Hoezo goedpraten?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het wel weer triest dat Ajacieden het aankomende verlies meteen proberen goed te praten.
Koné is 100% uitgefloten kneusquote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
In dat geval ook niet. Zielig gedoe.
Hey TC03quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het wel weer triest dat Ajacieden het aankomende verlies meteen proberen goed te praten.
Ik had het niet over jou, maar ik bedoel dingen als 'Ajax blijft gewoon de beste club die Nederland heeft gekend.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax is gewoon net als het hele seizoen kut, wat is daar goedpraterig aan??
liever hypocriet dan 100% arrogant.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Koné is 100% uitgefloten kneus
Hypocriet publiek blijven jullie PSV\'ers.
Ja, die krijgt vanaaf een leuk telefoontje tijdens het avondetenquote:
gOEIE GRAPquote:Op zondag 5 februari 2006 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nouja, ze kunnen het altijd nog in de Gouden Gids divisie proberen![]()
Laten we dat maar hopen. Of Huntelaarquote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef marsu het volgende:
Rosenberg gaat 2 keer scoren nog!
Je ziet echt spoken, wie praat er ook maar iets goed hier?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef TC03 het volgende:
Mja idd.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef OssieMan het volgende:
Die verslaggevers zeggen niet partijdig te zijn maar wat klonken ze depri toen het 1-1 was :\')
Nu kunnen ze opeens weer vrolijk doen
Speelt blind nog dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef ILCILA het volgende:
en we zwaaien met zijn allen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
danny blind ajus!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is meer de moed erin houden.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar ik bedoel dingen als \'Ajax blijft gewoon de beste club die Nederland heeft gekend.\'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |