Clubliefde, yeah right, alsof dat tegenwoordig nog bestaatquote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ja, maar die jongens zijn grote geldwolven. Dirk niet, clubliefde heet dat.
Als ie nou niet steeds gewisseld werd na een doelpunt zou het beter gaanquote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Nashje het volgende:
Rosenberg is wel goed bezig trouwens.
ben je nou echt zo dom dat je denkt dat hij zou zeggen dat ie niet graag bij feyenoord wil blijven?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij zei dat hij graag bij Feyenoord zou blijven.
Ehm, nou nee.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ajax mocht willen dat ze een Hofs zouden hebben.
als blind ontslagen wordtquote:Op zondag 5 februari 2006 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen we het niveau niet wat omhoog trekken?
Hehe, dat zouden ze idd wel willen ja, een scorende middenvelder...een zeldzaam iets voor van't ajax van dit seizoenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wij hebben Sneijder.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er zijn ZOVEEL spelers die dat zeggen en een week later alsnog weggaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij zei dat hij graag bij Feyenoord zou blijven.
Boeiend. Kuyt is een held.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zijn ZOVEEL spelers die dat zeggen en een week later alsnog weggaan..
Staande ovatie van het Real publiekquote:Op zondag 5 februari 2006 14:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Real Madrid - Ajax....was ook zo\'n prachtwedstrijd
Clubliefde krijg je niet als je 2 seizoenen ergens speelt.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ja, maar die jongens zijn grote geldwolven. Dirk niet, clubliefde heet dat.
Die is al weken niet goed bezigquote:
Leuk interview was dat.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker niet het interview gezien wat TV Rijnmond gister met hem had...
Hofs is inderdaad veel beter dan Sneijder.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:35 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Die is al weken niet goed bezig![]()
Overschat arrogant ventje![]()
Maar het is welquote:Op zondag 5 februari 2006 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Clubliefde krijg je niet als je 2 seizoenen ergens speelt.
Hoe naief ben je dan wel niet als supporter. :\').
Maar wel heel belangrijk geweest hoor .quote:Op zondag 5 februari 2006 14:35 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dirk is zijn hele leven al fan van Feyenoord....dus ja, clubliefde heeft die jongen welquote:Op zondag 5 februari 2006 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Clubliefde krijg je niet als je 2 seizoenen ergens speelt.
Hoe naief ben je dan wel niet als supporter. :\\\').
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:25 schreef Urquhart het volgende:
Die goal van Huntelaar had gewoon 5 minuten eerder moeten vallen.
Urby, Maduro, Sneijder. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ehm, nou nee.
1 iemand met een kop waarvan je al twijfelt of ie tot 3 kan tellen is al genoeg hoor..
Daar heb je gelijk in...volgend jaar komt Perez gewoon op zijn plek te staan...heb hem vandaag niet eens gehoord...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:35 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Vlaar was ook fan van Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2006 14:37 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dirk is zijn hele leven al fan van Feyenoord....dus ja, clubliefde heeft die jongen wel![]()
![]()
klopt. we moeten blij zijn dat we nog 2x hebben gescoordquote:Op zondag 5 februari 2006 14:37 schreef Nyrem het volgende:
[..]
![]()
Heb je de wedstrijd wel gezien? Ajax was tranentrekkend slecht.
Vlak na rust had Feyenoord naar 4 - 1 (zelfs nog kansen voor 5 - 1) moeten uitlopen.
De 3 - 2 uitslag lijkt alsof het een gelijkwaardige strijd was. Dat was het absoluut niet.
ps: huntelaar is een naar mannetje met smerige overtredingen, waaronder gestrekt been op enkel guzman
Heel leukquote:Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, ook leuk dat je na 5 seizoenen weer eens in eigen huis wint. :\').
Dat zou wel kunnen, maar Ajax heeft tegen Twente en Heerenveen laten zien, dat ze na een late goal nog een snel een goal erna kunnen forceren, hoe slecht de wedstrijd is. Daar had ik nog even hoop op, als die goal wat sneller viel.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:37 schreef Nyrem het volgende:
[..]
![]()
Heb je de wedstrijd wel gezien? Ajax was tranentrekkend slecht.
Vlak na rust had Feyenoord naar 4 - 1 (zelfs nog kansen voor 5 - 1) moeten uitlopen.
De 3 - 2 uitslag lijkt alsof het een gelijkwaardige strijd was. Dat was het absoluut niet.
Laat het snel afgelopen zijn dit seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:37 schreef Nashje het volgende:
Nu al zin in volgend jaar.
Perez is gehaald voor linksbuiten.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:37 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in...volgend jaar komt Perez gewoon op zijn plek te staan...heb hem vandaag niet eens gehoord...
Alleen het applaus voor het 2x terugspelen van de bal aan Lodewijks :\')
Ik doelde op Heitinga.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Urby, Maduro, Sneijder. :\\\')
Allebei de toppers gewonnen dit jaar!
Volgend jaar worden we gewoon kampioen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:38 schreef Jay_Snake het volgende:
Ajaxfans, zie het van de positieve kant. Volgend jaar kunnen jullie weer proberen de play-offs te halen
Ik van dat arroganter dan wat Sneijder dit seizoen ook heeft gezegd.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is wel waar wat Kuyt zegt, vind ik niet onder arrogantie vallen.
Dat is gewoon waar.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Arrogant is een speler die zegt \"Als Van Persie mijn mentaliteit had, dan had het de beste speler van de wereld kunnen zijn\"
En wie zei dat, Dirk Kuijt.
Over arrogantie gesproken. :\').
En toch komt hij naar Feyenoord, moet je eens nagaan hoe groot die aantrekkingskracht isquote:
Sneijder maakt z'n uitspraken niet waar, Kuyt wel. Dat vind ik het verschil.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik van dat arroganter dan wat Sneijder dit seizoen ook heeft gezegd..
Waar of niet, arrogant is het wel.quote:
Ajax heeft hem ook niet nodig. Dus daarom ging hij .quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
En toch komt hij naar Feyenoord, moet je eens nagaan hoe groot die aantrekkingskracht is![]()
Ajax heeft een trainer nodig a la Adriaanse (of een zwaar gevestigde naam) + nog wat aankopen die het ook echt beter doen dan de spelers die er nu zitten.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen, maar Ajax heeft tegen Twente en Heerenveen laten zien, dat ze na een late goal nog een snel een goal erna kunnen forceren, hoe slecht de wedstrijd is. Daar had ik nog even hoop op, als die goal wat sneller viel.
Wees er maar trots op dat je types als Asskicker14 in je team hebtquote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
En toch komt hij naar Feyenoord, moet je eens nagaan hoe groot die aantrekkingskracht is![]()
Arrogant ten top!.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar of niet, arrogant is het wel.
Sowieso houd ik er niet van als spelers zo vol van zichzelf zijn. Kuijt heeft daar heel erg een handje van.
Noem 1 uitspraak van Sneijder dit seizoen?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sneijder maakt z\'n uitspraken niet waar, Kuyt wel. Dat vind ik het verschil.
blijft het arrogant.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sneijder maakt z\'n uitspraken niet waar, Kuyt wel. Dat vind ik het verschil.
Leuk spelletje he voetbal? Een en al genieten zo te zienquote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef mr2004 het volgende:
Zo dan! Een heerlijke 3-2 overwinning. Stinkajax op weg naar de onderste plaats van het linkerrijtje, daar waar ze thuishoren. Eindelijk weer eens een halfjaar verlost van dat vieze arrogante zelfingenomen schreeuwerige abnamro ajaxsupporters publiek. Je zag ze hier al weer op het forum hun grote muilen openen. De meest walgelijke club van het continent. Jammer dat de grootste muil momenteel bij AZ zit. Die zou ik het liefst eens keihard op zijn kanus gstompt zien worden. Is ook overal mislukt trouwens.
Ja een elleboog ook. (op Paauwe met bloedneus)quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Van achteren was toch een rode kaart?
Ajax wilde hem zelf niet meer hoor, het was niet Ronnie die niet wilde. Het was Ajax die van een transfer afzag.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ja een elleboog ook. (op Paauwe met bloedneus)
Dat hij de man voor de 10 plaats is en niet Perez.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Noem 1 uitspraak van Sneijder dit seizoen?.
dat is tegen hem gezegdquote:Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat hij de man voor de 10 plaats is en niet Perez.
En dat is hij toch ook gewoon?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is op basis wat hem beloofd is.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar denk ik toch anders over.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef jimjim1983 het volgende:
overigens is er niets mis met een redelijke portie arrogantie.
Ho is. Hij bedoelde dat meer dat hij er alles aan gaat doen om op 10 te komen en niet zomaar zijn plek laat afpakken.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Winnen ze een keer, en is hij nog gefrustreerd. Het zit wel diep he dat je clubje gewoon een stuk minder is dan Ajax.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef mr2004 het volgende:
Zo dan! Een heerlijke 3-2 overwinning. Stinkajax op weg naar de onderste plaats van het linkerrijtje, daar waar ze thuishoren. Eindelijk weer eens een halfjaar verlost van dat vieze arrogante zelfingenomen schreeuwerige abnamro ajaxsupporters publiek. Je zag ze hier al weer op het forum hun grote muilen openen. De meest walgelijke club van het continent. Jammer dat de grootste muil momenteel bij AZ zit. Die zou ik het liefst eens keihard op zijn kanus gstompt zien worden. Is ook overal mislukt trouwens.
Zo zie je maar dat hun scoutingbeleid ook niet klopt.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax wilde hem zelf niet meer hoor, het was niet Ronnie die niet wilde. Het was Ajax die van een transfer afzag..
Missie wel, maar toch hij komt wel. Denk trouwens wel dat Ajax daar nu van baalt, hoe je het ook went ook keert, die jongen heeft vandaag een puike wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax wilde hem zelf niet meer hoor, het was niet Ronnie die niet wilde. Het was Ajax die van een transfer afzag..
En dan aan het einde van de rit weer met lege handen staan, zoals het al jaren gaat.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef mr2004 het volgende:
Nee klopt. In ieder geval vind ik de uitspraken van Kuyt niet arrogant. Mensen vinden te snel iets arrogant vind ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is op basis wat hem beloofd is.
Sowieso is het volgende seizoen nog niet begonnen, dus op waarheid kan je het ook nog niet echt toetsen,.
wij hebben stam volgend jaar, fok Vlaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Missie wel, maar toch hij komt wel. Denk trouwens wel dat Ajax daar nu van baalt, hoe je het ook went ook keert, die jongen heeft vandaag een puike wedstrijd gespeeld.
Jij bevestigt wel keer op keer mijn steriotiep van de gemiddelde feyenoord-fan. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
in hetzelfde jaar kan Ajax meteen z'n afscheidswedstrijd organiseren.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wij hebben stam volgend jaar, fok Vlaar.
Mag ie weleens zijn best doen wat op dit moment wordt hij links en rechts voorbij gelopen en het passen en schieten lukt ook voor geen meter meer...quote:
Over wie heb je het in godsnaam?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:40 schreef mr2004 het volgende:
De meest walgelijke club van het continent. Jammer dat de grootste muil momenteel bij AZ zit. Die zou ik het liefst eens keihard op zijn kanus gstompt zien worden. Is ook overal mislukt trouwens.
Was inderdaad een mooi gebaar. En het weekend ervoor werd ie nog uitgefloten door datzelfde publiek.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:45 schreef smashnl het volgende:
Yes Feyenoord nummer 1
en dat sneijder arrogant is en weet ik wat nog meer bullshit hij was wel een van de weinige speler die naar utrecht ging om een bloemetje en zijn meedeleven te betuigen aan de over leden speler daar (ben even zijn naam kwijt)
Mag wel een echt feyenoord fan zijn maar dat vond ik netjes
Ik vind het bijzonder arrogant.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee klopt. In ieder geval vind ik de uitspraken van Kuyt niet arrogant. Mensen vinden te snel iets arrogant vind ik.
misschien wel. maar dan nog hebben we 'm iig een jaarquote:Op zondag 5 februari 2006 14:45 schreef Nyrem het volgende:
[..]
in hetzelfde jaar kan Ajax meteen z\'n afscheidswedstrijd organiseren.
vind Sneijder dit seizoen juist een realist, hij is "wat normaler" gaan doen. Ik vind hem tegenwoordig best te pruimen in interviews.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee klopt. In ieder geval vind ik de uitspraken van Kuyt niet arrogant. Mensen vinden te snel iets arrogant vind ik.
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind Sneijder dit seizoen juist een realist, hij is \"wat normaler\" gaan doen. Ik vind hem tegenwoordig best te pruimen in interviews.
Ik denk dat je op termijn meer hebt aan Vlaar dan aan Stam. Hoewel ajax natuurlijk ervaring goed kan gebruiken is ook Stam geen echte leider in het veld.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Heel goed zelfs, hij is onwijs volwassen geworden.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind Sneijder dit seizoen juist een realist, hij is \"wat normaler\" gaan doen. Ik vind hem tegenwoordig best te pruimen in interviews.
maar wel in de verdediging. hij is op dit moment iig nog 10 klassen beter dan Vlaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik denk dat je op termijn meer hebt aan Vlaar dan aan Stam. Hoewel ajax natuurlijk ervaring goed kan gebruiken is ook Stam geen echte leider in het veld.
Ik denk dat Ajax meer aan stam heeft. Schilder, Vermaelen zijn ook jonge verdedigers en zo'n topspeler is Vlaar nou ook weer niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik denk dat je op termijn meer hebt aan Vlaar dan aan Stam. Hoewel ajax natuurlijk ervaring goed kan gebruiken is ook Stam geen echte leider in het veld.
Heeft ook nog weinig laten zien daardoor kan hij niet naast de schoentjes gaan lopen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stam, volgend seizoen 34 jaarquote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
En hij heeft bijgetekend!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heel goed zelfs, hij is onwijs volwassen geworden..
Van Gaal niks gepresteerd :')quote:
en toch deed ie dat eerst wel. en nu dus niet meer. snap je?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Heeft ook nog weinig laten zien daardoor kan hij niet naast de schoentjes gaan lopen.
Nou. 2002 was zeker ook leuk om hem uit de kuip weg te sturenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef manou het volgende:
FEYENOORD!!!!!EN PIERRE IN HET VELD!! GEWELDIG!!!
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar wel in de verdediging. hij is op dit moment iig nog 10 klassen beter dan Vlaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |