Daar waren er toch meer van?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef Herald het volgende:
nog een keer dan maar, de beste leerlingen die je je maar kunt wensen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat had ik ook op mijn oude school hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 19:29 schreef Ring_Power het volgende:
Wat ís dat voor school zeg... posters van mooie dames aan de muur...
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:31 schreef Krizzle19 het volgende:
ARGH...Doet me denken aan mijn middelbare schoolDaar deden chicks ook serieus hun broek een stukje naar beneden, en hun string omhoog voor een foto. K heb er nog wel 1 op me foon geloof ik. Als ik em vindt, post ik em wel ff
*Bookmarkedquote:Op maandag 6 februari 2006 16:31 schreef Krizzle19 het volgende:
ARGH...Doet me denken aan mijn middelbare schoolDaar deden chicks ook serieus hun broek een stukje naar beneden, en hun string omhoog voor een foto. K heb er nog wel 1 op me foon geloof ik. Als ik em vindt, post ik em wel ff
Ubbo Emmius in Stadskanaalquote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef SimtekF1 het volgende:
Tering welke school is dat.
Correct.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:46 schreef Brilaap het volgende:
Alsof je als leraar gelijk al die 14 jarige brEezaH sletjes wil gaan neuken zeker?
Kuthoeren zijn het.
Pas maar op, staks lurken wat brEeZaH meisjes mee en die hebben toevallig jou als leraar..quote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef -J-D- het volgende:
beide, dus niet gelijk willen neuken en het zijn kuthoeren
jemig wat voor 0,0025 megapixel camera heb jij op je foon?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:49 schreef Krizzle19 het volgende:
Hmm...ze vallen wel meeSoftcore BrEeZaH pics
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar toch.. die "LOVE"-stringDas me ex overigens. Maar t was op school, dus niet offtopic
Nevermind..quote:Op maandag 6 februari 2006 17:20 schreef -J-D- het volgende:
En dan?
neequote:Op maandag 6 februari 2006 17:33 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Nevermind..
Heb je geen foto's van wat brEeZaH sletjes die je les geeft?
t zal wel geen nederlandse school zijn helaasquote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef Herald het volgende:
nog een keer dan maar, de beste leerlingen die je je maar kunt wensen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
enz.
Jah tis 128xnogwat pixels.. laagste stand van me foon. Neemt het minste geheugen in. Anders zit me foon zo vol met foto's die ik toch alleen maar vanaf men foon laat zien. Behalve nu danquote:Op maandag 6 februari 2006 17:26 schreef Herald het volgende:
[..]
jemig wat voor 0,0025 megapixel camera heb jij op je foon?
Ik ben ontroerd...quote:
klopt, de site waar ze vandaan komen heet chicks of Beslan '04quote:Op maandag 6 februari 2006 17:53 schreef mcDavid het volgende:
t zal wel geen nederlandse school zijn helaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |