Wie is hier de sukkel?Kijk vanavond maar goed naar de samenvatting stakker....quote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een geluk inderdaad.... winnen met een buitenspeldoelpunt....
donder toch op met je 5-1 man sukkel
1-5 voor ons ja. Wij waren de hele wedstrijd de betere maarja Lucky feynoord stond weer op.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:00 schreef Fok_you het volgende:
komen jullie nog goed weg... het had 5-1 moeten zijn.
nog meer geluk hebben jullie eigenlijk vooral omdat nummer 5,6,9,10 en 11 allemaal punten laten liggen. alleen nummero 8, straks nummer 7 (heerenveen) haalt punten en daar boven komen en blijven moet toch mogelijk zijn dankzij samaras en kj. De play-offs blijven haalbaar...
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:04 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Mooie actie van Huntelaar trouwes,dat balverlies bij de 3-1.....![]()
Bosschaart was sterk vandaag. Heeft eindelijk ballen gekregen!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk hè internet supporter.Waarom was jij niet in de Kuipquote:
Duidelijk iemand die de wedstrijd via teletekst heeft gevolgd. In het begin van de 2de helft hadden we 3 keer moeten scoren in 5 minuten ofzoquote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Whahahahahahahha OMG wat een zelfreflectie :')quote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het niet gezellig daar. Het is altijd zo stil in de kuip.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:06 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Leuk hè internet supporter.Waarom was jij niet in de Kuip![]()
"Als" telt niet in de voetballerij.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die de wedstrijd via teletekst heeft gevolgd. In het begin van de 2de helft hadden we 3 keer moeten scoren in 5 minuten ofzo![]()
Dat moet je tegen die 1600 echte supporters zeggen die er vandaag wel waren sukkel.Dat zijn tenminste supportersquote:Op zondag 5 februari 2006 18:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind het niet gezellig daar. Het is altijd zo stil in de kuip.
dan had ajax nog niet gewonnen..quote:Op zondag 5 februari 2006 18:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jammer dat zn been niet gebroken is
Ow dacht dat dat apen waren die zo mongolies tegen de omheinig stonden de schopppen en staan :')quote:Op zondag 5 februari 2006 18:09 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Dat moet je tegen die 1600 echte supporters zeggen die er vandaag wel waren sukkel.Dat zijn pas supporters![]()
Damn die is smerig.quote:
In een andere wedstrijd zonder die 1600 echte supporters is het ook stil in de kuip hoor. Pas als feynoord met 2 doelpunten verschil voorkomt hoor je de eerste mensen 'rotterdam hooligans' roepen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:09 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Dat moet je tegen die 1600 echte supporters zeggen die er vandaag wel waren sukkel.Dat zijn pas supporters![]()
Als je niet kunt voetballen moet je het toch compenseren met wat anders hequote:Op zondag 5 februari 2006 18:11 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Damn die is smerig.
Zeker een kaart
Ik mocht die halve zool al niet, maar dit is echt triest, daar heb je maar 1 doel mee en dat is je tegenstander heel zwaar te blesseren.![]()
Toevallig welquote:Op zondag 5 februari 2006 18:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik neem aan dat danny dork met zn grote muil er in de arena ook bij was?!?
Mooi toch. Jammer genoeg had 't weinig effect op die guzman. Een 8 dubbele beenbreuk zou mooi zijn geweest.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:11 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Damn die is smerig.
Zeker een kaart
Ik mocht die halve zool al niet, maar dit is echt triest, daar heb je maar 1 doel mee en dat is je tegenstander heel zwaar te blesseren.![]()
ok dan mag je commentaar hebbenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:12 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Toevallig wel![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik ff \'t kaartje voor je scannen.
![]()
Precies. En als die buitenspelbal....quote:Op zondag 5 februari 2006 18:08 schreef marsu het volgende:
[..]
\"Als\" telt niet in de voetballerij.![]()
Hey je onderschrift klopt niet, de letters staan in de verkeerde volgorde!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:12 schreef Nashje het volgende:
Mooi toch. Jammer genoeg had \'t weinig effect op die guzman. Een 8 dubbele beenbreuk zou mooi zijn geweest.
Begrijpend lezen is moeilijk of niet sukkel.Voor die 1600 heb ik tenminste nog respect,die volgen hun cluppie tenminste.Jij roept maar wat,zonder zelf te gaanquote:Op zondag 5 februari 2006 18:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
In een andere wedstrijd zonder die 1600 echte supporters is het ook stil in de kuip hoor. Pas als feynoord met 2 doelpunten verschil voorkomt hoor je de eerste mensen \'rotterdam hooligans\' roepen.
Zo bagger was het vorig jaar niet hoor. Tot Feyenoord - Ajax in april geloof ik stond Feyenoord gewoon gelijk met Ajax.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Nashje het volgende:
Elke club heeft wel eens een dramatisch baggerseizoen. En dan kijkend naar de ranglijst.
feynoord vorig jaar, Ajax dit jaar, psv volgend jaar.
Huilie.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:15 schreef jna het volgende:
Ok, kunnen alle feyenoorders nu weer weggaan, jullie hebben gewonnen en gefeliciteerd daarmee.
Had andersom moeten zijn. Ik had nog zo gehoopt op Huntelaar's enkels.quote:
Oke als jij het zegt is dat zo.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:15 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk of niet sukkel.Voor die 1600 heb ik tenminste nog respect,die volgen hun cluppie tenminste.Jij roept maar wat,zonder zelf te gaan![]()
![]()
![]()
Dat slaat echt nergens op. Ik vraag vriendelijk of jullie weer naar je eigen topic kunnen gaan zodat we het hier weer over Ajax kunnen hebben.quote:
Zo kom je niet aan je hap-quotum hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:18 schreef twi het volgende:
Ah, heb de usericontjes al gezien. Tot het volgende topic, ga niet eens energie aan het lezen besteden.
Klopt. Maar binnen feynoord was 't ook niet allemaal gezond.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo bagger was het vorig jaar niet hoor. Tot Feyenoord - Ajax in april geloof ik stond Feyenoord gewoon gelijk met Ajax.Daarna hebben ze het verprutst. Maar het was bij Feyenoord lang niet zo slecht als bij Ajax dit jaar.
Ajax uitlachen na een 3-2 overwinning van Feyenoord heeft alles met Ajax te maken. Moet je maar voor lief nemen bij een Klassieker.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:19 schreef jna het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Ik vraag vriendelijk of jullie weer naar je eigen topic kunnen gaan zodat we het hier weer over Ajax kunnen hebben.
Helemaal niks voor Amsterdam!, Helemaal niks voor Amsterdam!quote:Danny Blind gisteravond : Wij nemen de punten mee naar huis
Aanvallende middenvelderquote:Op zondag 5 februari 2006 18:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Sarpong, is dat een aanvaller of middenvelder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |