De hollandsche vlag natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:55 schreef Tafkahs het volgende:
welke vlag zouden we dan moeten dragen?
Dan moet je toch echt beter kijken.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:56 schreef Jordy-B het volgende:
iedereen?
\'k heb d\'r maar twee gezien...
nationalistquote:
Ik heb geen Deense vlag en dirktator niet... dus lang niet iedereen heeft een Deense vlag, blinde...quote:
Ik vind het maar stom gedoe om een paar tekeningetjes, in de eerste plaats opgeblazen door de media en nu door een paar extremistische groepen in moslimlanden die de bevolking ophitsen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:55 schreef Dirktator het volgende:
Sympathisanten, mijn jong, sympathisanten. Is je vraag nu beantwoord? Mooi. Dan kunnen we een slotje op dit topique zetten.
intrigantquote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een allochtoon hoor. (van turkse afkomst nog wel)
Ik steun de denen ook, met name omdat ik de reacties te ver vindt gaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het wel een ludieke actie, lang leve de vrijheid! houzee!
dat vinden moslims niet kunnen een Nederlandse vlag in Nederland Nederlandse vlag moet van schooltasquote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef IHVK het volgende:
De hollandsche vlag natuurlijk.
Niet generaliseren he. Dat vinden sommige moslims niet kunnen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:02 schreef Herald het volgende:
[..]
dat vinden moslims niet kunnen een Nederlandse vlag in Nederland Nederlandse vlag moet van schooltas
Ach zie het al een geintje, ik had nog steeds een broken avatar image na die Fok server crash, dus ik dacht nou ja dan doe ik ook maar zo'n deens vlaggetjequote:Op zondag 5 februari 2006 14:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik steun de denen ook, met name omdat ik de reacties te ver vindt gaan.
Maar moet dat overdreven gedoe nou echt?
gelukkig generaliseren Moslims nooit en verbranden ze enkel ambassades die die kranten hebben gedrukt.. eh...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef IHVK het volgende:
Niet generaliseren he. Dat vinden sommige moslims niet kunnen.
Daarom heb ik je genomineerd voor kut mod top 3. Zie de PI enorme kut nerd.quote:
Je generaliseert alweer. Sommige moslims generaliseren en steken ambassades in brand.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:15 schreef Herald het volgende:
[..]
gelukkig generaliseren Moslims nooit en verbranden ze enkel ambassades die die kranten hebben gedrukt.. eh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |