hier Bosz en Buijs bij hugo henk timmert.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:22 schreef Erasmusch het volgende:
Wie zijn hier vanav en bij hugo?
Yup. Met twee goede journalisten, lekker gewoon aan een tafeltje zitten en met z'n 4en over voetbal lullenquote:Op zondag 5 februari 2006 20:26 schreef tong80 het volgende:
Zonder Jack is het programma idd 10 keer beter geworden. En zonder de achterlijke spelletjes is het zelfs een leuk programma geworden.
Hè bah, pedoquote:
Ja vond ik ook grappigquote:Op zondag 5 februari 2006 20:37 schreef rubbereend het volgende:
leuk voorstukje van het item met Lodewijks
Je kan via de site van talpa de live stream kijken.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:33 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Hè bah, pedo![]()
Ik zit in Finland en heb hier geen NL tv :\'(
Allen veel plezier met CdS of Studio Sport!
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:50 schreef scheur het volgende:
Oooh, ik dacht dat hij Spijkerman bedoelde.
If so dan haak ik weer afquote:Op zondag 5 februari 2006 21:55 schreef Nashje het volgende:
Zit Peter Heerschop er nu voortaan bij?
Daar kijkt toch niemand naarquote:Op zondag 5 februari 2006 22:01 schreef H.Flick het volgende:
Het enige nadeel is dat Jaap Visser nooit iets zegt dat hij diezelfde dag niet al bij Tele2 (versatel) heeft gezegd.
Ooit het gezicht van lodewijks geanalyseerd ?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zijn niet de lekkerste dochters die je kan wensen
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit het gezicht van lodewijks geanalyseerd ?
Nee, die twee anderen zijn geniaalquote:Op zondag 5 februari 2006 23:29 schreef cultheld het volgende:
Die oudste dochter is echt een groot licht.
maar ze heeft dan wel weer als voordeel dat er nog knaken te erven zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 23:29 schreef cultheld het volgende:
Ja diegene die ook een beetje ongegeneerd aan d'r doos zat te krabbenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:29 schreef cultheld het volgende:
Alweerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zondag met Pierre van Hooijdonk.
Dit is het topic over Cafe de Sport hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 22:43 schreef maril het volgende:
Volgens mij komt Henk Timmer bij SV tom had jhet over een verrassing, alleen hoop ik niet op een srtraalverbinding ,kan ik nl niet uitstaan
Omdat Talpa ook hun JD of HB moet hebben.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:01 schreef cultheld het volgende:
Waarom hangt die Jaap Visser altijd de spuit 11 uit als het over voetbalnieuws gaat?
Jij kijkt naar kerels?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:11 schreef TC03 het volgende:
Wat een mongool is die Jaap Visser ook. Kan zijn platte accent echt niet uitstaan. En die gore wallen.Sterf.
Inderdaad, echt zo doelloos.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef PabloLopez het volgende:
jesus waarom dat gezever met pierre over nac, ik wil positieve dingen horen niet dat eeuwige gezeik en muggenzift over nac en die periode
Die Ajax journalist met rotterdams accent bedoel je?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Die ajax journalist is bloeds irritant
met zn niet nieuwtjes !
Spartaanse jood. Daar heb je er wel meer van.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die Ajax journalist met rotterdams accent bedoel je?
Hehe inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2006 20:25 schreef tong80 het volgende:
Scheringa zit ik niet op te wachten.
De nieuwe trainer van Ajax echter wil ik wel horen.
absoluut,Cafe wint het van Studio deze week/de laatste wekenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mooie teksten heeft ie altijd
Leuke aflevering tot nu toe
Voor drie zinnen... sjongejonge..quote:Op zondag 26 februari 2006 23:55 schreef clauwheee het volgende:
Zo, en Mark-Jan mag het hele pokke-eind weer terug
Ik ook nietquote:Op zondag 5 maart 2006 23:10 schreef savelkoul het volgende:
Ik kan die neppe grijns van Humberto niet uitstaan.
Maar wel een leuke truiquote:Op zondag 5 maart 2006 23:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Staa is niet de meest boeiende gast.
Iddquote:Op zondag 12 maart 2006 23:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh god heb je die sirene weer....
Matties heten dat tegenwoordig Tong.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:34 schreef tong80 het volgende:
Ik word een beetje moe van HUmberto Tan en zijn Surinaamse vriendjes.
quote:Op maandag 13 maart 2006 01:31 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Matties heten dat tegenwoordig Tong.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:13 schreef Superheld het volgende:
Dan maar naar studio voetbal kijken.
Idd, als ie maar niet gaat zingen.quote:
Leuk dan zit Eric van Muiswinkel nu op Ned-2quote:Op zondag 2 april 2006 22:28 schreef H.Flick het volgende:
Van Raaij, las ik net.
Als je een misser in een oefenwedstrijdje aan moet geven als voorbeeld....quote:Op zondag 2 april 2006 22:49 schreef cultheld het volgende:
Jaap Visser stomme kneus. Alex 1.5 jaar geen vrije trap genomenAlex nam al vanaf dat ie bij PSV zat geregeld vrije trappen. Zie het ziedende schot tegen Manchester United op het Vodafone-toernooi, toen zijn schot maar net over ging.
De eerste wedstrijdjes die Alex speelde... Volgens die Visser neemt Alex pas sinds een half jaar vrije trappen bij PSV. Grote onzin.quote:Op zondag 2 april 2006 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je een misser in een oefenwedstrijdje aan moet geven als voorbeeld....
Wat zei die danquote:Op maandag 3 april 2006 01:01 schreef tong80 het volgende:
Blind had tien keer gelijk. Dat is dan wel weer leuk.
Benk vergeten.quote:
Hij gaf voorbeelden van wedstrijden waarin Ajax door de scheids benadeeld was.quote:
HT is een zelfingenomen kwast.quote:Op maandag 3 april 2006 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is er nou weer mis met Humberto, afgezien van het feit dat hij het altijd over zn surinaamse vrienden heeft.
Evenals Jack Spijkerman, Hugo Borst etc.quote:
Akkoord, maar Borst heeft wel iets te melden altijd. Tan lult maar voor de vuist weg.quote:Op maandag 3 april 2006 22:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Evenals Jack Spijkerman, Hugo Borst etc.
Nou en? Alsof iemand daar ook maar iets om geeft..quote:Op maandag 3 april 2006 21:24 schreef Beschouw het volgende:
Zolang Humberto Tan CdS presenteert, weiger ik te kijken.
Dat was inderdaad hilarischquote:Op maandag 10 april 2006 19:18 schreef Greetings het volgende:
Ze hadden ook "Italiaans voetbal"![]()
![]()
2 doelpuntjes uit de nietszeggende wedstrijd Cagliari-Palermo en dat was het dan![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 19:18 schreef Greetings het volgende:
Ze hadden ook "Italiaans voetbal"![]()
![]()
2 doelpuntjes uit de nietszeggende wedstrijd Cagliari-Palermo en dat was het dan![]()
Flikker eens op of kom met inhoudelijk commentaar, dit geneuzel van je kennen we nu wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:24 schreef Beschouw het volgende:
Cafe de Sport is helemaal geen leuk programma![]()
Tan![]()
quote:RENOVATIE CAFE DE SPORT
Volgend seizoen moet Cafe de Sport van Talpa meer gewicht krijgen. Nu delft Umberto nog het onderspit tegen Jack op Nederland 2 op zondagavond. Dus moeten volgens de geruchten deskundigen Jaap Visser (wie?) en Henk Spaan worden geruimd. Ten gunste van Frits Barend en Jan Mulder. Hun talkshow stopt namelijk. En ze hebben beiden nog een 3-jarige verbintenis met Talpa. Barend - Neerlands bekendste toupetdrager - bevestigt dat dit idee besproken is. Maar ontkent dat dochter Barbara de overstap naar Talpa zou maken.
neequote:Op donderdag 20 april 2006 15:32 schreef maril het volgende:
Zoveel meer kiijkcijfers halen Barend en Mulder toch ook niet op TALPA.?
Cafè de sport toch ook dus er veranderd niets>quote:Op donderdag 20 april 2006 15:34 schreef borisz het volgende:
[..]
nee
maar dat programma begint nu om 11 uur, dan kijkt er helemaal geen hond meer
Nee, beetje onzinnige maatregel.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:32 schreef maril het volgende:
Zoveel meer kiijkcijfers halen Barend en Mulder toch ook niet op TALPA.?
Altijd even vriendelijk die Robbie.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Flikker eens op of kom met inhoudelijk commentaar, dit geneuzel van je kennen we nu wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |