Dan hadden we dit seizoen al 20 punten los moeten staanquote:Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef Roeni3 het volgende:
Hoe slechter dit seizoen, hoe beter het volgende wordt.
En ik ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook....
We gaan toch de Champions League en de Gatorade Cup winnen dit seizoenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En ik ook.
Maar ik probeer zo positief mogelijk te blijven.
Dan hoor je niemand meer over de ranglijst hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
We gaan toch de Champions League en de Gatorade Cup winnen dit seizoen.
Toch?
Jawel, zelfs al WINNEN we de CL dan nog is de plek op de ranglijst om je ogen uit je kop te schamen.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan hoor je niemand meer over de ranglijst hoor.
Zou wel weer iets voor ons zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, zelfs al WINNEN we de CL dan nog is de plek op de ranglijst om je ogen uit je kop te schamen.
Mwoah, dat zou ik dan toch echt wel een knappe prestatie vinden hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, zelfs al WINNEN we de CL dan nog is de plek op de ranglijst om je ogen uit je kop te schamen.
Vorig jaar was het ook al brandhout met Ajax maar hebben ze net op tijd de eindsprint ingezet en kwam AZ in die periode net tekort.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus..quote:Vanavond speelt Jong Ajax tegen Jong Utrecht. In de Galgenwaard moeten de beloftes van John van den Brom proberen het verlies van eerder dit seizoen uit te wissen. Jong FC Utrecht staat bovenaan de ranglijst, het linker rijtje. Jong Ajax staat bovenaan het rechter rijtje.
quote:Verschillende meningen De Jong
In de Duitse pers waren er vandaag enkele kritische uitlatingen aan het adres van Nigel de Jong, maar zijn trainer is buitengewoon tevreden met zijn nieuwe aanwinst. Eergisteren won Hamburger SV met 2-1 van het laaggeklasseerde Arminia Bielefeld.
Het toonaangevende Der Kicker was kritisch over het vertoonde spel van De Jong op het middenveld. "Als centrale middenvelder heb je geen tijd om je rustig aan te passen. Je moet er meteen staan."
Trainer Thomas Doll is zeer content met de voormalig Ajacied. "Hij heeft gewoon wat tijd nodig, hij is een juweeltje. We moeten weer even het juiste ritme vinden en dat heeft wat tijd nodig. Ik heb met plezier gekeken naar het spel van De Jong in de tweede helft. Het ging steeds beter en dat doet me goed."
Het is toch niet te geloven hequote:Na de tweede overwinning op Ajax in één seizoen, iets wat door de club zes seizoenen geleden voor het laatst gepresteerd werd, heeft Feyenoord besloten een speciale dvd uit te brengen.
Zowel de overwinning Amsterdam (1-2) als de zege van afgelopen zondag in Rotterdam (3-2) worden daarop volledig uitgezonden.
Het is sinds kort mogelijk voor clubs om gebruik te maken van beelden van andere clubs, mits het bestemd is voor een club gerelateerd artikel.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:07 schreef Eb het volgende:
Wat bij Ajax moet blijven:
Johan
4-3-3
Ruud Krol
Godenzonen
F-side
Engelen zingen
Het Gulden Schot
410
Wat bij Ajax moet oprotten:
ArenA
Adidas
AEX
Relatiemanagement
Hostessen
SMS-en
Ajax-koffie
Ik zou zeggen: vul aan
Nee, maar wat al zal helpen is het om te dopen in Rinus Michels Stadionquote:Op maandag 6 februari 2006 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik denk ook echt dat de ArenA weggaat nog.
Wat een calimero's... winnen van Ajax is nog steeds echt een prijs voor ze he?quote:
Hehe, ze zetten zo alleen maar zichzelf voor lul en waarschijnlijk zijn ze nog te dom om het door te hebben ook. Vind het wel humor.quote:
Inderdaad, is toch niet normaal meerquote:Op maandag 6 februari 2006 15:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is wel heel bijzonder dat ze hebben gewonnen niet?
quote:In de Duitse pers waren er vandaag enkele kritische uitlatingen aan het adres van Nigel de Jong, maar zijn trainer is buitengewoon tevreden met zijn nieuwe aanwinst. Eergisteren won Hamburger SV met 2-1 van het laaggeklasseerde Arminia Bielefeld.
Het toonaangevende Der Kicker was kritisch over het vertoonde spel van De Jong op het middenveld. "Als centrale middenvelder heb je geen tijd om je rustig aan te passen. Je moet er meteen staan."
Trainer Thomas Doll is zeer content met de voormalig Ajacied. "Hij heeft gewoon wat tijd nodig, hij is een juweeltje. We moeten weer even het juiste ritme vinden en dat heeft wat tijd nodig. Ik heb met plezier gekeken naar het spel van De Jong in de tweede helft. Het ging steeds beter en dat doet me goed."
Staat er alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |