misschien tegen die tijd weer geblesseerd?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef Sloggi het volgende:
Waarom zou je Owen thuis laten...?
:')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
misschien tegen die tijd weer geblesseerd?
Dan mogen we Dennis Wise en Sheringham ook niet vergetenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef dvdk het volgende:
Mischien Shearer nog 1 keertje....als sven het heel lief vraagt. want hij is wel goed, en southgate en Mcmanaman
oh en fowler.
Maar het niveau van onze keepers in de Eredivisie is ook bedroevend hoor. Een Boschker, Stekelenburg of Moens zou gewoon 2e of 3e keeper zijn bij Sunderland of Blackburn Rovers.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar bij ons komen ze tenminste nog uit de eredivisie.
Gros van de PL-teams loopt met een buitenlander rond, dat is wel veelzeggend.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:01 schreef mitt het volgende:
Het zijn er bij jou 12 hoor Dos.
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:08 schreef Erasmusch het volgende:
Robinson
Neville Carragher Terry Cole
Beckham Gerrard Lampard Cole
Rooney Crouch Defoe
9 juli haalt dit team de bekert op
bridge is een goeie jongen voor op de bank en 4 spitse is genoeg , engeland speelt met rooney en owen en vassell en crouch zijn de pinchhitters. Ik zou niet weten waarom er nog een 5e spits meemoetquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:44 schreef Dos37 het volgende:
Smith haatl het WK nie dus die kun je doorstrepen. Verder zou ik Bridge niet meenemen en 4 aanvallers is wat aan de krappe kant.
+ Darius Vassell.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:35 schreef Radegast het volgende:
Deze namen vallen buiten de boot: Michael Owen, Nigel Reo-Cooker, Wes Brown, Wayne Bridge, Sol Campbell, Kieron Dyer, Jermaine Jenas, Lee Bowyer, Luke Moore, Bobby Zamora, Scott Parker, Alan Smith, Robbie Fowler, Jermaine Defoe, Kieran Richardson, Jonathan Woodgate, Stuart Downing, Owen Hargreaves, Danny Murphy en Danny Mills.
Ik eerst ook niet, maar hij is gewoon betrouwbaar en geen betere optie. En vond zn reactie na de wedstrijden met Liverpool ook schitterendquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
alleen Neville vind ik nooit zo.
Ligt natuurlijk ook welk systeem je speelt. Ik zie Rooney meer als 10quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:19 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
bridge is een goeie jongen voor op de bank en 4 spitse is genoeg , engeland speelt met rooney en owen en vassell en crouch zijn de pinchhitters. Ik zou niet weten waarom er nog een 5e spits meemoet
Dat is zo, van die opties. Weinig echte backs in Engeland. Zei een Engelsman laatst ook nog tegen me. Ook geen Gary-fan, maar ze hadden weinig anders. Luke Young is toch nog een stuk minder.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, maar hij is gewoon betrouwbaar en geen betere optie. En vond zn reactie na de wedstrijden met Liverpool ook schitterend![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:44 schreef Terreros85 het volgende:
Bij Engeland zijn eigenlijk weinig twijfelgevalletjes...Team voor de eerste wedstrijd staat zo goed als zeker vast.
Robinson (?)
Gary Neville, John Terry, Rio Ferdinand, Ashley Cole
Beckham, Gerrard, Lampard, Joe Cole (?)
Rooney, Crouch (?)
Eigenlijk drie twijfelgevalletjes (?) wat posities betreft, maar voor de rest vrijwel zeker deze opstelling. Best goed elftal eigenlijk![]()
Cole was de beste man van het veld.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:22 schreef Erasmusch het volgende:
Hargreaves![]()
en Owen hoeft van mij ook niet in de basis.
Cole leed trouwens veel onnodig balverlies met zn mislukte scharen en overstapjes. Als ie die trucjes nou wat effectiever gaat gebruiken...
Ach, de rest was zo voorspelbaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Mike Pollitt? Dat vind ik een érg verrassende keuze.
Laat hem maar naar United komen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:33 schreef zjroentje het volgende:
Nolan zou ik ook meenemen.
Vraag me af hoe lang die nog bij Bolton zal spelen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |