Turkije is geen Arabisch land.. Marokko had de bewuste Deense krant toch in de ban gedaan?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:33 schreef Meki het volgende:
[..]
de Arabische landen veranderen in een snel tempo
Heb je al iets gehoord van Noord-Afrika ? Marokko , Turkije of Tunesie ??
Moslims zien veel te vaak aanleiding om te rellen. Wees blij dat Europeanen niet zo intolerant zijn als de gemiddelde inwoner van Damascus o.i.d ....quote:Op zondag 5 februari 2006 13:32 schreef Meki het volgende:
[..]
geen een pagina rechtvaardigt
maar de moslims zien de deense beledigingen en de laffe optreden van Europa de aanleiding om te gaan rellen .
dom maar ik keur het af maar ik kan de boosheid begrijpen
Die worden overschreeuwd door Iran, Syrie en al dat gedoe in Irak en Afganistan, vrees ikquote:Op zondag 5 februari 2006 13:33 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat was de Franse krant en terecht anders was het in Marokko ook in begonnen met rellenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:34 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Turkije is geen Arabisch land.. Marokko had de bewuste Deense krant toch in de ban gedaan?
Oh, Marokko was toch zo veranderd?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:35 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat was de Franse krant en terecht anders was het in Marokko ook in begonnen met rellen
Turkije is een moslimland
Tunesie en Marokko zijn nog steeds hopeloos onderontwikkelde landen. En ik heb in die landen ook helemaal niets kunnen ontdekken waar ik mijn hoop op zou vestigen. Turkije doet het met enorme leningen en een sterke toeristische sector inderdaad wel aardig.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja, en welke taal zou hij gesproken hebben?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:34 schreef Meki het volgende:
[..]
een Deense imaam heeft een bezoek gebracht aan M-O
Maar geen islamitische staat.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:35 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat was de Franse krant en terecht anders was het in Marokko ook in begonnen met rellen
Turkije is een moslimland
tot de vogelgriep kwam. Boekingen -40%..quote:Op zondag 5 februari 2006 13:36 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Tunesie en Marokko zijn nog steeds hopeloos onderontwikkelde landen. En ik heb in die landen ook helemaal niets kunnen ontdekken waar ik mijn hoop op zou vestigen. Turkije doet het met enorme leningen en een sterke toeristische sector inderdaad wel aardig.
gokje...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en welke taal zou hij gesproken hebben?
Marokko houdt niet van beledigen daar is het verboden om mensen te beledigen in hun waardequote:
Toch deel ik deze gedachten niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:30 schreef Meki het volgende:
door de aanleiding
het stoppen van mensen te beledigen in hun waarde
In een politiestaat kan dat ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokko houdt niet van beledigen daar is het verboden om mensen te beledigen in hun waarde
Dus afvalligen worden daar bij wet beschermd tegen belediging?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokko houdt niet van beledigen daar is het verboden om mensen te beledigen in hun waarde
dat maakt op zich niet veel uitquote:Op zondag 5 februari 2006 13:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en welke taal zou hij gesproken hebben?
Alleen wil Erdogan Westerse landen nu voorschrijven wat in hun wetten hoort te staan.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:36 schreef Idiosincrasico het volgende:
Turkije doet het met enorme leningen en een sterke toeristische sector inderdaad wel aardig.
Je ziet iig wel waar hun hart haat ligt :')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:27 schreef Gia het volgende:
Als de AEL nou gewoon hetzelfde had gedaan, spotprents maken over Jezus of Jahweh, dan waren ze niet strafbaar. Is ook beledigend, maar niet strafbaar.
De holocaust ontkennen is wel strafbaar.
Het is dus niet zo dat alleen moslims beledigd mogen worden, andersom mogen moslims ook christenen keer op keer beledigen door te ontkennen dat Jezus de zoon van God is.
Denemarken?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:39 schreef Meki het volgende:
hij liet zien dat Denemarken houdt van beledigen
Behalve als ze homo of jood zijn?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |