Me voor het karretje van extreem-rechts laten spannen?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel gebruiken SCH, kun je ook met ons meedoen![]()
Ik ben lid van een linkse partij, maar toch heb ik een Denemarken-avatar.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Me voor het karretje van extreem-rechts laten spannen?![]()
Waar ken je ze downloaden? Om er nou zelf een te gaan maken...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:05 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je de vlag van Denemarken in je avatar hebt graag hier één postje plaatsen.
Zodat we kunnen tellen hoeveel FOK!\\\'ers nu deze vlag in hun avatar voeren!
===================================================================
Update
22:20
Pro-denemarken avatars: 6
Anti-denemarken avatars: 2
(Denk eraan, max één postje. Commentaar via wijzig bericht a.u.b.)![]()
Dan trap je in de val, niet zo slimquote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben lid van een linkse partij, maar toch heb ik een Denemarken-avatar.![]()
Er was ooit een tijd dat je links was als je voor vrijheid van meningsuiting was. Triest hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Klik gewoon op een ander deens vlagje en ga naar eigenschappen en kopieer de url. Mijntes is: http://forum.fok.nl/usericons/86613/1.jpgquote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef klez het volgende:
[..]
Waar ken je ze downloaden? Om er nou zelf een te gaan maken...![]()
Als ik extreem rechts ben, dan is extreem rechts gewoon tofquote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Deze actie is geadopteerd door extreemrechts in Denemarken, dat is de enige club die er garen bij spint en er werk van maakt, de rest vind het allemaal wat genant en pijnlijk. Maar als jij je voor hun vieze zaakjes wilt laten gebruiken en de polarisatie toejuicht: het is jouw keuze.quote:
Ha, goed dat jij je ook meldt!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
Losers-topic
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben lid van een linkse partij, maar toch heb ik een Denemarken-avatar.![]()
Een zwarte lijst neem ik aan? Ga je deze users soms doorgeven...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:37 schreef Meki het volgende:
ik zal een lijst maken van mensen maken die voor beledigingen zijn
Vandaag is rechtszondagquote:
Scheer jij zo gemakkelijk mensen over een kam? Of moet ik concluderen dat jij het recht op niet beledigd worden boven de vrijheid van meningsuiting stelt?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Deze actie is geadopteerd door extreemrechts in Denemarken, dat is de enige club die er garen bij spint en er werk van maakt, de rest vind het allemaal wat genant en pijnlijk. Maar als jij je voor hun vieze zaakjes wilt laten gebruiken en de polarisatie toejuicht: het is jouw keuze.![]()
jepquote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Een zwarte lijst neem ik aan? Ga je deze users soms doorgeven...
't Gaat inmiddels wel wat verder, en dat weet jij ook. Ik had ook een Nederlands vlaggetje in mijn avatar kunnen zetten, en mijn beer in Volendamse klederdracht kunnen steken, maar dan was ik weer een vuile nationalist. Het is nooit goed.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Deze actie is geadopteerd door extreemrechts in Denemarken, dat is de enige club die er garen bij spint en er werk van maakt, de rest vind het allemaal wat genant en pijnlijk. Maar als jij je voor hun vieze zaakjes wilt laten gebruiken en de polarisatie toejuicht: het is jouw keuze.![]()
hoeveel terabyte opslag heb, want dan moet je iedere fokker noterenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:37 schreef Meki het volgende:
ik zal een lijst maken van mensen maken die voor beledigingen zijn
Zo, en dan? Mag ik geen boodschappen meer bij je komen doen?quote:
Heb je haar weer, relnicht.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |