abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:26:28 #51
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_34934593
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:50 schreef PoseidonVS het volgende:
Daarbij komt niet iedereen in de andere fora van FOK.
Dat is geen reden om het niet daar te doen. Dat is alleen een reden om hier linkjes in de SC naar daar te spammen...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:31:16 #52
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34934753
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:50 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Daarbij komt niet iedereen in de andere fora van FOK.
Die regel kun je met hetzelfde gemak ook omkeren, niet iedere Fok!kende foto-hobbyist komt op FOT.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:14:00 #53
15985 huiz
Man in Black
pi_34939645
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:26 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Dat is geen reden om het niet daar te doen. Dat is alleen een reden om hier linkjes in de SC naar daar te spammen...
Niet iedereen leest die drie SC's per dag allemaal door :p
Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 11 februari 2006 @ 01:06:54 #54
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34958117
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:14 schreef huiz het volgende:

[..]

Niet iedereen leest die drie SC's per dag allemaal door :p
Daar wordt aan gewerkt
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:06:28 #55
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34963973
Het blijkt dat (door afwezigheid op het moment zelf) sommige mensen niet helemaal begrijpen waar bovenstaande post van mij over gaat, dus hier maar een klein beetje uitleg.

Sinds ongeveer december beginnen er nieuwe mensen naar FOT te komen, een ontwikkeling die natuurlijk mooi is. Een vervelend neven-effect is echter dat de SC begint vol te lopen met allerhande zooi. Huiz gaf het hierboven al aan: er zijn dagen dat er zeker 3 SC topics volgeluld worden met helemaal niks, en er is geen hond die dat nog even naleest. Wel zie ik dat veel mensen er bijna niet meer komen, of er zelfs wegblijven. Een aantal anderen beklaagt zich over MSN.
Met de toenmallige mods heb ik begin dit jaar een "grap" opgezet door de SC te sluiten in de hoop dat mensen eens een beetje gingen nadenken over wat er daar allemaal gebabbeld wordt. De reactie was precies wat we niet hoopten: men was boos op het sluiten en de bedenkers van de grap, en niemand lette op de onderliggende reden (die toch echt wel gegeven werd).
Ik heb al aangegeven dat sinds deze week alle TVP posts door mij gezien worden als "te verwijderen posts". Dat was stap één in het bestrijden van de SC-zooi. Gisteravond werd het echt te gortig, en heb ik zo'n 30% van de posts verwijderd omdat ze absoluut nergens meer over gingen. Dat ga ik vaker doen, en dat is dus stap twee.

De SC hoeft niet 100% over fotografie te gaan. De SC is er als bindmiddel voor de gebruikers van FOT, een "virtuele kroegtafel", waar FOT-ters even tegen elkaar kunnen dollen, of juist serieus zijn. Wat ik de laatste tijd vooral merk is dat het wordt volgespammed door mensen die eigenlijk alleen maar op FOT zitten om de SC vol te kleppen, terwijl de FOTters zelf er steeds meer wegblijven.

Iedereen is welkom op FOT, maar als je doel van een bezoek zich beperkt tot de SC, en je verder niets anders op FOT te melden hebt, ga dan gewoon naar het subforum dat daarvoor bedoeld is: GC. Als je graag modellen wilt bespreken, en niet de foto's van de FOTters: ga naar US. Als je gewoon onzinnig bezig wilt zijn: ONZ is je plek. En natuurlijk is er ook nog MSN voor dingen die alleen maar één persoon aangaan, het is leuk als je verliefd bent, maar laat de rest van FOT daar fijn buiten. FOT en de FOT SC bestaan voor mensen die aan fotografie doen, of het willen leren. Laagdrempelig, maar wel zo veel mogelijk on-topic.

Er zullen altijd uitzonderlijke situaties zijn waarin er 3 topics op een dag/avond worden volgepraat, bijvoorbeeld na een meet. Maar avond na avond topics éénregelig (en soms zelfs met maar één woord of smiley) volposten omdat dat je er weer bent, omdat je brak bent, omdat X of Y lief is, en omdat je weer naar bed gaat; dat is niet echt waar de SC voor bedoeld is. Probeer er rekening mee te houden dat ook anderen van de SC gebruik willen maken, en pas je postgedrag daarop aan. SC staat voor "Slow Chat". Gun anderen ook de tijd om posts te lezen en daarop te reageren. Voor SpeedChat kun je terecht op IRC en MSN.
- Privacy Matters
pi_34965061
En toen was daar eindelijk eens een helder, compleet en goed uitgesproken standpunt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:20:12 #57
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_34965536
Good point, RonaldW(atson)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:23:49 #58
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34966945
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
Good point, RonaldW(atson)
Comleet off-topic, maar mag ik even opmerken dat de foto in je avatar een hele mooie is? Zelfportret?
- Privacy Matters
pi_34967131
Slijmbal-alert
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_34969202
Is het een idee om het verhaaltje over foto's plaatsen in de FAQ wat uit te breiden Bijvoorbeeld de ideale grote voor een soort van showcase; uitleg over dat als je nog niet supertevreden bent over een foto dat die dan in het "help mij mijn foto te verbeteren"-topic kan etc.

Niet dat ik de illusie heb dat veel mensen die FAQ lezen, maar ok Het kan mensen wel wat wegwijs maken in alle topics
pi_34977543
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:06 schreef RonaldV het volgende:
Het blijkt dat (door afwezigheid op het moment zelf) sommige mensen niet helemaal begrijpen waar bovenstaande post van mij over gaat, dus hier maar een klein beetje uitleg.

Sinds ongeveer december beginnen er nieuwe mensen naar FOT te komen, een ontwikkeling die natuurlijk mooi is. Een vervelend neven-effect is echter dat de SC begint vol te lopen met allerhande zooi. Huiz gaf het hierboven al aan: er zijn dagen dat er zeker 3 SC topics volgeluld worden met helemaal niks, en er is geen hond die dat nog even naleest. Wel zie ik dat veel mensen er bijna niet meer komen, of er zelfs wegblijven. Een aantal anderen beklaagt zich over MSN.
Met de toenmallige mods heb ik begin dit jaar een "grap" opgezet door de SC te sluiten in de hoop dat mensen eens een beetje gingen nadenken over wat er daar allemaal gebabbeld wordt. De reactie was precies wat we niet hoopten: men was boos op het sluiten en de bedenkers van de grap, en niemand lette op de onderliggende reden (die toch echt wel gegeven werd).
Ik heb al aangegeven dat sinds deze week alle TVP posts door mij gezien worden als "te verwijderen posts". Dat was stap één in het bestrijden van de SC-zooi. Gisteravond werd het echt te gortig, en heb ik zo'n 30% van de posts verwijderd omdat ze absoluut nergens meer over gingen. Dat ga ik vaker doen, en dat is dus stap twee.

De SC hoeft niet 100% over fotografie te gaan. De SC is er als bindmiddel voor de gebruikers van FOT, een "virtuele kroegtafel", waar FOT-ters even tegen elkaar kunnen dollen, of juist serieus zijn. Wat ik de laatste tijd vooral merk is dat het wordt volgespammed door mensen die eigenlijk alleen maar op FOT zitten om de SC vol te kleppen, terwijl de FOTters zelf er steeds meer wegblijven.

Iedereen is welkom op FOT, maar als je doel van een bezoek zich beperkt tot de SC, en je verder niets anders op FOT te melden hebt, ga dan gewoon naar het subforum dat daarvoor bedoeld is: GC. Als je graag modellen wilt bespreken, en niet de foto's van de FOTters: ga naar US. Als je gewoon onzinnig bezig wilt zijn: ONZ is je plek. En natuurlijk is er ook nog MSN voor dingen die alleen maar één persoon aangaan, het is leuk als je verliefd bent, maar laat de rest van FOT daar fijn buiten. FOT en de FOT SC bestaan voor mensen die aan fotografie doen, of het willen leren. Laagdrempelig, maar wel zo veel mogelijk on-topic.

Er zullen altijd uitzonderlijke situaties zijn waarin er 3 topics op een dag/avond worden volgepraat, bijvoorbeeld na een meet. Maar avond na avond topics éénregelig (en soms zelfs met maar één woord of smiley) volposten omdat dat je er weer bent, omdat je brak bent, omdat X of Y lief is, en omdat je weer naar bed gaat; dat is niet echt waar de SC voor bedoeld is. Probeer er rekening mee te houden dat ook anderen van de SC gebruik willen maken, en pas je postgedrag daarop aan. SC staat voor "Slow Chat". Gun anderen ook de tijd om posts te lezen en daarop te reageren. Voor SpeedChat kun je terecht op IRC en MSN.
Bedankt voor je nadere uitleg.
Ik had zo'n donkerbruin vermoeden dat dit was wat je bedoelde maar nu is het glashelder.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_35018267
Het topic Foto's inplakken - is dat niet schadelijk voor de foto? schiet telkens omhoog in mijn AT, maar de vraag is al beantwoord en veel zinnige reacties komen er ook niet meer....

Mag die dicht?
  zondag 12 februari 2006 @ 23:06:30 #63
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35020019
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Werewolf het volgende:
Het topic Foto's inplakken - is dat niet schadelijk voor de foto? schiet telkens omhoog in mijn AT, maar de vraag is al beantwoord en veel zinnige reacties komen er ook niet meer....

Mag die dicht?
Nee. Ten eerste loopt het topic nog, en al is het voor jou niet relevant (meer), dat is het wel voor de andere posters. En ten tweede: een dergelijk verzoek kan alleen op aangeven van de TS.

Waarbij de criteria in deze volgorde worden afgehandeld.
- Privacy Matters
  maandag 13 februari 2006 @ 12:38:26 #64
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_35032170

[ Bericht 100% gewijzigd door PieDobbelJoe op 13-02-2006 14:17:05 ]
  maandag 13 februari 2006 @ 12:46:51 #65
40714 Subhuman
Televised confession
pi_35032380
Volgens mij zit je in het verkeerde topic!
  maandag 13 februari 2006 @ 14:17:43 #66
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_35035706
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:46 schreef Subhuman het volgende:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic!
Shit ...sorry , soms ff lastig de goeie weer te krijgen.
  maandag 13 februari 2006 @ 14:40:13 #67
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35036523
Zeg RonaldV, gaan ze jouw naam ooit nog eens toevoegen aan de modnaampjes in de index?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_35039247
Ik ben wederom niet zo blij met enkele foto's in het Vakantie foto topic.

1600x1200 pics die bij 580xiets ook zichtbaar zijn.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  maandag 13 februari 2006 @ 20:42:11 #69
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35052134
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg RonaldV, gaan ze jouw naam ooit nog eens toevoegen aan de modnaampjes in de index?
Sssht! Ik ben hier under cover!
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben wederom niet zo blij met enkele foto's in het Vakantie foto topic.

1600x1200 pics die bij 580xiets ook zichtbaar zijn.
Veranderd in linkjes. Thx 4 the heads-up!

[ Bericht 20% gewijzigd door RonaldV op 13-02-2006 20:52:12 ]
- Privacy Matters
pi_35052206
RonaldV, ik had de foto al weggehaald hoor

ik post voortaan foto's van mezelf
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  maandag 13 februari 2006 @ 20:50:28 #71
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35052647
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef sararaats het volgende:
RonaldV, ik had de foto al weggehaald hoor

ik post voortaan foto's van mezelf
goed opgelet!
- Privacy Matters
pi_35053301
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:50 schreef RonaldV het volgende:

[..]

goed opgelet!
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_35077572
Problemen: Laatste posts niet zien

Zie dat ik het topic heb gesloten met mijn posts, maar ik kan ook geen nieuw topic openen. Dus als iemand dat voor me wil doen... graag...
pi_35077706
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:42 schreef Kleintje het volgende:
Problemen: Laatste posts niet zien

Zie dat ik het topic heb gesloten met mijn posts, maar ik kan ook geen nieuw topic openen. Dus als iemand dat voor me wil doen... graag...
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VII)
  FOK!fotograaf dinsdag 14 februari 2006 @ 23:27:58 #75
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_35095202
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:22 schreef RonaldV het volgende:
"een zekere user" heeft mij net geïnformeerd dat hij zijn account heeft geshreddered, en dat we hem niet meer zien.

Da's helemaal mijn schuld * boetekleed aantrekt

Blijkbaar was mijn betoog in een eerdere aflevering van de SC en in FB toch nog niet helemaal duidelijk voor sommigen.
mooie verhalen (je betogen), maar concrete zinnen zijn soms duidelijker.

Stel het eens alsof de mens tegen wie je praat ook een gezond verstand heeft. Of help ze er aan herinneren.

Volgens mij is ook moderaten een kwestie van je gezonde verstand gebruiken en steeds de situatie inschatten. Dat is imo een paar keer goed mislukt hier.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')