quote:
Kost niet duur?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:31 schreef Dirktator het volgende:
[..]
. Ga jij je mond maar spoelen, plebejer!
Een veel gemaakte fout onder plebejers. Ook de verloedering van de Neerlandsche taal is onder de aandacht gebracht in deze hymne.quote:
Waarvan akte!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:38 schreef hermandeperman het volgende:
Een uitermate vermakelijke literaire uitspatting Heer Dirktator!
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:35 schreef crackhead het volgende:
Zou leuk zijn als je het zelf bedacht had. Sloeber..
Alles naab!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:19 schreef Adieu het volgende:
wtf is er mis mee badslippers en hans kaazan? :S
wat meer eigentijdsquote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef Dirktator het volgende:
Het Pauperlied
...
Jouw vader is een vuilnisman,
je moeder die moet heel hard werken.
Elke avond Hans Kazan Talpa an,
jij bent een pauper, karbonaatje in de pan.
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:34 schreef bas-beest het volgende:
wat is hier 'epistel' aan?
En hij's niet grappig
Deze tekst is dan ook voor jou bedoeld.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:30 schreef Maatn het volgende:
Te kut...wannabe-lijpe-gast. Ga echt aan het werk dan ipv zulke bitch-ass songs te schrijven. Geld maakt uit hoe je bent als persoon???? Dacht het niet.
Mafkees![]()
Bont aan het stuur ownt,
Playboy-stickers ownen,
Badslippers zijn 1337.
![]()
Yeah right, hi-larisch hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 14:30 schreef Maatn het volgende:
Te kut...wannabe-lijpe-gast. Ga echt aan het werk dan ipv zulke bitch-ass songs te schrijven. Geld maakt uit hoe je bent als persoon???? Dacht het niet.
Mafkees![]()
Bont aan het stuur ownt,
Playboy-stickers ownen,
Badslippers zijn 1337.
![]()
Plebejer vind je beter dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:57 schreef NiekieW. het volgende:
Het woord 'pauper' zouden ze moeten verbieden, wat een klote woord,,!
Rijmt "sujet" op "creativiteit", hm?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:25 schreef Casparovvv het volgende:
De TS is een vreemd sujet
Met een kleine scheut creativiteit
Hij lust graag een patatje met
Mayo op zijn pak, nu is hij niet meer net
Die regel stel jij zojuist in?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Rijmt "sujet" op "creativiteit", hm?
Oh, nee, ik zeg niet dat alle gedichten moeten rijmen. Maar waarom de eerste twee regels dan niet, en de laatste twee wél, hm? Dát klopt niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Die regel stel jij zojuist in?
Ze mogen jouw met 400 pagina's sonnetten van Petrarca, Shakespeare en Spencer op een eilandje dumpen.
nee, want jij bent de expert. Lees de OP nog eens, de TS doet ook maar wat hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zeg niet dat alle gedichten moeten rijmen. Maar waarom de eerste twee regels dan niet, en de laatste twee wél, hm? Dát klopt niet.
Ja, ik zeg het tegen jóú. Dan moet je het niet opeens op de TS afschuiven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
nee, want jij bent de expert. Lees de OP nog eens, de TS doet ook maar wat hoor.
Dat van de TS heeft precies dezelfde rijmvorm, dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik zeg het tegen jóú. Dan moet je het niet opeens op de TS afschuiven..
Bovendien was het epistel van de TS leuk en had inhoud.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef Dirktator het volgende:
Ik ben kapitein van het Kofschip, maat
Jij bent de matroos die met zijn taal-onkundige zwabber over het dek gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |