Ja, maar het was duidelijk dat een Chinees staatsburger betrokken was bij een terroristische aanslag op de VS, met miljoenen doden ten gevolg, en China door hem vast te houden de kans daarop aanzienlijk vergrootte.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:19 schreef c0nd0r het volgende:
Als hun dat consulaat niet hadden overvallen was die kerel niet dood geweest, of het nu hun eigen schuld was of niet.
Eerwraak enzo..
Precies.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, maar het was duidelijk dat een Chinees staatsburger betrokken was bij een terroristische aanslag op de VS, met miljoenen doden ten gevolg, en China door hem vast te houden de kans daarop aanzienlijk vergrootte.
Dan ken jij de Chinezen nog niet, daar staat eer en loyaliteit nog hoog in het vaandel en vooral als ze Amerika dwars kunnen zitten doen ze dat maar al te graag!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
Precies.
Ik vind de manier waarop die Chinezen nu reageren echt compleet overtrokken. All is fair in love and war, en een naderende nuke lijkt me toch war genoeg.
hahaha, nee zoveel chinezen ken ik inderdaad nietquote:Op maandag 13 februari 2006 15:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan ken jij de Chinezen nog niet, daar staat eer en loyaliteit nog hoog in het vaandel en vooral als ze Amerika dwars kunnen zitten doen ze dat maar al te graag!
Toch knap dat ik 'm heb danquote:Op maandag 13 februari 2006 15:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We geloven je toch niet aangezien er nog geen DVD's van uit zijn
Was idd leuk dat dat weer even naar voren kwam. Ik vraag me echt af hoe ze Jack nou gaan noemen in seizoen 5 ( niet zeggen als je het weet natuurlijk ). En of er weer veel bekenden terug komen. Seizoen 4 begon ook met weinig bekenden, maar op het laatst waren ze allemaal weer terug.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef aldostuta het volgende:
Cool dat ze de band met de mensen van de aanslag op Palmer weer opgewarmd hebben. Ben benieuwd of we er in S5 nu eindelijk eens achter komen wie achter dat complot zat!!
Vet, Dat zijn goeie 11 minuten in dat filmpje. Alleen jammer dat we moeten wachten tot septemberquote:Op maandag 13 februari 2006 11:58 schreef koudair het volgende:
voor degene die niet kunnen wachten hier een linkje naar de prequel en anders maar een tijdje
http://www.24la.net/videos/precuela_5ta_temporada.wmv (oh ja wel spaans ondertiteld)
Nee maar volgens was dat met seizoen 3 en seizoen 4 ook zo. Dus.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:42 schreef Aarti het volgende:
Is het al zeker dat in september seizoen 5 begint op RTL5?
Weet ik niet. Maar toch weet ik dat het in september begintquote:Op maandag 13 februari 2006 17:42 schreef Aarti het volgende:
Is het al zeker dat in september seizoen 5 begint op RTL5?
met seizoen 1 en 2 ook.quote:Nee maar volgens was dat met seizoen 3 en seizoen 4 ook zo. Dus.
Nee, die val van Marwan zag er overal slecht uitquote:Op maandag 13 februari 2006 20:07 schreef Zombine het volgende:
Maar op dvd heb je het zo snel uit. En die val van Marwan zal er wel niet veel beter uit zien op dvd
Maar ja, misschien dat ik wel ga proberen om seizoen 5 eerder te krijgen. Heb moeite om er op te wachten iig.
ik zou verder gaan met seizoen 5...je zult er zeker geen spijt van krijgenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb genoten! De laatste aflevering kon nog wat beter, maar toch ben ik niet ontevreden.
Ik twijfel of ik nu 24 ga downloaden en dat ga bekijken of dat ik lang ga wachten. De 1e dvd met een paar afleveringen heb ik al wel binnen.
Precies. 12 juur eerder zijn 100.000 mensen omgekomen bij een kerncentraleramp. China had samen met de VS de eer kunnen krijgen van t vangen van de boeven of China was medeschuldig.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
Precies.
Ik vind de manier waarop die Chinezen nu reageren echt compleet overtrokken. All is fair in love and war, en een naderende nuke lijkt me toch war genoeg.
z'n tante/mamma/opa/kennis in amerika heeft ze op dvd opgenomenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We geloven je toch niet aangezien er nog geen DVD's van uit zijn
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:42 schreef Myers het volgende:
Ik snap niet hoe jullie 24 op TV kunnen zien, ik vind het echt niks aan als ik het op RTL5 ofzo moet kijken, al die reclame en dat verrotte 4:3 beeld met slecht geluid verneukt het echt voor mij, terwijl het toch hands down de beste serie ooit is. Gewoon lekker downloaden of op DVD kijken die hap.
Ben nu met seizoen 5 bezig en het is echt kickass.
dat hadden ze in seizoen 3 tussen neus en lippen door al verteld.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef aldostuta het volgende:
Cool dat ze de band met de mensen van de aanslag op Palmer weer opgewarmd hebben. Ben benieuwd of we er in S5 nu eindelijk eens achter komen wie achter dat complot zat!!
dat is de officiele samenvatting. wat ik me nog herinner is dat ze het hadden over een oost-Europese bende of maffia.quote:1:31 P.M.
Palmer is quizzed during a debate run-through. He addresses his health, explaining that he exercises every morning for a sixteen-hour work day. Wayne urges him to avoid those defensive responses by stating that his Administration arrested and exposed those behind the assassination attempt. The President takes a break when his private physician, Dr. Anne Packard, arrives. Anne puts the blood pressure cuff onto Palmer’s arm over the skin that was affected by the deadly attack three years ago. After learning that Palmer’s blood pressure is normal, Anne prescribes that he be given a full workup when he returns to Washington. Wayne dismisses Anne to inform the President that a contagious virus was found on a body in Los Angeles. CTU is investigating whether this is a criminal action.
Ze is toch helemaal niet gevangen. Ze heeft een deal gesloten.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:47 schreef SlimShady het volgende:
volgens mij heeft Mandy alles ge-erft van /marwan. dat ze in seizoen 5 ontsnapt en dat zij een grote rol gaat spelen.
Laten we eerlijk zijn... het zijn niet de Chinezen die zo reageren, maar de scriptschrijvers die het zo hebben geschreven.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
Precies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |