ze kregen toestemming van de redactie als ze beloven om straks om 10.00 uur ECHT op te staan.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
FF een vraagje... maar moeten ze morgen niet werken in het hotel... dat ze met zijn allen naar de superbowl kunnen gaan kijken?
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was maar een geintje hoor, lang komen mag je altijd
Hoelaat is dat want dan ben ik erbijquote:Op maandag 6 februari 2006 00:26 schreef newsman het volgende:
Tijdens halftime gaan the Rolling Stones spelen, hoorde ik.
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:29 schreef henk.jansen het volgende:
Geen liefhebber van de superbowl net als ik
[afbeelding]
Zal mij gaan benieuwenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ze kregen toestemming van de redactie als ze beloven om straks om 10.00 uur ECHT op te staan.
[afbeelding]
Is goed je hebt het mail adresquote:Op maandag 6 februari 2006 00:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ik in de buurt moet zijn, mail ik vooraf
![]()
Heb je ook kwak bier dat is lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 00:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
assorti belgisch bier soldaat aan het maken
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:31 schreef odie22 het volgende:
jullie mogen mijn cap best gebruiken hoor in de sv![]()
Ooh is wel leuk de superbowl, had vroeger zon spelletje op de c64, daar leerde ik de game op spelen.quote:
c64 *zucht* das alweer lang geleden. Waar is de tijd gebleven dat je een spelletje nog een uur moest laden voor je kon gaan spelenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:35 schreef newsman het volgende:
[..]
Ooh is wel leuk de superbowl, had vroeger zon spelletje op de c64, daar leerde ik de game op spelen.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:33 schreef Yolande het volgende:
[..]
Heb je ook kwak bier dat is lekker![]()
![]()
Is echt serieus Henk zit me aan te kijken of ik gek ben.![]()
Ohhh c64, dat is jeugdsentiment.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:35 schreef newsman het volgende:
[..]
Ooh is wel leuk de superbowl, had vroeger zon spelletje op de c64, daar leerde ik de game op spelen.![]()
Jullie zijn liefies met jullie svquote:Op maandag 6 februari 2006 00:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
je mag ook zelf in de SV plaatsen hoor. Dat staat iedereen op dit forum vrij om te doen
![]()
![]()
![]()
Mijn Pa haatte me vroeger als een spel een kwartier duurde om in te ladenquote:Op maandag 6 februari 2006 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
c64 *zucht* das alweer lang geleden. Waar is de tijd gebleven dat je een spelletje nog een uur moest laden voor je kon gaan spelen![]()
Superbowl kan me gestolen worden eerlijk gezegd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |