Er is kritiek op DB, dat zeker. Maar er is nog geen massale kritiek, zoals bijvoorbeeld een actie op internet of door middel van spreekkoren in het stadion. Bij (bijvoorbeeld) Ronald Koeman, Co Adriaanse en Jan Wouters was dit wel het geval, terwijl zijn op dat moment beter presteerden dan DB.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er toch herhaaldelijk gezegd dat Blind weg moet hoor.
Hier en daar wel ja, maar veel minder massaal dan ik zou willen en verwacht had. Ik wil acties, dat er iets gebeurd. En liever vandaag dan morgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er toch herhaaldelijk gezegd dat Blind weg moet hoor.
Ik denk dat dat meer komt omdat Blind een echt clubman is en niemand hem echt wil afvallen. En daarnaast is er niet direct een opvolger voor handen. Maar het zal mij niets benieuwen als aan het eind van dit seizoen Danny gewoon weer Hoofd Opleidingen of iets dergelijks wordt en er een nieuwe trainer komt.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Er is kritiek op DB, dat zeker. Maar er is nog geen massale kritiek, zoals bijvoorbeeld een actie op internet of door middel van spreekkoren in het stadion. Bij (bijvoorbeeld) Ronald Koeman, Co Adriaanse en Jan Wouters was dit wel het geval, terwijl zijn op dat moment beter presteerden dan DB.
En daarom moet hij daadwerkelijk maar blijven?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:14 schreef Cordoba32 het volgende:
gister gehoord in de kuip: Blind moet blijven. Tijdens Groningen-psv stond het ook al op een spandoek. We houden iedereen bezig
En dan weer een overgangsjaar met hetzelfde gelul als de afgelopen 5 jaar zeker. Niks ervan, er moet nu iets gebeuren om niet weer een seizoen weg te gooien.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer komt omdat Blind een echt clubman is en niemand hem echt wil afvallen. En daarnaast is er niet direct een opvolger voor handen. Maar het zal mij niets benieuwen als aan het eind van dit seizoen Danny gewoon weer Hoofd Opleidingen of iets dergelijks wordt en er een nieuwe trainer komt.
Dat was uiteraard sarcasme van de tegenstander...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
En daarom moet hij daadwerkelijk maar blijven?Dacht het niet!
Inderdaad. In feite is dit dan ook een teken van medelijden, men vind het zielig voor een échte Ajacied als DB. Men durft het niet aan om DB af te vallen, maar ik vind dat het best weleens afgelopen mag zijn met dat sentimentele gejank. Ajax moet weer een topclub zijn, die ook top presteert.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer komt omdat Blind een echt clubman is en niemand hem echt wil afvallen. En daarnaast is er niet direct een opvolger voor handen. Maar het zal mij niets benieuwen als aan het eind van dit seizoen Danny gewoon weer Hoofd Opleidingen of iets dergelijks wordt en er een nieuwe trainer komt.
Ik ben het met je eens dat er nu eigenlijk iets moet gebeuren, maar welke trainer moet er nu dan komen?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dan weer een overgangsjaar met hetzelfde gelul als de afgelopen 5 jaar zeker. Niks ervan, er moet nu iets gebeuren om niet weer een seizoen weg te gooien.
Adriaanse zit ook niet zo lekker in Porto toch? En anders moeten Krol en vd Lem het maar overnemen tot de zomerstop.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er nu eigenlijk iets moet gebeuren, maar welke trainer moet er nu dan komen?
wat hebben die nu als assisten gebracht? Waarom zegt vd Lem niet is tegen Blind dat hij het helemaal verkeerd doet? Komt uit hun ook erg weinig voor zover ik het kan beoordelenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Adriaanse zit ook niet zo lekker in Porto toch? En anders moeten Krol en vd Lem het maar overnemen tot de zomerstop.
Ik weet niet precies hoe het met Co zit. Ze staan wel bovenaan maar zijn al wel uitgeschakeld voor Europees voetbal. Maar ik hoorde wel dat een groot deel van het publiek tegen hem is. Ik denk dat hij zelf wel terug wil, hij wil wel eerherstel. En ik denk dat Van Geel hem ook wel terug wil halen. Probleem is echt dat een groot deel van de supporters het niet pikt denk ik (ik wel hoor).quote:Op maandag 6 februari 2006 13:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Adriaanse zit ook niet zo lekker in Porto toch? En anders moeten Krol en vd Lem het maar overnemen tot de zomerstop.
Slechter dan nu kan het in mijn ogen toch niet gaan. En ik weet niet hoe de relatie van DB en de assistenten onderling is. Misschien is DB wel erg koppig of weet ik veel, ik kan daar geen uitspraken over doen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:23 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het met Co zit. Ze staan wel bovenaan maar zijn al wel uitgeschakeld voor Europees voetbal. Maar ik hoorde wel dat een groot deel van het publiek tegen hem is. Ik denk dat hij zelf wel terug wil, hij wil wel eerherstel. En ik denk dat Van Geel hem ook wel terug wil halen. Probleem is echt dat een groot deel van de supporters het niet pikt denk ik (ik wel hoor).
En daarnaast, als je nu Krol en Vd Lem er neer zet, schiet je denk ik ook weinig op. Dan wordt het volgend jaar nog steeds een overgangsjaar (of er moet een hele goeie, ervaren trainer komen).
Ik blijf van Gaal toch maar een apart mannetje vinden hoor. Hij lijkt wel schizofreen ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:24 schreef S-Two het volgende:
Ze vonden trouwens bij Studio Voetbal dat Louis wel erg aan het solliciteren was naar Ajax door steeds over mijn club te spreken. Eerlijk gezegd denk ik dat Louis mooi in Alkmaar blijft, maar je weet het maar nooit.
Inderdaad, en alsof een nieuwe trainer dit kut seizoen gaat redden.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er nu eigenlijk iets moet gebeuren, maar welke trainer moet er nu dan komen?
Ik heb er geen problemen mee als Meneer van Gaal terug komt. Maar wat dan met DB? Terug naar Hoofd Opleidingenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:24 schreef S-Two het volgende:
Ze vonden trouwens bij Studio Voetbal dat Louis wel erg aan het solliciteren was naar Ajax door steeds over mijn club te spreken. Eerlijk gezegd denk ik dat Louis mooi in Alkmaar blijft, maar je weet het maar nooit.
Over John v/d Brom is men niet tevreden, dus je slaat twee vliegen in één klap.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee als Meneer van Gaal terug komt. Maar wat dan met DB? Terug naar Hoofd OpleidingenDaar zit nu net Van Den Brom dacht ik. Misschien DB als assistent trainer?
Tjah Van Gaal is wel een apart mannetje, maar dat is Adriaanse in zekere zin ook wel. Maar desalniettemin denk ik wel dat ze Ajax misschien weer aan het voetballen kunnen krijgen. Daarnaast is Beenhakker misschien nog een optie? Ik weet vrij weinig van hem (en zijn trainersverleden e.d.) maar hij komt op mij iig wel over als een trainer met verstand en die autoritair kan zijn. Maar goed, we kunnen er hier wel over discussiëren eerst maar eens zien wat Van Geel doet.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik blijf van Gaal toch maar een apart mannetje vinden hoor. Hij lijkt wel schizofreen ofzo.
Dat vind ik ook raar. Ze zijn niet tevreden over hem als coach van jong ajax (of a1?), maar dan wordt hij wel maar even hoofd opleidingen. Die stap snap ik nietquote:Op maandag 6 februari 2006 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Over John v/d Brom is men niet tevreden, dus je slaat twee vliegen in één klap.
Bij Ajax zelf ook niet, maar goed misschien omdat er geen keuze is.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar. Ze zijn niet tevreden over hem als coach van jong ajax (of a1?), maar dan wordt hij wel maar even hoofd opleidingen. Die stap snap ik niet
Zou kunnen, DB zeker niet en dan lopen we gewoon de playoffs mis. Bovendien gaat het OOK om volgend jaar, of wil jij weer een tussenjaar?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, en alsof een nieuwe trainer dit kut seizoen gaat redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |