Wie is hier de sukkel?Kijk vanavond maar goed naar de samenvatting stakker....quote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een geluk inderdaad.... winnen met een buitenspeldoelpunt....
donder toch op met je 5-1 man sukkel
1-5 voor ons ja. Wij waren de hele wedstrijd de betere maarja Lucky feynoord stond weer op.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:00 schreef Fok_you het volgende:
komen jullie nog goed weg... het had 5-1 moeten zijn.
nog meer geluk hebben jullie eigenlijk vooral omdat nummer 5,6,9,10 en 11 allemaal punten laten liggen. alleen nummero 8, straks nummer 7 (heerenveen) haalt punten en daar boven komen en blijven moet toch mogelijk zijn dankzij samaras en kj. De play-offs blijven haalbaar...
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:04 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Mooie actie van Huntelaar trouwes,dat balverlies bij de 3-1.....![]()
Bosschaart was sterk vandaag. Heeft eindelijk ballen gekregen!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk hè internet supporter.Waarom was jij niet in de Kuipquote:
Duidelijk iemand die de wedstrijd via teletekst heeft gevolgd. In het begin van de 2de helft hadden we 3 keer moeten scoren in 5 minuten ofzoquote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Whahahahahahahha OMG wat een zelfreflectie :')quote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het niet gezellig daar. Het is altijd zo stil in de kuip.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:06 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Leuk hè internet supporter.Waarom was jij niet in de Kuip![]()
"Als" telt niet in de voetballerij.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die de wedstrijd via teletekst heeft gevolgd. In het begin van de 2de helft hadden we 3 keer moeten scoren in 5 minuten ofzo![]()
Dat moet je tegen die 1600 echte supporters zeggen die er vandaag wel waren sukkel.Dat zijn tenminste supportersquote:Op zondag 5 februari 2006 18:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind het niet gezellig daar. Het is altijd zo stil in de kuip.
dan had ajax nog niet gewonnen..quote:Op zondag 5 februari 2006 18:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jammer dat zn been niet gebroken is
Ow dacht dat dat apen waren die zo mongolies tegen de omheinig stonden de schopppen en staan :')quote:Op zondag 5 februari 2006 18:09 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Dat moet je tegen die 1600 echte supporters zeggen die er vandaag wel waren sukkel.Dat zijn pas supporters![]()
Damn die is smerig.quote:
In een andere wedstrijd zonder die 1600 echte supporters is het ook stil in de kuip hoor. Pas als feynoord met 2 doelpunten verschil voorkomt hoor je de eerste mensen 'rotterdam hooligans' roepen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:09 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Dat moet je tegen die 1600 echte supporters zeggen die er vandaag wel waren sukkel.Dat zijn pas supporters![]()
Als je niet kunt voetballen moet je het toch compenseren met wat anders hequote:Op zondag 5 februari 2006 18:11 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Damn die is smerig.
Zeker een kaart
Ik mocht die halve zool al niet, maar dit is echt triest, daar heb je maar 1 doel mee en dat is je tegenstander heel zwaar te blesseren.![]()
Toevallig welquote:Op zondag 5 februari 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik neem aan dat danny dork met zn grote muil er in de arena ook bij was?!?
Mooi toch. Jammer genoeg had 't weinig effect op die guzman. Een 8 dubbele beenbreuk zou mooi zijn geweest.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:11 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Damn die is smerig.
Zeker een kaart
Ik mocht die halve zool al niet, maar dit is echt triest, daar heb je maar 1 doel mee en dat is je tegenstander heel zwaar te blesseren.![]()
ok dan mag je commentaar hebbenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:12 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Toevallig wel![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik ff \'t kaartje voor je scannen.
![]()
Precies. En als die buitenspelbal....quote:Op zondag 5 februari 2006 18:08 schreef marsu het volgende:
[..]
\"Als\" telt niet in de voetballerij.![]()
Hey je onderschrift klopt niet, de letters staan in de verkeerde volgorde!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:12 schreef Nashje het volgende:
Mooi toch. Jammer genoeg had \'t weinig effect op die guzman. Een 8 dubbele beenbreuk zou mooi zijn geweest.
Begrijpend lezen is moeilijk of niet sukkel.Voor die 1600 heb ik tenminste nog respect,die volgen hun cluppie tenminste.Jij roept maar wat,zonder zelf te gaanquote:Op zondag 5 februari 2006 18:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
In een andere wedstrijd zonder die 1600 echte supporters is het ook stil in de kuip hoor. Pas als feynoord met 2 doelpunten verschil voorkomt hoor je de eerste mensen \'rotterdam hooligans\' roepen.
Zo bagger was het vorig jaar niet hoor. Tot Feyenoord - Ajax in april geloof ik stond Feyenoord gewoon gelijk met Ajax.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Nashje het volgende:
Elke club heeft wel eens een dramatisch baggerseizoen. En dan kijkend naar de ranglijst.
feynoord vorig jaar, Ajax dit jaar, psv volgend jaar.
Huilie.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:15 schreef jna het volgende:
Ok, kunnen alle feyenoorders nu weer weggaan, jullie hebben gewonnen en gefeliciteerd daarmee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |