Ik voorspel juist wel een leuke wedstrijd in New York.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:47 schreef BitetheBullet het volgende:
tvp, vanmiddag weer wat vroege wedstrijden, helaas niet echt interessante matchups.
Superbowl.quote:
Meld je het even als er ergens een tiet uitflapt?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:04 schreef popolon het volgende:
We zijn begonnen. Hup Rose, go Michigan.
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:26 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Meld je het even als er ergens een tiet uitflapt? :\')
Seattlequote:
Hij speelt maar 20 wedstrijden per jaar goed, de rest is gemiddeld.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:54 schreef ScienceFriction het volgende:
McGrady 1-6...nog niet echt een lekker begin...
I know... maar dit zijn de Knicks... die spelen geen defense (normaal niet in elk geval)quote:Op zondag 5 februari 2006 19:09 schreef Robertje het volgende:
[..]
Hij speelt maar 20 wedstrijden per jaar goed, de rest is gemiddeld.
Hij begint eindelijk een beetje als Shaq te spelen, maar of dit nou was wat ze in gedachten haddenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:20 schreef ScienceFriction het volgende:
Curry met een airball... tijdens een free throw :\')
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:25 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Hij begint eindelijk een beetje als Shaq te spelen, maar of dit nou was wat ze in gedachten hadden![]()
Een mooie jonge lineup is ook niet alles... De Lakers hebben ook een mooie jonge lineup met veel potentie, maar juist de veterans missen...quote:Op zondag 5 februari 2006 19:31 schreef BitetheBullet het volgende:
Toch heeft Toronto nu wel een mooie jonge starting lineup met veel potentie. Als ze dit bij elkaar weten te houden en Antonio Davis nog ergens kwijt kunnen in een leuke ruil, zie ik dit team nog wel de play-offs in glippen.
Mihm is dit jaar zeker vooruit gegaan en is een van de meest consistente scorers tot nu toe. Lamar Odom is deefensief wel goed, maar moet gewoon meer initiatief tonen. De rest van de Lakers... tsja... Ze zijn geloof ik het op 2 na jongste team van de NBA... De defense doet het de laatste tijd niet en dat merk je aan de uitslagen...quote:Op zondag 5 februari 2006 19:44 schreef BitetheBullet het volgende:
De Lakers zijn meer een bijeengeraapt zooitje van net niet spelers, met een paar prospects (Bynum) en Bryant.
Toronto heeft jonge spelers die meteen goed spelen en produceren (Bosh, Villanueva) en redelijk ervaren backcourt (James en Peterson) en een stelletje bagger-centers waarvan er een nog potentie heeft (Sow). Aangezien de centers in de Eastern Conference niet goed zijn, behalve bij de topteams, hebben ze dus niet veel last van vervelende matchups.
Ok ze zijn er nog lang niet, maar ze zijn toch 16-15 sinds december.
29 februari dacht ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:29 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer is die All-Star game eik? Ben te lui om ff te kijken.
Weekend van 18/19 februariquote:Op maandag 6 februari 2006 14:29 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer is die All-Star game eik? Ben te lui om ff te kijken.
Ach... ze hebben toch korfbal?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:33 schreef Zwansen het volgende:
Laat de NOS het maar uitzenden, nog niks geen NBA gezien dit jaar. Ondanks dat voetbal naar Talpa is gegaan.
Ze hadden het beloofd.
Korfbal is voor mensen die net niet stoer genoeg zijn om te gaan basketballen...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ach... ze hebben toch korfbal?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zei ik ook een keer heel stoer, zonder dat ik wist dat ik dat moment omringd was door een stuk of 30 korfballers. Gelukkig ben ik 2.02 meter, maar ze waren niet heel erg blij ;-)quote:Op maandag 6 februari 2006 15:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Korfbal is voor mensen die net niet stoer genoeg zijn om te gaan basketballen...
Korfbal is voor mensen met een dwangneurose en adhd... steeds met die handjes zwaaien... "je mag niet schieten, je mag niet schieten"...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef Stansfield het volgende:
Vooral die regels bij korfbal gaan echt nergens over. Dat wanneer je goed verdedigd wordt (een hand voor je gezicht ofzo geloof ik) je niet mag schieten. Dat maakt het toch alleen maar saai. Nooit eens een spectaculair schot ofzo. En wat te denken van die idiote doorloopbal.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Korfbal is voor mensen die net niet stoer zijn genoeg zijn om te gaan basketballen...
And rightfully so...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:26 schreef popolon het volgende:
De enige sport waar Nederland constant wereldkampioen in wordt lopen jullie af te zeiken.
Alleen belgie. Waarom is Nederland altijd alleen goed in kansloze sporten. Schaatsen, Korfbal en Paardrijden.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:28 schreef popolon het volgende:
En de concurrentie is ook al zo groot.
Ja, Belgie, Vlaanderen, Wallonië, Oost-België, West België, Groot-Brussel, Belgique, Zuid-Brabant...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:28 schreef popolon het volgende:
En de concurrentie is ook al zo groot.
Honkbal zijn we ook goed in... heel vaak Europees kampioen... en voetbal doen we ook aardig sinds de jaren 70...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Alleen belgie. Waarom is Nederland altijd alleen goed in kansloze sporten. Schaatsen, Korfbal en Paardrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |