abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 februari 2006 @ 20:24:12 #251
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35232898
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Toen ik de achterliggende gedachte aan je opmelde gooide jij er een slot op als ik mij het goed herinner - er mocht immers geen persoonlijke motivatie spelen - dat is het zelfde als het weigeren van een aangifte omdat een slachtoffer persoonlijk betrokken zou zijn - Ik hoop dat je begrijpt dat ik een kant wil laten zien aan het verhaal die slechts weinigen hebben kunnen inzien vanwege het geroddel en gedraai destijds ....
Dat is in de verste verte niet te vergelijken met een dergelijke situatie. Dat heeft er zelfs helemaal nks mee te maken, en waarom verbaast het mij totaal niet dat je dit soort kromme vergelijkingen trekt.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  † In Memoriam † zaterdag 18 februari 2006 @ 20:26:25 #252
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35233002
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:24 schreef PH52 het volgende:

[..]

Dat is in de verste verte niet te vergelijken met een dergelijke situatie. Dat heeft er zelfs helemaal nks mee te maken, en waarom verbaast het mij totaal niet dat je dit soort kromme vergelijkingen trekt.
hij is met de panda tegen de koets aangeknald
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35235960
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:09 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Hier geloof ik niets van - aslof iemand die een forum bezoekt of lezen wil een idioot is - mijn vraag is waarom jij je de moeite neemt om hier te posten?
40 idioten: da's een beetje een vaste grap hier op HBB. Violala had het een tijdje terug over 'die 40 idioten op Fok'. Ik ben dus idioot nr. 41 Absoluut geen belediging aan het adres van forumbezoekers

En waarom neem ik de moeite om hier te posten ? Omdat ik een vraag had die ik graag beantwoord wilde hebben. Niets meer en niets minder.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_35236093
Alle druiven op de dam, shalalali shalalala...
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:42:21 #255
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35236165
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Alle druiven op de dam, shalalali shalalala...
jaja, de druiven zijn zuur. maken ze trouwens wijn van, wordt je vrolijk van schijnt
pi_35236380
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:42 schreef PH52 het volgende:

[..]

jaja, de druiven zijn zuur. maken ze trouwens wijn van, wordt je vrolijk van schijnt
Dat ligt eraan hoeveel flessen je drinkt en of je het met mate doet
Gert geeft de voorkeur aan port, dat wordt volgens mij ook van druiven gemaakt...
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:59:22 #257
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35236757
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:49 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoeveel flessen je drinkt en of je het met mate doet
Gert geeft de voorkeur aan port, dat wordt volgens mij ook van druiven gemaakt...
Mijn persoonlijke voorkeur gaat meer de gerstkant op.
  zondag 19 februari 2006 @ 00:10:22 #258
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35241858
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef PH52 het volgende:

[..]

Ja, nou je het zegt, dat vond ik ook nogal typerend, al moet ik zeggen dat zij waarschijnlijk toch niet de enige zal zijn die met negatieve gevoelens haar voormalige huis zal bekijken.
Klopt, maar als je KRO profiel goed kijkt zie je dat het een opname van de woning aan de voorzijde betreft: de eerste beelden van deze woning ontlokken aan Sheila Timmerman de reactie: Rothuis!
Meer of minder zegt ze niet. Als je mijn log volgt zul je nog een heel groot aantal andere personen tegenkomen die afkerig staan tegenover het huis - de redenen zijn divers, maar aan de andere kant hebben ze als gemeenschappelijke bron: iets onverklaarbaars - en denk erom, de meeste van deze mensen leven nog ....
  zondag 19 februari 2006 @ 00:13:59 #259
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35241980
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:24 schreef PH52 het volgende:

[..]

Toen ik heb uitgelegd dat ik met een dilemma zat dat hing tussen zwijgen of praten, werd het hier alsmaar opgevat alsof er een persoonlijke kruistocht zou zijn - de vergelijking is niet krom - ieder slachtoffer is persoonlijk ergens bij betrokken en de motivaties om er wel of niet iets over te zeggen zullen dus altijd persoonlijk zijn - als dat niet zou mogen, of een reden zou vormen om iemand het zwijgen op te leggen, hadden de dochters dergelijke uitlatingen als geloofswaanzin, etc, nooit in de media kunen gebruiken - zij waren immers persoonlijk betrokken.
  zondag 19 februari 2006 @ 00:18:17 #260
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35242130
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:21 schreef Timmerhout het volgende:
Als je mij nog even de tijd gunt Francis, tot laten we zeggen, eind volgende week. Ben nog bezig met het een en ander met Gert persoonlijk ( leg ik je later wel uit ) dit verloopt echter niet zo soepel als ik zou willen, maa rgeeft wel een helder beeld straks op het forum hier !! Gun me dus nog even de tijd .......
Ja, ja, sorry als het als een druk overkomt - Ik hoop gewoon dat ik je persoonlijk mag leren kennen - wat je zaken met Gert betreft, neem er gerust de tijd voor ......
Er is hier nog steeds geen brief van een advocaat door de bus komen rollen - en dat terwijl Gert en Babs het niet bepaald op prijs stelden dat het verhaal achter "het ware verhaal" zou opengaan.

In hoeverre je betrokken bent kan ik wel opmaken uit bepaalde aanvullende informatie die je hebt verschafd. Ik wil je graag ontmoeten - en ik hou het echt voor mezelf, als jij dat wilt ....
  zondag 19 februari 2006 @ 00:21:25 #261
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35242248
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:13 schreef FrancisC het volgende:

[..]

-knip-
Luister nou gappie............Flugs heeft der goedkeuringsstempel op DIT topic gedrukt.....maar we zitten inmiddels wel al weer op pagina 6......als je nu steeds in blijft gaan op die potsierlijke idioten met hun afleidingsmanoevres gaat er niet veel ruimte overblijven voor kwaliteits posts over Gert en diens huis ben ik bang.
  zondag 19 februari 2006 @ 00:22:28 #262
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35242290
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:53 schreef flugeltje het volgende:
Dit topic begint steeds vager te worden... Heb de weblog eens bekeken en wederom vraag ik mezelf af of deze hele soap nu over Senior of Junior gaat. Nu men ook nog met 'spookverhalen' komt begint de geloofwaardigheid nóg verder af te nemen...

En ik vraag het nóg maar een keer... Wat is nu eigenlijk de bedoeling van deze hele soap? Er wordt getracht senior en junior onderuit te halen, maar de achterliggende gedachte daarbij wenst men niet te vermelden.
Nee, onderuit halen is schoppen - hier schoppen de omstandigheden - het zijn de omstandigheden waarvoor ik niet verantwoordelijk ben - de omstandigheden zouden onderuit kunnen halen, niet ik.

Zie het maar als de informatie die in "Het ware Verhaal" niet bepaald aan het licht is gekomen maar warvan de titel toch beloofde "de waarheid te zijn".
  zondag 19 februari 2006 @ 00:24:54 #263
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35242382
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef Jappie het volgende:

[..]

Luister nou gappie............Flugs heeft der goedkeuringsstempel op DIT topic gedrukt.....maar we zitten inmiddels wel al weer op pagina 6......als je nu steeds in blijft gaan op die potsierlijke idioten met hun afleidingsmanoevres gaat er niet veel ruimte overblijven voor kwaliteits posts over Gert en diens huis ben ik bang.
Ik laat me daar zoveel mogelijk op het log overuit en je hebt gelijk - ik bedoel er ook niets kwaads mee, het is alleen zo dat ik bronnen heb geleverd die na te trekken zijn - en zeker niemand mijn persoonlijke weblog zou laten inzien als ik de beweringen uit het niets zou doen .... Maar bedankt, ik zal erop letten.....
pi_35242572
Ik voel het niet als druk hoor Francis, als het aan mij ligt trekken we BEIDE ten strijde om Gert alsnog te laten boeten. Die man heeft zo verschrikkelijk veel op zijn kerfstok, nederland heeft er geen idee van ..... Ik zou er een hoek over kunnen schrijven, de slachtoffers durven, kunnen of willen hun mond niet opendoen, er ligt een schone taak voor ons.
  zondag 19 februari 2006 @ 00:30:52 #265
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35242593
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik laat me daar zoveel mogelijk op het log overuit en je hebt gelijk - ik bedoel er ook niets kwaads mee, het is alleen zo dat ik bronnen heb geleverd die na te trekken zijn - en zeker niemand mijn persoonlijke weblog zou laten inzien als ik de beweringen uit het niets zou doen .... Maar bedankt, ik zal erop letten.....
Mooi

BTW......je zou onderstaande tekst en tags ff moeten opnemen in je signature...das makkelijk voor lezers met verdere interesse!!

De wereld is een gekkenhuis, Ik run hier het hoofdkantoor!

Dat is dezelfde tekst al dit hieronder maar dan zonder spaties in de "url" tags...

[ url=http://spaces.msn.com/soundscapeunlimeted/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1]De wereld is een gekkenhuis, Ik run hier het hoofdkantoor![/ url]
pi_35242767
Francis, jij schrijft dat bij Gert een krat met melkflessen leeg en door elkaar werd gehaald??
Sinds wanneer dronk Gert kratsgewijze melk.
Het is wel bekend dat een aantal feestgangers uit Usselo ´s avonds een keer diverse beelden uit de tuin van Con Amper hebben gehaald en deze in de buurt in verschillende tuinen een herplaatsing gaven. Dat was humor, doch toen bij middernacht G&H thuiskamen en deze volksfeestgangers van achter bosjes verscholen een enorme scheldpartij aanhoren. Maar hieraan hadden geesten geen schuld.
  zondag 19 februari 2006 @ 00:39:24 #267
6941 APK
Factual, I think.
pi_35242833
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:36 schreef Leukeleu het volgende:

Maar hieraan hadden geesten geen schuld.
En anders kon het nog een amfetamine-psychose zijn, of gebruikte hij geen drugs tijdens melkflessen-gate?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 19 februari 2006 @ 00:55:31 #268
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35243278
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:36 schreef Leukeleu het volgende:
Francis, jij schrijft dat bij Gert een krat met melkflessen leeg en door elkaar werd gehaald??
Sinds wanneer dronk Gert kratsgewijze melk.
Het is wel bekend dat een aantal feestgangers uit Usselo ´s avonds een keer diverse beelden uit de tuin van Con Amper hebben gehaald en deze in de buurt in verschillende tuinen een herplaatsing gaven. Dat was humor, doch toen bij middernacht G&H thuiskamen en deze volksfeestgangers van achter bosjes verscholen een enorme scheldpartij aanhoren. Maar hieraan hadden geesten geen schuld.
Beste Leukeleu, de kinderen dronken zeker melk - als je mijn log leest gaat het wel iets verder dan het horen van een aantal geluiden ......
  zondag 19 februari 2006 @ 00:56:24 #269
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35243298
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:39 schreef APK het volgende:

[..]

En anders kon het nog een amfetamine-psychose zijn, of gebruikte hij geen drugs tijdens melkflessen-gate?
Kan ik je niet beantwoorden, maar de andere personen die deze waarnemingen deelden gebruikten geen van allen dugs over overmatige alcohol - dat wil zeggen, als je mijn log volgt ....
  zondag 19 februari 2006 @ 00:59:35 #270
6941 APK
Factual, I think.
pi_35243360
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:56 schreef FrancisC het volgende:

Kan ik je niet beantwoorden, maar de andere personen die deze waarnemingen deelden gebruikten geen van allen dugs over overmatige alcohol - dat wil zeggen, als je mijn log volgt ....
Ik heb net even op de link van Jappie geklikt, maar het typeface is zo groot dat ik er een scroll-vinger van krijg.

[ Bericht 1% gewijzigd door APK op 19-02-2006 01:15:29 ]
  zondag 19 februari 2006 @ 01:15:12 #271
6941 APK
Factual, I think.
pi_35243681
Okay, verhaal gelezen.
De kop is 'Gert Timmerman (De Incest-affaire)' en dan volgt een spookverhaal.

In deze topics heb ik jou verdedigd, maar op deze manier wordt het moeilijk om je serieus te nemen.
pi_35244571
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:15 schreef APK het volgende:
Okay, verhaal gelezen.

In deze topics heb ik jou verdedigd, maar op deze manier wordt het moeilijk om je serieus te nemen.
Ik lees hier wel eens mee en ja ik klik op de link en lees een "spookverhaal" ??
pi_35244645
quote:
Okay, verhaal gelezen.

Wacht nou gewoon af en lees de komende dagen zijn weblog, ik heb wel een idee waar Francis heen wil met zijn verhaal, so be patient !!
  zondag 19 februari 2006 @ 02:15:18 #274
6941 APK
Factual, I think.
pi_35244679
quote:
Op zondag 19 februari 2006 02:08 schreef SuperMOM het volgende:

Ik lees hier wel eens mee en ja ik klik op de link en lees een "spookverhaal" ??
Enge dingen in een huis vind jij geen spookverhaal
  zondag 19 februari 2006 @ 02:16:33 #275
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35244692
quote:
Okay, verhaal gelezen.

Het is de tijd waarin het Reli-echtpaar, vanwege een aantal spiritistische escapades, een omgeving creeeren die door vele onafhankelijke mensen als onhardbaar, lees : niet te harden wordt omschreven - het is hier waar alles begint: het refereert aan KRO-profiel: Sheila ziet een paar opnamen van de woning en noemt het : Rothuis! -en vergeet niet: behalve dat Gert Timmerman door de dochters van incest wordt beschuldigd - geeft Sandra in het KRO-profiel ook aan dat zij alleen maar "ontzettend bang geweest is".
Mij hoef je ook niet serieus te nemen - maar de implicatie van die stelling is wel dat alle getuigen omtrent dit tijdperk liegen - je zou je dan af kunnen vragen: om welke reden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')