Vriend, kijk eens in de spiegelquote:Op zondag 5 februari 2006 11:09 schreef helldeskr het volgende:
Tsss...
Meester hij is begonnen...
Hij scheldt me uit dus nu ga ik iemand anders ook uitschelden.
Hij mag het dus dan mag ik het ook...
Iemand die gaat janken en schreeuwen als hij gepest wordt is voor de rest van zijn leven \\
Dude... leer eens begrijpend lezen, voor je gaat huilen over typfoutjes.quote:
En als er geen Arabische ambassades worden afgebrand wat is daarmee dan aangetoond ?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie actie van Abou JahJah, hij heeft helemaal gelijk. Als het één moet kunnen, dan het andere ook. Anders is het gewoon simpele hypocrisie.
Wat een man die Abou.²
je bedoelt afkeuren en dan toch hetzelfde doen?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie actie van Abou JahJah, hij heeft helemaal gelijk. Als het één moet kunnen, dan het andere ook. Anders is het gewoon simpele hypocrisie.
Wat een man die Abou.²
De Libanese en Syrische ambassade in Israël platbranden. O nee, die zijn er niet omdat die landen net doen alsof hun buurland niet bestaat.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bedoelt afkeuren en dan toch hetzelfde doen?
maar goed, kijken hoe de joodse wereldgemeenschap reageert.
Dat ze er begrip voor hebben en dat ze vinden dat het moet kunnen. Een soort van stilzwijgend schuldgevoel.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:22 schreef CeeJee het volgende:
[..]
En als er geen Arabische ambassades worden afgebrand wat is daarmee dan aangetoond ?
Sorry hoor, maar jij komt achterlijk over. Wil je inhoudelijk de discussie aangaan, formuleer dan ook je standpunten juist dus inclusief juist grammaticaal taalgebruikquote:Op zondag 5 februari 2006 11:21 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Dude... leer eens begrijpend lezen, voor je gaat huilen over typfoutjes.
Typo huilies zijn net zulke sukkeltjes als die burqa\\\'s van de AEL.
Zelfde soort kinderachtige reacties...
Ik ben het zelfs eens met de verontwaardiging van die zandmannetjes, alleen hun reacties zijn kinderachtig en stom... overigens precies het soort reactie dat ik vreesde te krijgen van een achterlijk volk
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ze er begrip voor hebben en dat ze vinden dat het moet kunnen. Een soort van stilzwijgend schuldgevoel.²
Nou is er op zich niks mis met een beetje hypocrisie op z\'n tijd. Maar ik ben met je eens dat JahJah wel een beetje gelijk heeft. Je kan moeilijk stellen dat de ene \'bevolkingsgroep\' niet spottend gegeneraliseerd mag worden en de ander wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij weet vaak redelijk scherp de vinger op de zere plek te leggen. Dat is belangrijk, want dan kan je debateren over de fundamenten van het meningsverschil, in plaats van schuimbekkend beledigingen naar elkaar te schreeuwen.quote:Wat een man die Abou.
Stilzwijgend schuldgevoel ?...quote:Op zondag 5 februari 2006 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ze er begrip voor hebben en dat ze vinden dat het moet kunnen. Een soort van stilzwijgend schuldgevoel.²
Begrip voor dat infantiele anti-joden gekrabbel dat niet eens weet hoe je Auschwitz moet spellen ? Absoluut niet, maar niemand zal nu schuimbekkend naar de dichtstbijzijnde moskee toelopen om daar alles kort en klein te slaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |