quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:51 schreef Furby het volgende:Even nog over Danny he, wie denk je dat hem zou moeten vervangen? Wat zou die gast daarmee bereiken? Je kan als ajax wel roepen dat de trainer kut is maar eerst wel een vervanger op het oog hebben voordat je 'm eruit flikkerd en ik zie niet in waarom je de laatste paar (ongetwijfeld kut)wedstrijden iemand gaat vervangen, je kan er alleen maar je eigen carriere mee verkutten.
Trouwens, Danny was toch hoofdtrainer geworden als een soort van tussenpaus omdat de vorige(n) het al kut deden? Ze gingen toch een vaste trainer zoeken en Danny z'n oude baantje terug? Misschien zijn er wel minder trainers die voor ajax acceptabel zijn die OP DIT MOMENT MET DEZE SPELERS willen komen.
Gewoon met de nieuwe grasmat ook de spelers afvoeren en opnieuw beginnen zeg ik.
Als je het als bestuur toch voor elkaar zou krijgen om nu ook Blind aan de kant te zetten komt er echt herrie denk ik.
Ik zeg het nog maar een keer. Ajax is verrot van binnen. Je krijgt de ellende niet weg door een trainer te vervangen. Je moet rigoreus ingrijpen. Het mes erin. Alle uitzuigers, baantjesjagers en andere incompetente idioten eruit flikkeren.
Vervolgens maak je een lange termijn visie waarin de identiteit van Ajax verankerd ligt (aanvallende speelstijl, jeugdopleiding) en voor lief nemen dat je de eerste twee jaar in je handjes mag knijpen als je UEFA cup speelt.
Vervolgens de supporters achter je plan zien te krijgen, voor de broodnodige steun tijdens de komende magere jaren. Betrokkenheid, bevlogenheid en hard, bikkelhard werken.
Dan komt onmiskenbaar het moment dat ergens op een avond in een stadion in een willekeurige Europese stad te horen is hoe een speld in de catacomben de vloer raakt, als de toeschouwers getuige zijn van de wederopstanding van een jong en fris Ajax dat in weerwil van de financiele kermis die voetbal heet, talent weer de voorkeur geeft.
Dan staan die wervelende tieners weer lachend in de spelerstunnel daar aan de Maas bij Brienenoord, waar het beginsignaal nog moet klinken. En krijgen ook die havenarbeiders op de tribunes weer het vertrouwde gevoel dat alle hoop ijdel is en dat zij op zeker aan de zegekar gaan!
Dapp're strijders fier en koen, maar flikker op met je poen