jah maar niet goed..en 1 keer is wel genoegquote:Op zondag 5 februari 2006 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik scheld je toch uit of niet dan?
Na zo\'n actie is 1 keer niet genoegquote:Op zondag 5 februari 2006 18:25 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
jah maar niet goed..en 1 keer is wel genoeg
WHAHA!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:27 schreef Topmaat het volgende:
Wees maar niet ongerust, ik heb haar gepakt.
Geen dank.
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:27 schreef Topmaat het volgende:
Wees maar niet ongerust, ik heb haar gepakt.
Geen dank.
quote:
Nee hoor, ze had mij gewoon nog niet gezienquote:Op zondag 5 februari 2006 18:31 schreef PrinceLu het volgende:
Topmaat was tweede keus. :\')
Nee hoor, ik ben er volgende week ook weer... en je kan het wel raden, juist, samen met haar!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:32 schreef Rydell het volgende:
Hoe oud is die kameraad van je? Moe worden tijdens een nachtje stappen, dat kan niet hoor!Relneger, je bent een ontzettende eikel, en ik hoop dat dat wijffie er volgende week weer is, met haar nieuwe vriend!
Of gaat dat nét wat te ver?![]()
hijs 18 maar we kwamen van de bioscoop af en daarvoor uit brussel.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:32 schreef Rydell het volgende:
Hoe oud is die kameraad van je? Moe worden tijdens een nachtje stappen, dat kan niet hoor!Relneger, je bent een ontzettende eikel, en ik hoop dat dat wijffie er volgende week weer is, met haar nieuwe vriend!
Of gaat dat nét wat te ver?![]()
Slecht persoon.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:32 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er volgende week ook weer... en je kan het wel raden, juist, samen met haar!
Jij bent denk ik de eerste die het zo aanpakt.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef Relneger18 het volgende:
wie heeft dit eens een keer meegemaakt?
Relneger en Topmaat, vechten jullie het maar uit, dan ontferm ik me wel over dat wijfie.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:34 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
hijs 18 maar we kwamen van de bioscoop af en daarvoor uit brussel.
Ik hoop dat ik haar ooooiiit weer eens zie. dan pak ik haar![]()
wishfull thinking.. dan geilt ze je zo op.. en op moment supreme, dumpt ze je.. onedr het mom van.. dat deed jij ook bij mijquote:Op zondag 5 februari 2006 18:34 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
hijs 18 maar we kwamen van de bioscoop af en daarvoor uit brussel.
Ik hoop dat ik haar ooooiiit weer eens zie. dan pak ik haar![]()
:'(quote:Op zondag 5 februari 2006 18:38 schreef dutchmage het volgende:
[..]
wishfull thinking.. dan geilt ze je zo op.. en op moment supreme, dumpt ze je.. onedr het mom van.. dat deed jij ook bij mij![]()
you are so fucked! stomme mongool :')quote:
Amen, Das niet alleen lullig zoals je wilde. het is nog waar ook.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:43 schreef ChopperMick het volgende:
Kansloze kut nerd! Dump je vrienden! Dit zijn geen vrienden, echte vrienden zouden gebleven zijn om jou de kans te geven te scoren. Deze dame zie je noooooooit meer en als je ze wel ziet zal ze je in je gezicht uitlachen en er met je zogenaamde \"vriend\" vandoor gaan.
Zo dat lucht op na een klote dag. Bedankt Relneger.
problemen niet, maar ik ben niet echt een macho die elke wijf uitvraagt...en veel ervaring heb ik ook niet in dat soort situaties..quote:Op zondag 5 februari 2006 18:52 schreef De_Handelaar het volgende:
Boeie ?
ik ruik dieperliggende sociale problemen .
Inderdaad, ik was gewoon niet meegegaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:00 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Je bent een stervende hoeren kankerkachelmongool
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:16 schreef Relneger18 het volgende:
"Relneger je bent een stomme kutmongool".
Ah zie !quote:Op zondag 5 februari 2006 19:02 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
problemen niet, maar ik ben niet echt een macho die elke wijf uitvraagt...en veel ervaring heb ik ook niet in dat soort situaties..
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Relneger je bent een stomme kutmongool
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Relneger je bent een stomme kutmongool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |