Me voor het karretje van extreem-rechts laten spannen?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel gebruiken SCH, kun je ook met ons meedoen![]()
Ik ben lid van een linkse partij, maar toch heb ik een Denemarken-avatar.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Me voor het karretje van extreem-rechts laten spannen?![]()
Waar ken je ze downloaden? Om er nou zelf een te gaan maken...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:05 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je de vlag van Denemarken in je avatar hebt graag hier één postje plaatsen.
Zodat we kunnen tellen hoeveel FOK!\\\'ers nu deze vlag in hun avatar voeren!
===================================================================
Update
22:20
Pro-denemarken avatars: 6
Anti-denemarken avatars: 2
(Denk eraan, max één postje. Commentaar via wijzig bericht a.u.b.)![]()
Dan trap je in de val, niet zo slimquote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben lid van een linkse partij, maar toch heb ik een Denemarken-avatar.![]()
Er was ooit een tijd dat je links was als je voor vrijheid van meningsuiting was. Triest hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Klik gewoon op een ander deens vlagje en ga naar eigenschappen en kopieer de url. Mijntes is: http://forum.fok.nl/usericons/86613/1.jpgquote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef klez het volgende:
[..]
Waar ken je ze downloaden? Om er nou zelf een te gaan maken...![]()
Als ik extreem rechts ben, dan is extreem rechts gewoon tofquote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |