abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34769055
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:24 schreef Jalu het volgende:
Het gedrag van de moslims naar aanleiding van die spotprentjes zijn in mijn ogen nou niet bepaald een kenmerk van een bevriende groepering. Dat kun je wel proberen te bagatelliseren, de beelden zeggen genoeg.
Als je het mij vraagt, past dit weer perfect in het overkoepelende plaatje:
wij in het westen krijgen te zien hoe erg het wel niet gesteld is met de moslims wereldwijd. oh oh oh ze hebben een ambassade kapotgemaakt. Maar hoe weten we dat? Via westerse journalisten. En die journalisten hebben een baas welke maar al te graag meewerkt met wereldleiders (of het nou Murdoch, of die pipo van CBS of wie dan ook is.. boeit niet) welke op hun beurt weer graag zien dat de westerse wereld zich tegen de moslims keren en andersom.

Het verbaast mij bv hoeveel mensen een avatar hebben welke gelinked is naar het incident. Het lijkt wel alsof iedereen op hun tere tere zieltje is getrapt.. sneu zeg..

Die cartoons kunnen niet oke.. daar kan ik het wel mee eens zijn. Maar volgens onze visie klopt de gehele arabische wereld niet.. dat kan ook niet.. Mensen kijken maar al te graag met een bril op naar zaken. Zo nu ook weer. De AEL haakt hier handig op in, door te laten zien dat het nog altijd zo werkt. Dat zij hun geliefde subject, de jood, hebben gekozen, verbaast mij niets. Aangezien je bijna geen Nederlanders meer hebt die het niet over moslim dit, marokkaan dat... laten zij hun \\\'frustratie\\\' op deze manier zien.

Wij krijgen een bepaald beeld van de Arabische wereld, zonder dat we uberhaupt ooit de moeite hebben gedaan, het verhaal van hun kant te bestuderen.. En laat nou net het tegenovergestelde in het M-O gebeuren.. Vreemd hoor, die botsingen..

quote:
Hier een citaat van Rabbijn Joel Teitelbaum:\\\"However, it is clear as day to anyone who can perceive truth that the source of all suffering, including the dangers of war, is the outcome of the existence of that Zionist state, that is of no value or benefit either to G-d or to the Jewish People. On the contrary, that State is the cause of all suffering and destruction, uprooting of religion and the Torah. The Zionist government is the one who ignited the anger of the Arabs by provoking them in various ways, and were it not for the stubbornness of these wicked rulers there would not be the danger of war. Even now, if they were to give up their State and government, they would doubtless remove the anger of G-d from the Jewish People, and these dangers and deaths would not befall the Jewish People (bron http://www.jewsagainstzionism.com/)
Israël is dus schijnbaar een zionistisch land, niet zo zeer een Joodse staat..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zondag 5 februari 2006 @ 18:59:06 #222
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34769193
bij het cidi werken misschien 6 mensen. toch ff iets anders dan hordes achterlijke boeren die vanwege het 'broederschap' op welke onverklaarbare wijze dan ook verdedigd moeten worden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 5 februari 2006 @ 18:59:20 #223
9713 Eightball
In control.
pi_34769198
De spare-ribs zijn er!!!!
  zondag 5 februari 2006 @ 19:10:15 #224
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34769542
Jammerlijke reactie van het CIDI, want ze spelen AEL alleen maar in de kaart. Dit is precies de reactie waarop het AEL op hoopt omdat het hun gelijk bewijst.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 5 februari 2006 @ 19:19:50 #225
3542 Gia
User under construction
pi_34769852
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:10 schreef Sidekick het volgende:
Jammerlijke reactie van het CIDI, want ze spelen AEL alleen maar in de kaart. Dit is precies de reactie waarop het AEL op hoopt omdat het hun gelijk bewijst.
Welnee. Het bewijst niet hun gelijk.

Moslims hebben het recht in eigen hand genomen, ipv naar de rechter te stappen.

CIDI stapt gewoon netjes naar de rechter, zoals het hoort.

Daarbij is liegen erger dan beledigen.
pi_34769986
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:55 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Als je het mij vraagt, past dit weer perfect in het overkoepelende plaatje:
wij in het westen krijgen te zien hoe erg het wel niet gesteld is met de moslims wereldwijd. oh oh oh ze hebben een ambassade kapotgemaakt. Maar hoe weten we dat? Via westerse journalisten. En die journalisten hebben een baas welke maar al te graag meewerkt met wereldleiders (of het nou Murdoch, of die pipo van CBS of wie dan ook is.. boeit niet) welke op hun beurt weer graag zien dat de westerse wereld zich tegen de moslims keren en andersom.

Het verbaast mij bv hoeveel mensen een avatar hebben welke gelinked is naar het incident. Het lijkt wel alsof iedereen op hun tere tere zieltje is getrapt.. sneu zeg..

Die cartoons kunnen niet oke.. daar kan ik het wel mee eens zijn. Maar volgens onze visie klopt de gehele arabische wereld niet.. dat kan ook niet.. Mensen kijken maar al te graag met een bril op naar zaken. Zo nu ook weer. De AEL haakt hier handig op in, door te laten zien dat het nog altijd zo werkt. Dat zij hun geliefde subject, de jood, hebben gekozen, verbaast mij niets. Aangezien je bijna geen Nederlanders meer hebt die het niet over moslim dit, marokkaan dat... laten zij hun \\\\\\\'frustratie\\\\\\\' op deze manier zien.

Wij krijgen een bepaald beeld van de Arabische wereld, zonder dat we uberhaupt ooit de moeite hebben gedaan, het verhaal van hun kant te bestuderen.. En laat nou net het tegenovergestelde in het M-O gebeuren.. Vreemd hoor, die botsingen..

[..]

Israël is dus schijnbaar een zionistisch land, niet zo zeer een Joodse staat..
nee westerse journalisten durfde niet in de buurt te komen deze zijn geschoten door arabische persbureaus
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_34770249
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef gelly het volgende:
\\\"Ze\\\" ?
Ja ze die gebouwen in de fik steken, vlaggen verbranden etc.
  zondag 5 februari 2006 @ 19:35:56 #228
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34770375
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Welnee. Het bewijst niet hun gelijk.

Moslims hebben het recht in eigen hand genomen, ipv naar de rechter te stappen.

CIDI stapt gewoon netjes naar de rechter, zoals het hoort.
De AEL heeft ook niet het recht in eigen hand genomen, dus je bevestigd helaas de eerdere conclusie.
quote:
Daarbij is liegen erger dan beledigen.
Beide vallen niet onder de vrijheid van meningsuiting.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_34770708
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat worden ze wel. Wat hypocriet om te veronderstellen dat dat niet zo is.Dan snap je er dus echt helemaal geen zak van. Als Jezus wordt afgebeeld als een hoerenloper dan voelt mijn moeder zich persoonlijk beledigd omdat Jezus voor haar een van de belangrijkste personen is. Levend ook, want voor christenen zijn die heiligen gewoon levend.
Helaas kunnen we daar de wet niet op aanpassen, anders moesten we ook de optie open laten mensen te bestraffen omdat ze tijdens hun slaap hun lichaam hebben verlaten en honderd kilometer verderop de vrouw van hun broer hebben lastiggevallen. Ongetwijfeld ook een geloof van een bepaald deel van de Nederlandse bevolking.
pi_34770744
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:44 schreef gelly het volgende:
Hmm, de eerste user met het AEL logo als usericon heb ik nog niet kunnen ontdekken. Frapant.
Ik kan die van jou niet zien, maar ik gis dat jij het ook niet gedaan hebt. Wat er frappant aan is ontgaat me even.
pi_34770858
quote:
In hun verwrongen gestoorde visie zullen zij gelijk krijgen en daarvan waren zij toch al overtuigd. Ieder normaal denkend mens kan onderscheid maken tussen een spotprent over een religie en een spotprent waarin een Joods meisje dat in de WO2 op een gruwelijke wijze is vermoord wordt afgebeeld met Hitler in bed. De AEL laat alleen maar haar ware walgelijke gezicht zien met deze spotprenten. Van mij mag deze partij verboden worden.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_34771687
Ik kan alleen maar hopen dat cartoons niet verboden worden, maar goed, ze doen maar.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zondag 5 februari 2006 @ 20:24:36 #233
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34772071
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:59 schreef Eightball het volgende:
De spare-ribs zijn er!!!!
Joden mogen geen varkensvlees net zoals de Islamieten
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  zondag 5 februari 2006 @ 20:28:51 #234
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34772248
Dit topic is al te ver doorgelopen om nog stil te zetten. Na dit deeltje graag verder posten in 'Ophef over 'eu' spotprenten #<zoveel>.'
  zondag 5 februari 2006 @ 20:33:19 #235
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_34772436
quote:
Toch jammer dat israel of de westerse wereld niet hetzelfde reageerd als de moslimlanden.
Anders waren nu alle AEL leden met de dood bedreigt. De ambassade van Syrie in Spanje afgebrand, 20.000 blanken met borden met arabische teksten (die ze niet kunnen lezen) waarop staat dat Allah wel een erg grote l*l heeft. 10tallen gewonden in duitsland bij een demonstratie, Belgie eist dat Libanon hun grondwet afschaft, enz, enz.

Oh nee, ze gaan naar de rechter.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 5 februari 2006 @ 21:25:06 #236
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_34774446
Die cartoons zijn niet echt beledigend, iig niet meer dan de wekelijkse fokke en sukke of 100 andere cartoons.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:53:31 #237
111206 achtbaan
There ain't no mountain h
pi_34775544
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als reactie op afbeeldingen van Mohammed in een Deense krant een plaatje maken waarop Hitler Anne Frank geneukt heeft, met als motivatie dat wie tactloos omgaat met de vrijheid van meningsuiting \"ook zelf tegen een stootje [moet] kunnen\". Kortom, wat heeft het er mee te maken? Is de Deense media een joods bolwerk, of iets dergelijks?
niet direct, ael heeft het gevoel dat joden samen met anderen krachten in europa samenzweren tegen moslims, en dat men moet beseffen dat er dubbele standaarden bestaan bij vrijheid van meninsuiting:joden worden specifiek beschermd met wetten, terwijl moslims en andere minderheden kogelvrij staan voor bijv. beledigende spotprenten etc.
het doel op zich is niet reagere op de spotprenten tegen de profeet..
maar moslims en europeanen waarschuwen (aan het denken zetten) voor de dubbele standaarden en de gevolgen ervan
There ain't no mountain high enough
Ain't no valley low enough
Ain't no river wide enough
To keep me from getting to you
pi_34775600
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:53 schreef achtbaan het volgende:

[..]
:joden worden specifiek beschermd met wetten, terwijl moslims en andere minderheden kogelvrij staan voor bijv. beledigende spotprenten etc.
Geef eens een voorbeeld?
pi_34775698
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:55 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld?
Mohammed als terrorist. Waarom is dat minder erg dan Anne Frank bij Hitler in bed?
pi_34775761
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Mohammed als terrorist.
Deense krant.
quote:
Waarom is dat minder erg dan Anne Frank bij Hitler in bed?
Is daar al uitspraak over gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')