guard het volgende:
hmm alle respect voor Hubert maar met dat Nederlandse commentaar is het net niet...
Idd.Ik zeg TD pass naar Miller...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:49 schreef Guard het volgende:
hmm een beetje vroeg om nu al krampachtig te proberen om de Bus in the endzone te krijgen
ja jammer...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:48 schreef At_Fundum het volgende:
Was Ward niet juist de speler met de meeste catches in Steelers-history? SBS doet steeds alsof ze hem bijna niet kennen en kijken alleen naar Randle EL
Verbaasd me niks...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:51 schreef Guard het volgende:
[..]
ja jammer...
Ward heeft weer een mooi seizoen gedraaid:
2005 Pittsburgh Steelers 15 15 69 975 14.1 85 11 10 3 53
11 td's... en bij SBS6 kennen ze hem niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |