Of hopen dat er (naast de fokkers) alleen maar debielen naar mijn site kijkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou me er niet al te druk om maken AnJe kan het nog zo goed beveiligen, maar via internet is er ALTIJD wel omheen te komen. Het enigste wat je kunt doen is je foto's in lowres op je site zetten zodat er weinig mee kan worden gedaan
Ach, het is meer werk dan rechtstreeks opslaan, en dat stelt me gerust. Zorg dat je slot beter is dan dat van de buurman.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoooo eenvoudig: ik neem de pagina zoals jij hem net hebt voorgesteld. Ik doe printscreen, open paint en druk ctrl-v. De hele pagina staat nu in MSPaint. Met een tooltje knip ik fe foto eruit open een tweede sessie MSPaint, en daar plak ik hem ik. Even opslaan als... en klaar!Bijna net zo makkelijk als rechtstreeks vanaf de pagina opslaan, zelfs met jouw manier van posten.
dit is geen handleiding, maar toont slechts aan hoe eenvoudig het is om "beveiligingen te omzeilen met standaard Windows-functionaliteit
Het is niet echt een foto-website hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:24 schreef struukduukers het volgende:
Link verwijderd
Foto's van DPZ zijn een uitdagingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:48 schreef Subhuman het volgende:
Als je een foto kunt tonen op je beeldscherm, dan kun je hem ook opslaan. Ook al moet dit door alle beveiligingen via de banale methode van PrintScreen, het is wel mogelijk. Dit is met alles zo; kan je het binnenhalen op je computer dan kan je het ook bewaren.
En eerlijk gezegd, als ik een foto zie die ik wil opslaan, en hij is beveiligd, dan ga ik alleen maar extra m'n best doen om die foto op m'n harde schijf te krijgen. Kijken of ik de beveiliging kan omzeilen. En dat is me tot nu toe nog altijd gelukt, zonder PrintScreen!![]()
De beste beveiliging is wat dat betreft nog al je foto's in een Flash-animatie plaatsen. Er zijn volgens mij wel Flash-decompilers maar PrintScreen is dan zo ongeveer de enige optie die je hebt.
Da's geen beveiliging tochquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb de ultieme antwoord tegen hotlinking: 250 GB bandbreedte per maand
Voorkomen kan ik het niet. Daarom zijn mijn foto's maar 640 lang of hoog. Voorts beschikt mijn provider over statistics waardoor ik kan zien waar mijn foto's allemaal naar doorgelinkt worden, en kan ik deze IP's bannen als ik wil.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
Da's geen beveiliging toch![]()
Dat is gewoon het kwaad de vrije hand geven op een manier dat het je geen cent extra kost
Bijna afgestudeerdquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Euhhhh, moet ik maar eens weg halen dan, ben al drie jaar afgestudeerd, haha. Maar nu bezig met MWD dus?
Bedankt voor het compliment...als beginnertje leuk om te horen. Je bedoelde mijn zelfportret? Ik heb en zwart doek gebruikt en mijn kamer donker gemaakt en een tikkeltje onderbelicht. Het licht komt van een raam. Het kan soms zo geweldig simpel zijn!quote:Op zondag 26 maart 2006 01:38 schreef aapstok het volgende:
[..]
Bijna afgestudeerdAMW stage. Je hebt mooie foto's op je site trouwens. Heb je dat zwarte verkregen door een zwarte achtergrond of een felle lamp?
haha idd had ff neit gezien dat het om fotografie websits ging;)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:24 schreef struukduukers het volgende:
Link verwijderd
Edit RonaldV: Niet echt een fotografie website
mooiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef vanDaal het volgende:
Die van mij.
http://www.JeroenvanDaal.nl/
Vooral landschapjes dus.
Alleen als het links zijn naar FOT fotografen.. Anders wordt je gevierendeeld.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:40 schreef Esto het volgende:
Helaas nog geen echte site... Dus daarom maar hier:
http://www.esto.fotopic.net
Ik vroeg me trouwens af of je zomaar Site's van andere fotografen op je Web-log onder het kopje 'Links' mag plaatsen? Of krijg ik dan problemen?
Juridisch is het plaatsen van een link geen enkel probleem. Wel zo netjes om het de betreffende persoon eerst te vragen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:23 schreef Esto het volgende:
Ik bedoelde ook FOT fotografenZie hier mooie site's voorbij komen waar ik wel linkjes van op m'n Web-log wil zetten.. Maar kan begrijpen dat sommige dat niet zo prettig vinden
Btw. Iemand vertelde net over MSN dat ik het gewoon moet doen. Diegene heeft er zelf nog nooit problemen mee gehad. Dus...
http://www.fotosoep.comquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:20 schreef RonaldV het volgende:
Zullen we weer gewoon onze eigen foto-websites linken hier?
Volgens mij valt dat wel mee, ik heb nog nooit iemand daar een probleem van zien maken....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:23 schreef Esto het volgende:
Ik bedoelde ook FOT fotografenZie hier mooie site's voorbij komen waar ik wel linkjes van op m'n Web-log wil zetten.. Maar kan begrijpen dat sommige dat niet zo prettig vinden
Iemand? We willen namen zien!!quote:Btw. Iemand vertelde net over MSN dat ik het gewoon moet doen. Diegene heeft er zelf nog nooit problemen mee gehad. Dus...
Whehe. Diegene heeft al boven Vliegvrager gereageerdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
http://www.fotosoep.com
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, ik heb nog nooit iemand daar een probleem van zien maken....
[..]
Iemand? We willen namen zien!!
Ik heb er geen probleem mee hoor als je een kinkje naar mijn site(s) plaatst.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:23 schreef Esto het volgende:
Btw. Iemand vertelde net over MSN dat ik het gewoon moet doen. Diegene heeft er zelf nog nooit problemen mee gehad. Dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |