Goede vraag!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:30 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vraag me af... De mensen die nu door dat hele gedoe sympathie-stemmen aan Raffa geven... Gaan die later ook uit sympathie haar CD's kopen?
Joh, who caresquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:30 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vraag me af... De mensen die nu door dat hele gedoe sympathie-stemmen aan Raffa geven... Gaan die later ook uit sympathie haar CD's kopen?
alsof Raf gaat winnenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:30 schreef Lynx666 het volgende:
Tenzij men haar de finale in gaat sympathieënquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alsof Raf gaat winnenDenk het niet hoor.....
nee denk niet dat ze veel sympathie stemmen krijgt.... Ze wordt gewoon derdequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tenzij men haar de finale in gaat sympathieën.
Het arme kind helemaal gedesillusioneerd als ze daarna niks verkoopt
Vierde denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee denk niet dat ze veel sympathie stemmen krijgt.... Ze wordt gewoon derde![]()
quote:
Was ook helemaal niet mijn bedoeling. Das gewoon wat ik denk, met alle respect van de wereldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stomme manier om aardig over te komen.
Hij had gelijk, maar als ik hem was zou ik er niet veel verder op ingaan... Het levert haar alleen maar sympathiestemmen op.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:10 schreef Mabelle het volgende:
Henk Jan... hij ging goed afgelopen zaterdag ... ik kijk al uit naar nieuw commentaar. Hij had wat mij betreft helemaal gelijk
![]()
Juist.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hij had gelijk, maar als ik hem was zou ik er niet veel verder op ingaan... Het levert haar alleen maar sympathiestemmen op.
Dat zit er dik in ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Juist.
Ik hoop dat ze er vanavond sowieso niet wéér over gaan beginnen. Ik vrees eik wat anders. D'r gaat natuurlijk met Raffaela teruggeblikt worden op de afgelopen week na de felle kritiek en reacties erop. Denk ik..
Dan maar hopen dat ze gewoon weer slecht gaat zingen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Het liefst zou ik ook willen dat die zwangerschap niet elke week weer helemaal naar boven komt. Het gaat tenslotte om haar optredens.
Eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:25 schreef Andiyan het volgende:
Eerste optreden van Raffie was zeker lekker. Zat er goed in, mooie performance, perfecte choreografie, na Disco Inferno en Back in love again.
Tweede was iets minder. Wel een tof nummer, Dreamlover. Maar nogal saai en zonder passie gezongen. Te weinig bezieling, te weinig kracht. Ze zag er wel helemaal lekker uit trouwens.![]()
Hup Raf dan maar weer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |