quote:Op zondag 5 februari 2006 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:
En, voor de derde maal:
Ik vraag wat jij vindt.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Is daar al uitspraak over gedaan?
Mohammed is een rechtstreekse bron van inspiratie voor moslimterroristen. De arme man wordt geregeld aangeroepen door gemaskerde gewerendragers.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:58 schreef SCH het volgende:
Mohammed als terrorist. Waarom is dat minder erg dan Anne Frank bij Hitler in bed?
Het gaat vooral om de publieke opinie in deze topicreeks.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar is toch iemand veroordeeld? Waar zijn Moslims dan kogelvrij?
Nee, ik vind die AEL-actie belachelijk en ziek. Maar ik vind het hypocriet dat wij voor anderen gaan bepalen wat wel of niet kwetsend is.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mohammed is een rechtstreekse bron van inspiratie voor moslimterroristen. De arme man wordt geregeld aangeroepen door gemaskerde gewerendragers.
Ik snap de neukpartij tussen Anne Frank en Adolf Hitler wat minder goed.
Maar misschien kan SCH mij dat uitleggen...
Zoals ik al zei (ik geloof hier, ik zal even zoeken) is dat iets dat Kamagurka gemaakt zou kunnen hebben. (Die heeft ooit Cowboy Henk zijn schoen laten zetten bij het crematorium van Birkenau.) Smakeloos, uitermate smakeloos, maar niet strafbaar denk ik, en daar kan ik het wel mee eens zijn.quote:
Het gaat er niet om dat ik bepaal of mijn tekening van Mohammed kwetsend is voor moslims - ik weet namelijk al lang dát dat zo is. Het gaat mij erom dat de reactie óp dat kwetsen overtrokken is en getuigt van gebrek aan zelfinzicht en relativeringsvermogen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:27 schreef SCH het volgende:
Nee, ik vind die AEL-actie belachelijk en ziek.
[quote]
Maar ik vind het hypocriet dat wij voor anderen gaan bepalen wat wel of niet kwetsend is.
Ik ken de islam goed genoeg om er als buitenstaander een oordeel over te vellen. En mijn algemene oordeel over die religie klinkt een stuk milder dan mijn stem in deze specifieke affaire.quote:Zoals ik zei: westerlingen kennen de islam niet goed en vinden hun reactie nogal snel stom.
Dat is mooi he, je mag het uitermate smakeloos vinden, en ik vind het uitermate smakeloos met je, en uiteindelijk hebben we daar onszelf mee, wij zitten daar dan namelijk over te mokken, maar goed, de emotie is al opgewekt, en liever gooi je het er dan uit, reageer je het af, door er over te praten, te schelden, etc., maar liever doe je het op zo'n manier dat er geen doden vallen, dus steken we niets in de fik, en daar zit het verschil, ze zijn in het Midden-Oosten zo ontzettend emotioneel, dat ze buiten zichzelf treden, en wel dingen in de fik steken.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Zoals ik al zei (ik geloof hier, ik zal even zoeken) is dat iets dat Kamagurka gemaakt zou kunnen hebben. (Die heeft ooit Cowboy Henk zijn schoen laten zetten bij het crematorium van Birkenau.) Smakeloos, uitermate smakeloos, maar niet strafbaar denk ik, en daar kan ik het wel mee eens zijn.
rasmussen keurt het ook afquote:Op zondag 5 februari 2006 23:25 schreef Meki het volgende:
Dit was ook niet gebeurd als Europa afstand nam van beledigingen tegen Moslims
Engeland en USA die keuren het af die zijn juist slim bezig die willen niet beledigenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:37 schreef McCarthy het volgende:
[..]
rasmussen keurt het ook af
blair ook
dus zeur niet
alle amerikanen keuren het af?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Engeland en USA die keuren het af die zijn juist slim bezig die willen niet beledigen
maar Nederland etc. die houden allemaal van beledigen![]()
Amen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik snap de kern van de zaak zeer goed: we hebben hier te maken met gefrustreerde islamieten die bij het minste of geringste naar joden wijzen. Zelfs een afbeelding van Mohammed in een Deense krant grijpen ze aan om als reactie een walgelijk, anti-semitisch plaatje te plaatsen. Dat is de kern van de zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |