Ze heeft gelijkquote:Heb je ook kwak bier dat is lekker
Is echt serieus Henk zit me aan te kijken of ik gek ben.
Geen griep/verkoudheid gekregen?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:35 schreef newsman het volgende:
[..]
Ooh is wel leuk de superbowl, had vroeger zon spelletje op de c64, daar leerde ik de game op spelen.![]()
Truste sloop wekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 00:38 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen lieverds slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
En tot morgen
Welterustenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:38 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
En tot morgen
Herkenbaarquote:Op maandag 6 februari 2006 00:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Mijn Pa haatte me vroeger als een spel een kwartier duurde om in te laden![]()
mag dat ??? dat wist ik nietquote:Op maandag 6 februari 2006 00:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
je mag ook zelf in de SV plaatsen hoor. Dat staat iedereen op dit forum vrij om te doen
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker lieffiequote:Op maandag 6 februari 2006 00:38 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
En tot morgen
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:30 schreef newsman het volgende:
[..]
Cuall springt zoveel op die vieze Viool, ze heeft vast zin in een goede massage.![]()
welterustenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:38 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
En tot morgen
Hmmm ik geniet met je mee, ik ben dol op belgiesche biertjes, zo te lezen jij ook, dus dan hoef ik je niet de witte draak aan te bevelenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
zit er ook bij... en tripel karmeliet en St Bernardus Prior 8
Nee gelukkig niet Kissa, ik heb gister keihard in gegrepen, Ik kwam achter bepaalde dingen, tja en dan ga ik schoonmaken. Betekende wel alleen dat ik veel vrienden verloren ben. Maar echte vrienden waren het niet. Nu begin ik weer, hoe ik ben. Gewoon lekker vrij.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:41 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hmmm ik geniet met je mee, ik ben dol op belgiesche biertjes, zo te lezen jij ook, dus dan hoef ik je niet de witte draak aan te bevelen![]()
![]()
die heb je allang geproeft neem ik aan.
![]()
![]()
ja modje , slaap lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 00:42 schreef cuall het volgende:
Ik hou het voor gezien vandaag, ik kruip mijn bed in![]()
![]()
Tot morgen, en hou het netjes![]()
![]()
![]()
slaap lekker cualquote:Op maandag 6 februari 2006 00:42 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Truste cuall handjes boven de dekensquote:Op maandag 6 februari 2006 00:42 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Cuall, droom zachtquote:Op maandag 6 februari 2006 00:42 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op maandag 6 februari 2006 00:43 schreef White_Pearl het volgende:
We mogen nu met zijn allen in de slaap kamer gluren![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op maandag 6 februari 2006 00:42 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
c64 *zucht* das alweer lang geleden. Waar is de tijd gebleven dat je een spelletje nog een uur moest laden voor je kon gaan spelen![]()
Truste knufquote:Op maandag 6 februari 2006 00:42 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als dat de goede mensen zijn moet je je daarop richten en de rest lekker op afstand houdenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:43 schreef newsman het volgende:
Ik heb nog maar 4 mensen op msn, ach zo gaat dat soms.
Heb jij je webcam aan staan danquote:Op maandag 6 februari 2006 00:43 schreef White_Pearl het volgende:
We mogen nu met zijn allen in de slaap kamer gluren![]()
Ik ook, samen met een C16quote:Op maandag 6 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik heb er nog een in de kast staan.![]()
Om je even lekker te maken het zit in een witte fles vandaar dat ik even in de war was.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
zit er niet tussen. Maar zal ik ff noteren
![]()
truste Cuallquote:Op maandag 6 februari 2006 00:42 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor A ik lees het nu pas, ik zit weer niet op te lettenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
pareltje![]()
![]()
![]()
Hoe is het vandaag gegaan met het knietje
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:49 schreef Yolande het volgende:
[..]
Om je even lekker te maken het zit in een witte fles vandaar dat ik even in de war was.
[afbeelding]
Tripel, 10.5% volume alcohol. Tweede gisting op de fles en in het vat. Gulden Draak is een ‘levend’ bier. Gulden Draak is een bier buiten categorie. Het is een bier dat zo rijk, zo gloeiend , zo vol met een typische smaak is, dat het de enen aan chocolade doet denken en anderen aan koffie. Natuurlijk is het een bier, fris opgediend, met toch een goeie hoppige ondertoon. Er is geen beter dessertbier in de wereld. Engelsen noemen dit soort bier een ‘Barley Wine’, een ‘gerstewijn’. De Gulden Draak ruikt naar overwinning. De Gulden Draak wordt meestal genoten tijdens een rustig moment, met een boek, of ‘s avonds bij een film bijvoorbeeld. Het is een uitstekend dessertbier, dat in de plaats van een dessert genoten wordt, of in combinatie met een chocoladetaart of ander gebak.
Ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 00:47 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik heb er nog een in de kast staan.![]()
Vriend van me had hem ooit, ik twee keer met de lolpook heen en weer speltotaal gekraaktquote:
Whahaha Ja ik roep niet kinderen een kwartjequote:Op maandag 6 februari 2006 00:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kan ik daar kijken zonder betalen![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:52 schreef odie22 het volgende:
ik ga ook maar eens slapen , is me allemaal veel te spannend op de streams
slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeej daar is ze weerquote:
slaap lekker odiequote:Op maandag 6 februari 2006 00:52 schreef odie22 het volgende:
ik ga ook maar eens slapen , is me allemaal veel te spannend op de streams
slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |