Precies! Sta je daar op een been te springen, sok die tussen je tenen blijft hangen enz..quote:Op zondag 5 februari 2006 15:47 schreef Bob. het volgende:
zittend, anders donder je toch om :\')
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:37 schreef poepeneesje het volgende:
Meestal zitten, maar als het snel moet staand.
idd. het heeft het nét nietquote:Op zondag 5 februari 2006 15:53 schreef Lienekien het volgende:
Pberends topic.
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:37 schreef poepeneesje het volgende:
Meestal zitten, maar als het snel moet staand.
Vrouwen zonder evenwichtsgevoelquote:
Daar heb ik evenwichtsoorganen voor...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:47 schreef Bob. het volgende:
zittend, anders donder je toch om :\\\')
Vandaag staand zonder leunen. (ik had wel een hupje nodig)quote:Op zondag 5 februari 2006 19:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laat me raden, je had écht helemaal niks te doen vandaag?
Pimpen met je geweldige evenwichtsgevoelquote:Op maandag 6 februari 2006 13:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Het valt me op dat veel mensen moeite hebben met staandes hun sokken aantrekken.![]()
Het is toch niet zo moeilijk om voor die 2 seconden je evenwicht te bewaren!![]()
oe dat is wel goed materiaal voor een volgende topic over een tijdjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:04 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ene keer staand, andere keer zittend. Weet je genoeg? Of wil je ook nog weten welke sok ik eerst aantrek?
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Pimpen met je geweldige evenwichtsgevoel![]()
ja doe eens!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:04 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ene keer staand, andere keer zittend. Weet je genoeg? Of wil je ook nog weten welke sok ik eerst aantrek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |