abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 12:41:34 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34755167
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:39 schreef Jalu het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat de grootste massamoord uit de geschiedenis nog zo vers in het geheugen licht?
[..]

Tja, de Joden hebben altijd al een zure uitzonderingspositie gekregen en hebben die nog steeds, geen bevolkingsgroep is gehater dan de Joden. Dus misschien is die bescherming wel een beetje terecht.

Opmerking terzijde: de Joden hadden niets gedaan wat de genocide in WO-II rechtvaardigde. De handelwijze van de moslims echter wordt steeds aanvechtbaarder, we mogen bidden dat er geen politieke beweging ontstaat vergelijkbaar met de NSDAP maar nu met de focus tegen moslims...

Sowieso maak ik me al zorgen over de voedingsbodem voor een soort anti-islamitische Kristallnacht, want ik denk dat die voedingsbodem steeds sterker wordt. Griezelig allemaal, dit.
ik zie de deense spotprenten zo een mondiale marinus van der lubbe worden. er is niet veel nodig zeg maar.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34755193
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Idd, de hele discussie wordt door deze stellingname nu open gebroken.
En dan kom je weer terug op de beginvraag... waar liggen de morele normen van fatsoen van wat je kunt/mag posten ?. En in hoeverre kun je zoiets strafbaar stellen ?
Het zal nog een lang debat worden... de geest is nu uit de fles.
Wat mij betreft is de discussie helemaal niet opengebroken. Ik zie nog nergens ambassades van moslim-landen of moskee-en in brand staan vanwege deze spotprenten; zelfs niet in Israel.
De reactie van de moslims is buiten-proportioneel en laat m.i. vooral heel duidelijk zien wat/wie de grootste vijand van onze westerse normen en waarden zijn...
  zondag 5 februari 2006 @ 12:42:59 #153
3542 Gia
User under construction
pi_34755216
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Idd, de hele discussie wordt door deze stellingname nu open gebroken.
En dan kom je weer terug op de beginvraag... waar liggen de morele normen van fatsoen van wat je kunt/mag posten ?. En in hoeverre kun je zoiets strafbaar stellen ?
Het zal nog een lang debat worden... de geest is nu uit de fles.
Als ik dit soort prenten in Saudi-Arabië zou publiceren, of overal zou aanplakken, zou ik daar strafbaar zijn. Dan is hier niemand die zeurt over vrijheid van meningsuiting, omdat dat nu eenmaal dáár de wet is.
Hier is holocaust ontkenning strafbaar. De AEL is dan ook fout bezig. Ze mogen gerust dit soort prenten plaatsen in kranten in SA of Marokko, maar niet in Nederland.

Als mensen willen dat dit soort spotprenten strafbaar worden gesteld, dan moet elke bespotting van religieuze persoonlijkheden strafbaar worden. Geen life of brian meer, geen passion of the christ enz.... Zal er niet leuker op worden.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:44:33 #154
3542 Gia
User under construction
pi_34755260
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:39 schreef Flurry het volgende:

[..]

Maar waar dient die wet voor, dan?
Wat in 40 -45 gebeurt is, is zo ernstig, dat IK het terecht vind dat ontkenning hiervan strafbaar is.

In het geval van de prenten over mohammed gaat het niet over ontkenning van een zeer ernstig iets. Het is gewoon totaal niet te vergelijken.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:44:47 #155
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_34755271
quote:
To Muslim leaders in Denmark like Akkari and fellow imam Abu Laban, the images provided evidence of an Islamophobia that they believe permeates Danish society.
Goh... en de reactie van de Islamitische wereld op die cartoons is nu precies datgene waar IK een een Islamophobia van krijg!

bron: Spiegel.de
pi_34755324
Hansteeuwen.net :

God en Allah (#25 Dat Dan Weer Wel)

--------------------------------------------------------------------------------
De…..aanwezigheid….van…. de Here God……..Wat is dat?……De aanwezigheid van……de Here God…..Christus……Jezus Christus…..de Here God, Jezus Christus.. Wat is dat?

Ik kan het niet...Ik kan het niet... Ik kan het niet uitleggen
Dat is... Dat is iets... Dat is een gevoel... Dat is een gevoel
Je kan het niet... Je kan niet

Christus

Ik kan het niet uitleggen, het is...'t is... doh...

Ik kan niet... Ik kan niet... Ik kan het niet uitleggen het is een gevoel
Ik kan niet... Ik kan niet... Ik kan niet...

NOU HOU JE KOP DAN MAN!!!!!

Ik word toch zo gek van dat Christentuig he.
Ohjoh joh, Christenhonden, woehoef.

Nee, de Jezus Christus hè, sorry maar dat was een nozem uit Nazaret.
Verder niks, prima gozer niks aan de hand maar een nozem.
Dan zei die bijvoorbeeld, nou je hebt dan een God, en God heeft alles gemaakt
Het hele universum, de aarde ieder grasprietje allemaal van God, en dan zei hij: ja dat is mijn vader hè. Ja dat is mijn vader heeft dat allemaal gedaan hè.

Het was... Jezus was gewoon een mens en liet ook scheten.
Sorry dat ik het... Ja ik vind het lullig het is een beetje banaal maar het is zo.
Mensen laten scheten... Jezus heeft scheten gelaten!

En dan moet je dat voorstellen hè; Ik benne... Ja ik ben dan de zoon (prffft) vanne... van God dan... zet anders een raam open.

Dat kan toch niet man!

Maar dan ga je met van dat christentuig in discussie en dan;
Hoe weten jullie dat dan zo zeker?
Ja dat staat geschreven.
Maar hoe weten jullie dan dat alles wat geschreven staat waar is??
Ja dat staat ook geschreven.

Dus ik heb altijd als ik met dat tuig in duscussie ga een klein boekje bij me,
daar heb ik ingeschreven "God bestaat niet".

En dan zeggen ze, hoe weet u dat zo zeker?
Ja dat staat geschreven.

Oh dat is heel gek, kijk want hier staat eeeh...

Ik voel me... Ik voel me heel erg verbonden met het joodse volk,
Maar waarom???
Omdat ik joods ben.
En met wie voel je je verbonden???
Met die andere joden.
Maar waarom dan???
Omdat die ook joods zijn.
Maar wat voel je dan???
Een soort verbondenheid, maar waarom dan???
omdat we allemaal joods zijn.
Maar wat is dat dan die verbondeheid???
Ja dat is... Ja ik kan het niet uitleggen... dat is een gevoel….
Maar wat doen jullie dan???
We hebben allerlei tradities.
Oh, ja wat dan???
Nou dan gaan we bijvoorbeeld gezellig met zijn alle allerlei dingen niet-eten.
En bij ieder jonge jongentjes, snijden we een stuk van de lul af!

En dan heb ze zelf van die gekken, die hebben van die Bob Marley achtige dreadlocks,
zo'n hoedje op, staan de hele dag tegen de muur te mekkeren.
Ja 't zal leuk zijn als die muur er een keer genoeg van kreeg, en staan zo van; “blablablabla” en dat die muur dan zegt; “Flikker nou eens op man ik ben ook niet van steen!!!”

Oh man man man man man man man ohjohjoh.

Weet je wat ik ook zo'n ontzettende zak vind ALLAH!!!
Allah, met zijn dikke lul !!!

Dan heb je van die hysterische zandmensen die gaan heel hard zo van ALLAH, ALLAH!!!
Weet je jongen, doe eens rustig, doe eens rustig het is hier zo heet weet je wel , en dan van ALLAH ALLAH ALLAH njieuw poef ALLAH!!!!

En van die doodsbange zandvrouwtjes met die doeken om hun kop...
Vraagt de cameraploeg; ”Worden jullie onderdrukt???” “dat moet ik aan mijn man vragen.”

En allah vind alle nederlandse vrouwen hoeren!!!
En daar heeft ie volkomen gelijk in!!!

Maar dan moeten die zandvrouwtjes niet denken, oh dan doe ik snel een doek om mijn kop, ben ik geen hoer meer.
NEE, dan ben je een hoer met een doek om je kop!
Kom op zeg!!

En dan hebben we nog de Hindoes.
De Hindoes staan de hele dag tot hier in het hele gore smerige sloot, echt ontzettend smerig.
Staan ze daar een beetje zo; “helahowahao”.
Dat doen ze omdat ze anders een kutleven krijgen.
Dus dat leven moet dus nog erger zijn dan de heledag tot je navel in het dampend rioolwater staan.
En dan staan ze zo; “helahowaheo, helahowaheo”.
En dan zeg je vanne; “he kom daar nou eens uit, nee nou is het mooi geweest, kom, eruit, hup, nee hup, eruit douchen kom op!!
Nee ik blijf hier, nee ik blijf hier, hooo shit een koe, ooooh koe ooooh koe.

En dan zeggen ze tegen mij, nee dat zin de religies van die mensen dat zijn de tradities van die mensen,
Dat is de manier van leven voor die mensen , dat is de cultuur van die mensen
daar moet je respect voor hebben.

HEB IK GEEN RESPECT VOOR, VIND HET SUKKELS, sorry!
  zondag 5 februari 2006 @ 12:47:12 #157
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34755353
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:39 schreef Jalu het volgende:
Sowieso maak ik me al zorgen over de voedingsbodem voor een soort anti-islamitische Kristallnacht, want ik denk dat die voedingsbodem steeds sterker wordt. Griezelig allemaal, dit.
Maak je maar eerder druk over die islamitische kristallnacht gericht tegen alles wat Joods of 'Westers' is. Want die is al(lang) begonnen. . En soms krijgen we daarvan ook een lichtstraal te zien (in de vorm van een aanslag, of een fatwa tegen publieke figuren).
  zondag 5 februari 2006 @ 12:49:29 #158
3542 Gia
User under construction
pi_34755425
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:46 schreef salutem het volgende:
Tja, dat stukje over Allah, hè? Dat mag dan weer niet.
pi_34755436
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef Jalu het volgende:

[..]

Wat mij betreft is de discussie helemaal niet opengebroken. Ik zie nog nergens ambassades van moslim-landen of moskee-en in brand staan vanwege deze spotprenten; zelfs niet in Israel.
De reactie van de moslims is buiten-proportioneel en laat m.i. vooral heel duidelijk zien wat/wie de grootste vijand van onze westerse normen en waarden zijn...
idd
pi_34755444
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef Gia het volgende:
Hm, Deense consulaat in Beiroet ook al in de fik. Gaat lekker zo.
daar ook al . Denemarken kan maar beter excuces aanbieden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:50:19 #161
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34755454
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:49 schreef Meki het volgende:

[..]

zondag 5 februari 2006 @ 12:50:40 #162
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34755465
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat in 40 -45 gebeurt is, is zo ernstig, dat IK het terecht vind dat ontkenning hiervan strafbaar is.

In het geval van de prenten over mohammed gaat het niet over ontkenning van een zeer ernstig iets. Het is gewoon totaal niet te vergelijken.
Voor een Moslim werkt dat dus andersom.... de wereld wordt steeds kleiner. We kunnen niet onze ideeen over wat moreel aanvaardbaar is aan hen opdringen, net zomin als wij het accepteren wanneer zij dat proberen, zoals nu met dat geeikel over die caroons.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:50:53 #163
3542 Gia
User under construction
pi_34755473
quote:

[..]

Nee. Moslims moeten excuses aanbieden voor waar ze nu weer mee bezig zijn. Denemarken heeft niks fout gedaan.
pi_34755486
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:47 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Maak je maar eerder druk over die islamitische kristallnacht gericht tegen alles wat Joods of \'Westers\' is. Want die is al(lang) begonnen. . En soms krijgen we daarvan ook een lichtstraal te zien (in de vorm van een aanslag, of een fatwa tegen publieke figuren).
helemaal waar, maar daar komt ook vast wel een tegenreactie op.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:51:35 #165
89730 Drugshond
pi_34755500
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef Gia het volgende:
Als ik dit soort prenten in Saudi-Arabië zou publiceren, of overal zou aanplakken, zou ik daar strafbaar zijn. Dan is hier niemand die zeurt over vrijheid van meningsuiting, omdat dat nu eenmaal dáár de wet is.
Hier is holocaust ontkenning strafbaar. De AEL is dan ook fout bezig. Ze mogen gerust dit soort prenten plaatsen in kranten in SA of Marokko, maar niet in Nederland.
Moreel als functie van de cultuur dus.
quote:
Als mensen willen dat dit soort spotprenten strafbaar worden gesteld, dan moet elke bespotting van religieuze persoonlijkheden strafbaar worden. Geen life of brian meer, geen passion of the christ enz.... Zal er niet leuker op worden.
Dan lijkt het wel of ik moet kiezen voor een ideologische denkwijze die niet de mijne is.
Als atheist heb ik toch ook rechten en verworvenheden, ........ toch ?
pi_34755502
quote:

[..]

och, de grapjas van NWS is er ook weer
  zondag 5 februari 2006 @ 12:51:43 #167
3542 Gia
User under construction
pi_34755505
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:50 schreef Flurry het volgende:

[..]

Voor een Moslim werkt dat dus andersom.... de wereld wordt steeds kleiner. We kunnen niet onze ideeen over wat moreel aanvaardbaar is aan hen opdringen, net zomin als wij het accepteren wanneer zij dat proberen, zoals nu met dat geeikel over die caroons.
Als zij het niet eens zijn met de wetten en de moraal in het vrije westen, dan moeten ze hier niet willen wonen.
pi_34755540
quote:

[..]

Waarom.?.. omdat er moslims zijn die dreigen met geweld.

Omdat sommige Moslims zich gedragen als beesten.

Doe even normaal zeg.
pi_34755543
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:33 schreef Flurry het volgende:

[..]

Ik heb echt de schurft aan die criminelen van de AEL, maar ergens hebben ze hiermee best een interessant punt (ook al hebben ze het waarschijnlijk zelf niet eens door). De wet hier verbiedt de ontkenning van de Holocaust, wat eigenlijk een vreemd item is om in een wetboek op te nemen. Waarom zouden Joden wel wettelijk beschermd worden tegen extreme vormen van belediging en (als je het zo wilt noemen) satire, terwijl er voor geen enkele andere bevolkingsgroep dit soort wetten zijn?

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen Joden, maar die wet is eigenlijk vreemd, omdat hij een soort uitzonderingspositie geeft. Een algemenere wet tegen het extreem beledigen van bevolkingsgroepen zou misschien meer op zijn plaats zijn, of anders het volledig schrappen van deze wet, als we voor ultieme vrijheid van meningsuiting gaan.
waarom de AEL . zij hebben toch ook de vrijheid daarvan
  zondag 5 februari 2006 @ 12:52:57 #170
3542 Gia
User under construction
pi_34755560
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:51 schreef Drugshond het volgende:

Dan lijkt het wel of ik moet kiezen voor een ideologische denkwijze die niet de mijne is.
Als atheist heb ik toch ook rechten en verworvenheden, ........ toch ?
Inderdaad, en daarom mag de persvrijheid in deze niet ingekrompen worden.
pi_34755583
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Als zij het niet eens zijn met de wetten en de moraal in het vrije westen, dan moeten ze hier niet willen wonen.
Precies. Als ze dan zonodig Middel-eeuws bekrompen willen zijn dan doen ze dat maar in eigen land en val ons a.ub. niet lastig met je moslim-conservatisme.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:54:05 #172
3542 Gia
User under construction
pi_34755610
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:52 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee, Meki, dat hebben zij niet. De holocaust ontkennen is strafbaar.
Mohammed beledigen is niet strafbaar.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:54:08 #173
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34755613
quote:

[..]

ach laat die ael denk ik en miljoenen met mij dan. ik ga nu geen huizen van willekeurige moslims platbranden en gelukkig zijn dat ook miljoenen met mij.
pi_34755673
quote:

[..]

Zie jij het partijkantoor van de AEL al in brand staan? Boze Joden op straat die oproepen tot het uitmoorden van de moslim-gemeenschap?

Ik ook niet.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:55:35 #175
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_34755715
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ach laat die ael denk ik en miljoenen met mij dan. ik ga nu geen huizen van willekeurige moslims platbranden en gelukkig zijn dat ook miljoenen met mij.
Inderdaad, ik ga ook niet de lokale Pizzeria gerund door Iranezen platbranden nu.
pi_34755730
quote:

[..]

Waarom erken je wel de vrijheden van de AEL maar niet die van de Denen? Hanteer je het eigen volk eerst principe?
eeeh
  zondag 5 februari 2006 @ 12:55:50 #177
3542 Gia
User under construction
pi_34755743
quote:

[..]

Valt me nog mee dat extreem rechts zich nog zo rustig houdt. Tot nu toe.

Denk dat, wanneer er Nederlandse consulaten verbrand worden, hier ook weer moskeëen in de fik gaan.
pi_34755777
quote:

[..]

Precies. Ze illustreren onbedoeld alleen maar prachtig hoe kinderachtig vele moslims denken...
  zondag 5 februari 2006 @ 12:56:41 #179
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34755805
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:53 schreef Jalu het volgende:

[..]

Precies. Als ze dan zonodig Middel-eeuws bekrompen willen zijn dan doen ze dat maar in eigen land en val ons a.ub. niet lastig met je moslim-conservatisme.
Ik denk dat we de tijd dat we gewoon langs elkaar heen konden leven als oost en west inmiddels wel gehad hebben.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_34755806
quote:

[..]

Meki ga rukken aub dan doe je tenminste voor jezelf nog wat nuttigs....
pi_34755817
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:55 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ga ook niet de lokale Pizzeria gerund door Iranezen platbranden nu.
Wij kunnen zo rationeel denken, maar sommigen in het M-O duidelijk niet. Helaas vrees ik dat het punt waarop 'wij' hetzelfde gaan doen als die mensen.. willekeurig wat gebouwen platbranden en zo.
pi_34755819
Je wordt er toch moe van, .
pi_34755829
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Denk dat, wanneer er Nederlandse consulaten verbrand worden, hier ook weer moskeëen in de fik gaan.
Dat bedoel ik dus met mijn angst voor een Kristallnacht. Ik denk dat Europa op grote schaal de buik vol heeft van het gedrag van moslims.
pi_34755832
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, Meki, dat hebben zij niet. De holocaust ontkennen is strafbaar.
Mohammed beledigen is niet strafbaar.
nee als jullie beledigen als meningsuiting zien dan is dat ook vrijheid van meningsuiting
AEL deed gewoon Denemarken en de rest na

en zie je dat veroordelen jullie gelijk
  zondag 5 februari 2006 @ 12:57:27 #185
3542 Gia
User under construction
pi_34755848
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:56 schreef salutem het volgende:

[..]

Meki ga rukken aub
Zou dat mogen van de Koran?
  zondag 5 februari 2006 @ 12:57:31 #186
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34755851
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:55 schreef Gia het volgende:

[..]

weet het niet. vraag het me af. in denemarken zie je dat ook niet en daar zitten best wel wat rechtse groeperingen. misschien komt dat nog wel.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:57:46 #187
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_34755855
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:56 schreef Monidique het volgende:
Je wordt er toch moe van, .
Ik anders wel ja.
pi_34755861
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:56 schreef Flurry het volgende:

[..]

Ik denk dat we de tijd dat we gewoon langs elkaar heen konden leven als oost en west inmiddels wel gehad hebben.
Dat geeft oost niet het recht om zich met de inhoud van onze binnenlandse pers te bemoeien.
pi_34755869
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:57 schreef Meki het volgende:

[..]

nee als jullie beledigen als meningsuiting zien dan is dat ook vrijheid van meningsuiting
Nee.
quote:
Nee.
quote:
Ja, inderdaad. Dag.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:58:17 #190
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34755871
quote:

[..]

lees mijn stukje nog maar een keer, misschien snap je dan wat er staat.
pi_34755892
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:55 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Waarom erken je wel de vrijheden van de AEL maar niet die van de Denen? Hanteer je het eigen volk eerst principe?
nu erken ik ze allebei

Denemarken beledigt moslims maar heeft vrijheid ervan
AEL beledigt joden maar heeft vrijheid van meningsuiting ervan
pi_34755896
quote:

[..]

rot nou eens op met je beledigen, discrimineren en racisme.. We weten het nu wel
pi_34755906
quote:

[..]

Ben je echt zo of doe je je zo voor?
pi_34755909
quote:

[..]

Wederom de vraag; Waarom erken je wel de vrijheden van de AEL maar niet die van de Denen? Hanteer je het eigen volk eerst principe?
eeeh
  zondag 5 februari 2006 @ 12:59:55 #195
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34755939
Ik hoorde net op tv (ja \"hoorde op tv\", want er waren geen beelden) dat in Beiroet geprobeerd was om de Nederlandse ambassade aan te vallen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:59:59 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34755944
quote:

[..]

het interesseert me eigenlijk geen ruk meki, wat die hele ael en hun rovershoofdman bekokstoven. de hoek waar het uitkomt is duidelijk.
  zondag 5 februari 2006 @ 13:00:00 #197
3542 Gia
User under construction
pi_34755946
quote:

[..]

Je snapt het echt niet, hè?

Je moet je hier gewoon aan de wet houden. En de wet zegt dat je de holocaust niet mag ontkennen. Die wet geldt voor iedereen.

De wet zegt niet dat je Mohammed niet mag beledigen.

Als jij wilt dat dit ook de wet wordt, dan moet je dat proberen te regelen. Echter betekent dat dat je geen enkele religieuze figuur meer mag beledigen. Je mag dan ook niet meer zeggen dat Jezus niet de zoon van God is, omdat je daarmee alle Christenen beledigt.
  zondag 5 februari 2006 @ 13:01:12 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34755997
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ik hoorde net op tv (ja \"hoorde op tv\", want er waren geen beelden) dat in beirotet geprobeerd was om de Nederlandse ambassade aan te vallen.
  zondag 5 februari 2006 @ 13:02:05 #199
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34756034
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet, hè?

Je moet je hier gewoon aan de wet houden. En de wet zegt dat je de holocaust niet mag ontkennen. Die wet geldt voor iedereen.

De wet zegt niet dat je Mohammed niet mag beledigen.

Als jij wilt dat dit ook de wet wordt, dan moet je dat proberen te regelen. Echter betekent dat dat je geen enkele religieuze figuur meer mag beledigen. Je mag dan ook niet meer zeggen dat Jezus niet de zoon van God is, omdat je daarmee alle Christenen beledigt.
Gia bespaar je de moeite in discussie te gaan met Meki. Fok lijkt zo langzamerhand wel het mekka van de zwakzinnigen.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  zondag 5 februari 2006 @ 13:02:58 #200
89730 Drugshond
pi_34756077
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ik hoorde net op tv (ja \"hoorde op tv\", want er waren geen beelden) dat in beirotet geprobeerd was om de Nederlandse ambassade aan te vallen.
O la la... Kunnen we die Nederlandse militairen van Afganistan niet beter in ambassades gaan plaatsen
Zomaar een gedachte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')