iddquote:Op zondag 5 februari 2006 21:24 schreef Departak het volgende:
Precies! Dus wat leren we hiervan? Geen televisie meer kijken!
ze gebruiken de term wel correct, of het waar is, is een tweede iddquote:Op zondag 5 februari 2006 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net als het woord significant gebruiken in wasmiddelen reclames om het \\\'bewijs\\\' meer wetenschappelijk te laten lijken.
"Dermatologisch getest" en er dan niet bij vertellen wat de uitslag van de test was.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net als het woord significant gebruiken in wasmiddelen reclames om het \'bewijs\' meer wetenschappelijk te laten lijken.
Juist!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:45 schreef pepper_961 het volgende:
Of dingen roepen waar de meeste nog nooit van gehoort hebben in de hoop dat mensen denken; \\\"dat klinkt gezond zeg!\\\" Nu met liposyclopen en nanopieline!!
Woow klinkt gezond, gauw zo`n rete dure pot halen.
Vocht inbrengende creme`s ook zoiets.... als je vocht zou kunnen inbrengen in je huid zou je onder de douche volzuigen als een spons. Wat een hoop kul toch altijd!
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het werkt trouwens wel. Op de verkooptrainingen voor de boeken en CD club leer je zoiets als:
verkoper: "Wat voor muziek vind u leuk?"
slachtoffer:"Gothic, Jan Smit, Wagner, gospel en Rammstein"
verkoper:"Oh dus u houdt van goede muziek ..."
die heb je van Theo Maassenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
\"Dermatologisch getest\" en er dan niet bij vertellen wat de uitslag van de test was.
Ja!quote:
Theo Maassen is niet de enige die normaal is en een klein beetje kritischquote:
Ja daar leren ze je van alles behalve goede CD's verkopen tegen een goede prijs. Kutverkopers.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het werkt trouwens wel. Op de verkooptrainingen voor de boeken en CD club leer je zoiets als:
sorry hoor, maar als ze zo beginnen te slijmen loop ik de winkel al weer uit...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef sirrom het volgende:
[..]
Ja!
bovendien vinden mensen het meestal wel prachtig als iemand hen stroop om de mond snoert. Zelfs als je weet dat het gebeurd. goed voor je ego, toch? Dat wil nog niet zeggen dat je ook gaat kopen maar het helpt wel...
Gheghe, ja inderdaad, ik let er zelfs niet eens echt op omdat het toch niets verklaart.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Marsepein het volgende:
Over dermatologisch getest gesproken, je hebt op shampoo flessen vaan shampoo grafiekjes ... geen waardes op de Y- en X-as maar wel een lijnte tekenen.
Vaak staat er bij de de ene as: Tijd en bij de andere Verbeterning of zo ... zo nutteloos...
Ja hoor. Alleen niet in de 'normale' consumentenwereld nee. Maar ja...Nederlanders blijven Nederlanders: zodra het woord GRATIS valt zijn we spontaan geil.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:20 schreef sirrom het volgende:
Reclames met nietszeggende teksten zoals:
gratis offerte'
Betaalt iemand voor een offerte ooit?
De ja-techniek werkt ook echt. Het werkt. Het werkt. Het werkt. Laat mensen drie keer achter elkaar 'ja' zeggen en de kans is groot dat ze het de vierde keer ook doen. De kunst is dus om vragen te stellen die alleen met 'ja' beantwoord kunnen worden:quote:Op zondag 5 februari 2006 22:34 schreef sirrom het volgende:
Ik heb ooit eens een verkoopcursus gevolgd. Daarin werd geleerd dat je je potentiele kopers in de JA mood moet krijgen. Laat de koper 3x ja zeggen en dan hakken...
Verkoper: Dus je houd van de Rolling Stones?
Slachtoffer: ja, inderdaad.
Verkoper: Dus je hebt er verstand van?
Slachtoffer: ja, ik weet er wel wat van...
Verkoper: Je zult wel al een hele verzameling hebben?
Slachtoffer: ja, ik heb bijna de hele collectie.
Verkoper: Zullen we deze dan ook maar doen?
Slachtoffer: ja graag...
Idd. Of 'met het gepatenteerde ...'quote:Op zondag 5 februari 2006 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net als het woord significant gebruiken in wasmiddelen reclames om het \'bewijs\' meer wetenschappelijk te laten lijken.
idd dat 'hydraterende' spulquote:Op zondag 5 februari 2006 21:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ingredienten in zalfjes en creme\'s (antirimpel) worden met de mooiste namen aangeduid terwijl het gewoon water en alcohol is.![]()
Dat is er eentje die mij idd ook veel opvalt de laatste tijd.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Of 'met het gepatenteerde ...'
Is het niet zo dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:58 schreef TC03 het volgende:
Of deze. "Voetbal, lopen 22 man achter een balletje en schieten ze hem weer weg. Hahahahahaha."
Die moeten ook pijnlijk afgemaakt worden.
'Iets' zegt mij, dat jij hier niet mee wegkomt... Zo niet, dan heb je gelijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:15 schreef Neuralnet het volgende:
Reclame is bedoeld om domme mensen te strikken. Aangezien de meeste mensen dom zijn, werkt het geweldig.
