quote:Op zondag 5 februari 2006 13:56 schreef Wriker het volgende:
Nep-advertenties op internet zetten met andermans telefoonnummer of andere privé-gegevens is m.i. ook not done.
Hij is mooi, zal je lerenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef Razor21 het volgende:
Was zo aardig om net zijn advertentie eraf te halen. En daarna vroeg ik of hij dat ook met mijne wilde doen :
[..]
LINI3US zegt:
dus ik hou hem tot vanavond doorgeschakeld
![]()
![]()
Da's wel een slimme oplossing.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef Razor21 het volgende:
Mijn telefoon is doorgeschakeld naar die van jou
Mwah, echt slim is anders, voor elk gesprek dat hij nu aanneemt moet die zwager betalen, dus lekker lang aan de lijn houdenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:31 schreef Wriker het volgende:
[..]
Da\'s wel een slimme oplossing.
Is ie getrouwd? Moet je als z\'n vrouw erbij is eens vragen wie die griet toch was die steeds voor hem belde.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:16 schreef Smoved het volgende:
[..]
Mwah, echt slim is anders, voor elk gesprek dat hij nu aanneemt moet die zwager betalen, dus lekker lang aan de lijn houden
Precies... Ik hoop dat de paarden-mafia TS een lesje leert!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:56 schreef Wriker het volgende:
Nep-advertenties op internet zetten met andermans telefoonnummer of andere privé-gegevens is m.i. ook not done.
Sterker nog, het is strafbaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:56 schreef Wriker het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef Razor21 het volgende:
Was zo aardig om net zijn advertentie eraf te halen. En daarna vroeg ik of hij dat ook met mijne wilde doen :
Stiffmeister zegt:
haald e mijne er dan ook af
LINI3US zegt:
jaja
Stiffmeister zegt:
lol
LINI3US zegt:
welke
Stiffmeister zegt:
huh
LINI3US zegt:
wat moet ik er af halen
Stiffmeister zegt:
over dat paard
Stiffmeister zegt:
wordt constant gebeld
LINI3US zegt:
is je eigen advertentie
LINI3US zegt:
hahahaha
Stiffmeister zegt:
huh
LINI3US zegt:
Stiffmeister zegt:
ja joh
LINI3US zegt:
dus ik hou hem tot vanavond doorgeschakeld
![]()
![]()
Dood aan diegene die mijn mobiel gejat heeftquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef Camplo het volgende:
Nog gebeld?
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef Razor21 het volgende:
LINI3US zegt:
Stiffmeister zegt:
ja joh
LINI3US zegt:
dus ik hou hem tot vanavond doorgeschakeld![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |