Nee Meki.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Engeland en USA die keuren het af die zijn juist slim bezig die willen niet beledigen
maar Nederland etc. die houden allemaal van beledigen![]()
Welke bewijzen zijn er eigenlijk voor die holocaust? Behalve die paar zwart wit beelden die we zo nu en dan op TV zien. Heb tot nu toe niets kunnen vinden waaruit blijkt dat er 6 miljoen joden zijn vermoord. Dat ze vermoord zijn mag duidelijk zijn maar of het er 6 miljoen zijn mag best wel betwist worden aangezien daar helemaal geen bewijzen voor zijn. Daarom vind ik die holocaust wet gewoon nonsens.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Je mag Joden gerust beledigen, maar niet door te stellen dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden.
Jahweh afbeelden als diamanthandelaar mag gerust hoor.
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:31 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Welke bewijzen zijn er eigenlijk voor die holocaust? Behalve die paar zwart wit beelden die we zo nu en dan op TV zien. Heb tot nu toe niets kunnen vinden waaruit blijkt dat er 6 miljoen joden zijn vermoord. Dat ze vermoord zijn mag duidelijk zijn maar of het er 6 miljoen zijn mag best wel betwist worden aangezien daar helemaal geen bewijzen voor zijn. Daarom vind ik die holocaust wet gewoon nonsens.
Joden zijn niet het enigste volk dat systematisch afgeslacht is, ze zijn wel het enige volk waarbij je strafbaar bent als je dit ontkent. Als ik 400 jaar slavernij (waar joden overigens aan mee hebben geholpen) ontken is er geen haan die er naar kraait terwijl de slavernij meer slachtoffers kent dan de jodenvervolging. Als ik de uitroeiing van de Indianen ontken is er geen haan die er naar kraait, en zo kan ik wel uren doorgaan.........quote:Op zondag 5 februari 2006 18:33 schreef Overlast het volgende:
Alsof belediging te vergelijken is met de ontkenning van zo\'n systematische massaslachting.
Pcies, maar waarom hebben joden een speciale status?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:33 schreef StarGazer het volgende:
Al was het er 1. Iemand vermoorden vanwege een andere leefwijze of geloofsovertuiging is sowieso al schandalig.
Onzin.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:25 schreef Meki het volgende:
Dit was ook niet gebeurd als Europa afstand nam van beledigingen tegen Moslims
Omdat het er meer dan één was, Leo Barbarus. Omdat er verschrikkelijk veel getuigenissen zijn van holocaust-overlevenden, stapels boeken over zijn geschreven en allemaal historisch ontzettend napluisbaar.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:37 schreef Berberleeuw het volgende:
Pcies, maar waarom hebben joden een speciale status?
welcome to the clubquote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef SCH het volgende:
Waarom mag het AEl niet wat een Deense krant wel mag en waar iedereen de loftrompet over steekt.
Bovendien: waarom wordt dit meteen anti-semitisme genoemd? Gisteren stond op teletekst meteen: \"antisemitische spotprenten\" - belachelijke journalistiek want die prenten in de Deense krant werden echt niet vergelijkbaar gekwalificeerd.
Ik wil die plaatjes zien van Abou. Waar staan ze?quote:
De talloze niet te ontkennen getuigenissen van ooggetuigen misschien. Natuurlijk ook de talloze documenten, filmbeelden en de foto's en dat complete Joodse gemeenschappen in Europa zijn verdwenen? Ook in mijn stad? Ik heb de verhalen gehoord van oudere mensen. Hoe ontzettend geestelijk ziek en (ver)achterlijk moet je wel niet zijn om de holocaust te ontkennen?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:31 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Welke bewijzen zijn er eigenlijk voor die holocaust? Behalve die paar zwart wit beelden die we zo nu en dan op TV zien. Heb tot nu toe niets kunnen vinden waaruit blijkt dat er 6 miljoen joden zijn vermoord. Dat ze vermoord zijn mag duidelijk zijn maar of het er 6 miljoen zijn mag best wel betwist worden aangezien daar helemaal geen bewijzen voor zijn. Daarom vind ik die holocaust wet gewoon nonsens.
Dat ze vermoord zijn mag duidelijk zijn maar of het er 6 miljoen zijn mag best wel betwist worden
Dat is niet hetzelfde.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:07 schreef rutger05 het volgende:
Hoe ontzettend geestelijk ziek en (ver)achterlijk moet je wel niet zijn om de holocaust te ontkennen?
Het waren d'r meer dan 1... daarnaast is alleen in het wetboek van Strafrecht opgenomen dat het openlijk ontkennen van de holocaust bij wet verboden is.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:37 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Pcies, maar waarom hebben joden een speciale status?
ik neem aan dat je wel op de hoogte bent dat de arabieren als eerste de zwarten onderdrukten in afrika en hen tot slaaf maakten, die ze vervolgens aan de rest van de wereld verkochten?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:36 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Joden zijn niet het enigste volk dat systematisch afgeslacht is, ze zijn wel het enige volk waarbij je strafbaar bent als je dit ontkent. Als ik 400 jaar slavernij (waar joden overigens aan mee hebben geholpen) ontken is er geen haan die er naar kraait terwijl de slavernij meer slachtoffers kent dan de jodenvervolging. Als ik de uitroeiing van de Indianen ontken is er geen haan die er naar kraait, en zo kan ik wel uren doorgaan.........
[..]
Daarom. Laten we er dus van geleerd hebben en niet opnieuw in dezelfde val trappen en groepen van ons vervreemden en tot zondebok maken en de polarisatie omarmen. Dat schiet in ieder geval niet op.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef Ringo het volgende:
De holocaust is het dissonante slotakkoord van een eeuwenlange symfonie, die we het antisemitisme noemen. Dat is geen fijne geschiedenis, en Europa heeft wat dat betreft weinig om trots op te zijn.
Dat jij niet meer bewijzen weet ligt echt aan jezelf hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:31 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat de Duitsers altijd erg punctueel zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:31 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Het is mooi geschreven hoor maar wat een bombast en retoriek. Kijk liever naar de feitelijke situatie in plaats van zulke kreten te slaken. Je bent geschikt als dramaqueen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Ringo het volgende:
Ik kan niet anders. Zodra de pen, hoe scherp ook, met het zwaard tot zwijgen wordt gebracht, móet ik schreeuwen. Uit angst, pijn of woede.
Mooi geschreven?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is mooi geschreven hoor maar wat een bombast en retoriek. Kijk liever naar de feitelijke situatie in plaats van zulke kreten te slaken. Je bent geschikt als dramaqueen.
Was ook cynisch bedoeldquote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Mooi geschreven?
Ik vind er niks speciaals aan. Beetje gemaakt allemaal.
Lijkt meer op aandacht tekort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |