abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34799025
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Maar goed, welke zware wedstrijden heeft Ajax nog op het programma vóór de play-offs beginnen?
uit tegen Grunn bv.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 6 februari 2006 @ 17:03:39 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34799371
Wat dacht je van de wedstrijd in Almelo :`)
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_34799573
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef Houniet het volgende:
Wat dacht je van de wedstrijd in Almelo :`)
Is toch een reuzendoder daar in het oosten.
Yeah baby Yeah!
pi_34800341
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:24 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Jij wil zeggen dat Vak 410 alleen dekbedden verft en voor de rest geen geluid maken??
Ja precies want door zingen is er zo'n gigantische sfeer. Come on, sfeer kan er ook zijn zonder trommels, toeters en zingen. (zie bij ons vak 227 voorgaande jaren). Met de hk hadden we daar meer lol dan tussen de zang en spring figuren op zuid.
It's a casual life...
pi_34800522
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:27 schreef ArnhemCasual het volgende:

[..]

Ja precies want door zingen is er zo'n gigantische sfeer. Come on, sfeer kan er ook zijn zonder trommels, toeters en zingen. (zie bij ons vak 227 voorgaande jaren). Met de hk hadden we daar meer lol dan tussen de zang en spring figuren op zuid.
Dat is dan toch persoonlijk. Ik vind de sfeer bij ons meestal prima, al hebben we nog een lange weg te gaan. Het kan me verder dan ook weinig schelen wat jij als buitenstaander daar van vindt.

F-side zal de sfeer op 410 misschien ook niets vinden, omdat F-side meer Engelse invloeden heeft (die jij al noemde en in de vorige decennia vooral populair was) en 410 meer Italiaans (en de bijbehorende TIFO die momenteel overal in Nederland met name in opkomst is). Het is maar net wat je beter ligt, maar dat is persoonlijk dus bullshit om te zeggen dat het geen sfeer zou zijn.
pi_34801210
Plz man, de ArenA is al geen voetbal stadion meer, maar het Gelredome is dat al helemaal niet . En daarnaast is het daar altijd enorm stil .

[ Bericht 49% gewijzigd door -Vaduz- op 06-02-2006 18:53:38 ]
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_34801344
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:58 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Plz man, de ArenA is al geen voetbal stadion meer, maar het Gelredome is dat al helemaal niet . En daarnaast is het daar altijd enorm stil .
Goed punt. Wat dat betreft 'boffen' we nog dat de ArenA nog een aantal supportersvakken heeft die wel lawaai (lees: een feestje) weten te maken (bouwen).
pi_34801503
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:03 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Goed punt. Wat dat betreft 'boffen' we nog dat de ArenA nog een aantal supportersvakken heeft die wel lawaai (lees: een feestje) weten te maken (bouwen).
Idd, kom niet vaak in de ArenA maar je hoort altijd wel wat. Iig de F en 410. Op TV hoor je ook dat de ArenA idd stil is maar ook dat dat niet in elk vak zo is. Het Gelredome is op TV en radio altijd compleet stil...

Zal wel is een keer tijdens een wedstrijd daar gaan kijken, ben er nu alleen nog maar voor Qlimax geweest en dan is het wel een leuk gebouw
  maandag 6 februari 2006 @ 18:09:58 #259
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34801535
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Idd, kom niet vaak in de ArenA maar je hoort altijd wel wat. Iig de F en 410. Op TV hoor je ook dat de ArenA idd stil is maar ook dat dat niet in elk vak zo is. Het Gelredome is op TV en radio altijd compleet stil...

Zal wel is een keer tijdens een wedstrijd daar gaan kijken, ben er nu alleen nog maar voor Qlimax geweest en dan is het wel een leuk gebouw
Ik ook, maar dat kwam door de muziek he .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_34801560
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ik ook, maar dat kwam door de muziek he .
Mwah als grote "Discohal" is het ook niet verkeerd hoor . Alleen 2005 was het een zooitje, stond overal vast, was toen vip dus toen maar los gegaan op het vip deck .

Maar on-topic
pi_34801585
Ik ben er ook een aantal keer met Qlimax geweest en dan lijkt het een leuk gebouw ja.
pi_34801638
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:11 schreef devv05 het volgende:
Ik ben er ook een aantal keer met Qlimax geweest en dan lijkt het een leuk gebouw ja.
Mwah de omploop is goed, en als de organisatie een goede logistiek plan heeft gemaakt zodat iedereen makkelijk van tribune naar omloop of naar veld kan is het gewoon perfect, alleen jammer dat het net zoals in de ArenA verdomd moeilijk is om er goed geluid te krijgen.
pi_34801699
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:13 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Mwah de omploop is goed, en als de organisatie een goede logistiek plan heeft gemaakt zodat iedereen makkelijk van tribune naar omloop of naar veld kan is het gewoon perfect, alleen jammer dat het net zoals in de ArenA verdomd moeilijk is om er goed geluid te krijgen.
Ach, in de Arena lijkt het weinig omdat het zo'n onwijs groot stadion is. Moet je zien als hetzelfde geluid geproduceerd zou worden in een wat kleiner stadion, dat scheelt meteen enorm veel.

Andersom trouwens ook, zet een willekeurige 'luidruchtige' supportersgroep in de Arena neer en je hoort ze bijna niet meer. Dat is gewoon het kutte van dat ding.
pi_34801900
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:15 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ach, in de Arena lijkt het weinig omdat het zo'n onwijs groot stadion is. Moet je zien als hetzelfde geluid geproduceerd zou worden in een wat kleiner stadion, dat scheelt meteen enorm veel.

Andersom trouwens ook, zet een willekeurige 'luidruchtige' supportersgroep in de Arena neer en je hoort ze bijna niet meer. Dat is gewoon het kutte van dat ding.
Klopt en op het veld is het ook gewoon goed te doen hoor, maar zodra je op de Tribune komt is het weg geluid weg . Mss dat ze op bijv Sensation in de Arena gewoon een 2e ring met boxen moet hangen scheelt al een hoop hebben ze op Qlimax ook gedaan en daar is het volgens iedereen ook beter geworden

Maar on-topic
pi_34802064
Op de tweede ring boven aan die 'stangen' hangen een heleboel boxen maar dan naar de tribune gericht.
  maandag 6 februari 2006 @ 18:43:21 #266
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34802584
quote:
Terugblikkend op de verloren Klassieker, noemt Lindenbergh allereerst het grote verschil in spel en mogelijkheden tussen de eerste en de tweede helft. ,,De eerste helft speelden we goed’’, kijkt de verbindingsspeler terug. ,,Helaas kwamen we door een buitenspelgoal achter, al maakten we gelukkig al snel de 1-1. De eerste helft was er verder weinig aan de hand. We hadden alles redelijk onder controle. Als je dan in blessuretijd alsnog ongelukkig achter komt, is dat een domper. De domper werd alleen maar groter toen Feyenoord vlak na rust opnieuw scoorde. De 3-1 was eigenlijk de genadeklap. Je weet dat de Feyenoord-verdediging weinig weggeeft, terwijl hun spitsen gevaarlijk blijven. De tweede helft hebben we ook weinig kansen gekregen.’’
Met wedstrijden tegen Willem II (woensdag, thuis) en ADO Den Haag (zondag, uit) wacht de Ajacieden een belangrijke week. De twee wedstrijden tegen de laagvliegers in de Eredivisie moeten gewonnen worden. Simpel. Hetzelfde geldt trouwens voor de thuiswedstrijd over een kleine twee weken tegen RBC Roosendaal.
,,Dat we woensdag alweer tegen Willem II spelen, is lekker. Kunnen we direct weer aan de gang. Iedereen weet dat we de komende weken punten moeten halen om ons daarmee volledig op de topvijf te kunnen richten.’’
pi_34802627
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:43 schreef Houniet het volgende:

[..]
Dat die wedstrijd woensdag al is, lijkt mij ook psychologisch wel goed.
  maandag 6 februari 2006 @ 18:45:10 #268
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34802636
quote:
Ajax - Willem II
Eredivisie
woensdag 8 februari, 20:15 uur.
Stadionverkoop vanaf 17.45 uur!
pi_34802764
Mijn kaarten zijn gelukkig al binnen.
pi_34802911
Anderlecht, Club Brugge, Standard Luik, Auxerre, Roda JC,.Borussia Dortmund en Ajax zijn geinteresseerd in de Ghanees Ibrahim Salou van Zulte-Waregem. Salou krijgt in april de beschikking over een Belgisch paspoort.
pi_34803011
Ajax ook al interesse in Salou? Opvallend. Maar ook weer niet, omdat Roda de markt daar goed kent en niet voor niks interesse heeft.

offtopic gebeuren weggehaald, negeer liever iets wat je niet zint
That's all folks!
pi_34803089
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajax ook al interesse in Salou? Opvallend. Maar ook weer niet, omdat Roda de markt daar goed kent en niet voor niks interesse heeft.
Wat is het voor een speler? Vleugelspits?
  maandag 6 februari 2006 @ 19:11:17 #273
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34803630
Naam: Ibrahim Salou
Geboortedatum: 29-05-1979
Club: Zulte-Waregem
Geboorteplaats: Onbekend
Positie: Aanvaller
Herkomst: België
Rugnummer: 20
Lengte: 1,87 m
  maandag 6 februari 2006 @ 19:11:39 #274
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34803638
  maandag 6 februari 2006 @ 19:13:42 #275
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34803707
quote:
brahim Salou moet bij Zulte Waregem blijven

Ibrahim Salou is gegeerd wild op de transfermarkt. Club Brugge en Anderlecht zouden de Ghanese aanvaller graag willen overnemen. Het Franse Auxerre klopt ook op de deur. Maar Zulte Waregem lijkt (nog) niet geneigd om Salou te laten gaan.

Voorzitter Willy Naessens klinkt overtuigd in HNB: "Salou blijft tot het einde van het seizoen. Wij willen hoog eindigen en de halve finale in de beker van België is in zicht. Het sportieve primeert op het financiële. Wat zijn we met veel geld als we sportief geen resultaten meer halen."

Maar als de kassa rinkelt kan er natuurlijk veel gebeuren. Salou's zaakwaarnemer spreekt klare taal: "Als er een gigantisch bod komt, zal Zulte Waregem hem moeilijk kunnen houden."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')