Yups...slimme mensen worden nooit beïnvloed. Door niets of niemand niet :')quote:Op maandag 6 februari 2006 01:15 schreef Neuralnet het volgende:
Reclame is bedoeld om domme mensen te strikken. Aangezien de meeste mensen dom zijn, werkt het geweldig.
quote:<Guo_Si> Hey, you know what sucks?
<TheXPhial> vaccuums
<Guo_Si> Hey, you know what sucks in a metaphorical sense?
<TheXPhial> black holes
<Guo_Si> Hey, you know what just isn\'t cool?
<TheXPhial> lava?
Volgens mij betekend het niets meer dan dat er patent op is aangevraagd, dwz. iemand niet zomaar het product of naam mag overnemen of gebruiken. Zegt dus niks over de kwaliteit of werking van een product en is daarmee gewoon misbruik van 'dure' taal.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:31 schreef Moja het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat Gepattenteerd betekend![]()
Ook verleend dan he! Aanvragen kunnen ook afgewezen worden!quote:Op maandag 6 februari 2006 09:39 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Volgens mij betekend het niets meer dan dat er patent op is aangevraagd,
Volgens mij is het zelfs zo dat patenten tegenwoordig vrij snel verleend worden en dat dan later bij daadwerkelijke bezwaren pas getoetst wordt of het een geldig patent is.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ook verleend dan he! Aanvragen kunnen ook afgewezen worden!
Als mensen zulke zinnen gaan gebruiken dan kookt mijn bloed echt. Dan komt zo'n bedrijf echt op mijn NOOIT AAN TE SCHAFFEN lijstquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:37 schreef pepper_961 het volgende:
Ergens in december...........
telefoon gaat, ik neem op....
ik: "goedemiddag, met pepper_961"
kpn medewerker: "goedeavond mevrouw, bel ik gelegen?"
ik : " Nou eigenlijk niet nee.... ik sta te koken. "
ik: " Maar als u toevallig over goedkoper bellen belt, geen interesse."
kpn medewerker: " Ow dus u belt liever niet goedkoper, u betaalt liever veel geld voor u telefoon rekeningen? "
ik: " Ja, dat vind ik eigenlijk wel aangenaam ja."
kpn medewerker: " oke dat is dan duidelijk mevrouw, proest gniffel"
Nee is nee bij mij en als ik wat nodig heb dan ga ik daar zelf wel achteraan. punt.
cliquez iciquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:37 schreef pepper_961 het volgende:
Ergens in december...........
telefoon gaat, ik neem op....
ik: "goedemiddag, met pepper_961"
kpn medewerker: "goedeavond mevrouw, bel ik gelegen?"
ik : " Nou eigenlijk niet nee.... ik sta te koken. "
ik: " Maar als u toevallig over goedkoper bellen belt, geen interesse."
kpn medewerker: " Ow dus u belt liever niet goedkoper, u betaalt liever veel geld voor u telefoon rekeningen? "
ik: " Ja, dat vind ik eigenlijk wel aangenaam ja."
Nee is nee bij mij en als ik wat nodig heb dan ga ik daar zelf wel achteraan. punt.
"u betaalt liever teveel" dat wordt zo langzamerhand hèt nieuwe reclame cliché na "vernieuwde formule"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:37 schreef pepper_961 het volgende:
Goeie klantenbinding ook, potentiele nieuwe klanten voor gek zetten en uitlachen, erg professioneel.. not.quote:ik: " Ja, dat vind ik eigenlijk wel aangenaam ja."
Trap daar dan ook totaal niet in hoor!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:38 schreef BdR het volgende:
[quote]
"u betaalt liever teveel" dat wordt zo langzamerhand hèt nieuwe reclame cliché na "vernieuwde formule"zooo doorzichtig..
Dat was meer om mijn droge; "dat vind ik wel aangenaam ja" reactie.quote:Goeie klantenbinding ook, potentiele nieuwe klanten voor gek zetten en uitlachen, erg professioneel.. not.
maar wel origineel....quote:Op zondag 5 februari 2006 22:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Theo Maassen is niet de enige die normaal is en een klein beetje kritisch
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef Maikuuul het volgende:
Bel NU !!!
Terwijl je 2 maanden later ook gewoon kan bellen
Ja, ben ik ook wel eens tegengekomenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:14 schreef ThE_ED het volgende:
Vandaag op een pakje melk: "Met verbeterde houdbaarheidsdatum"
Was die op het vorige pak fout gedrukt danquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:14 schreef ThE_ED het volgende:
Vandaag op een pakje melk: "Met verbeterde houdbaarheidsdatum"
Wie weetquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:24 schreef koenimex het volgende:
[..]
Was die op het vorige pak fout gedrukt dan?
op de scheerschuim staat dat dat gedefinieerd is als een Ph meer dan 8. Zeg dan gewoon basischquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De actieve PH-waarde vind ook nog altijd een leuke. Basis-zuur-basis-zuur, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |