abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34752669
op www.arabeuropean.org
Behoorlijk zielig dat de enige spot die ze kunnen bedenken over joden moet gaan. Met nota bene ontkenning van de holocaust.
Het was toch geen joods/ israelische krant die dit plaatste.
Kennelijk is het strafbaar stellen van de holocaust ontkenning de belangrijkste ergernis van moslims in het westen.
pi_34752748
Idd, vind de reactie ook nergens op slaan. Als ze nou iets hadden aan te merken op ONZE maatschappij/godsdienst/cultuur dan vind ik dat hun goed recht.

Dit slaat werkelijk nergens op. Het is gewoon blinde Jodenhaat.

't vervelende is ook nog eens dat veel, heel veel mensen daar in het midden oosten enorm "vatbaar" zijn voor dit soort acties.. Ik hoop iig dat er niet al te veel narigheid van komt in de toekomst.
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  zondag 5 februari 2006 @ 10:58:32 #3
110101 adidas
welcome back Mr. Anderson
pi_34752769
Hypocriet, nu is het gewoon blinde jodenhaat.
Nondum amabam, et amare amabam
Ik had niet lief, zelfs niet wanneer ik verlangde lief te hebben
pi_34752853
Hebben de eerste kaalkopjes de ambassade van Syrië en Marokko al bestormd in Den Haag?
pi_34752895
die extremen moeten alles in de fik steken he, en mollen enzo? de ultieme oplossing zou zijn: stel alle neo-nazi\'s en alle moslim-extremisten (ook al horen neo nazi\'s en moslims niks tegen elkaar te hebben maargoed, als je een stoere kale kop hebt moet je alle zwarten haten) tegenover elkaar op en de natuur doet de rest ..
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_34752931
Tsss...

Meester hij is begonnen...
Hij scheld me uit dus nu ga ik iemand anders ook uitschelden.
Hij mag het dus dan mag ik het ook...

Dit toont toch maar weer eens aan hoe verschrikkelijk achterlijk die zandmannetjes eigenlijk zijn.
Rellen omdat volgens sms\\\'jes de Denen de Koran gaan verbranden op een of ander plein.
Hoe kun je dit soort mensen nu echt serieus nemen ?
Cartoons plaatsen over Joden, die eigenlijk niks met dit gedoe te maken hebben..... zielig hoor.....
Begrijp me goed..van mij mogen ze..het is is immers hun recht binnen ONZE beschaving.
Maar snappen ze dan niet dat ze zo verschikkelijk stom bezig zijn ?
Inplaats van symphatie te krijgen, krijgen ze niks meer dan hoongelach...
Als je gepest word is dat nooit leuk..maar als je hysterisch gaat doen en de meest stomme acties op touw zet die helemaal disproportioneel zijn, dan word je nooit meer serieus genomen.
Dat is waar op het schoolplein en in de grote mensen wereld.
Iemand die gaat janken en schreeuwen als hij gepest word is voor de rest van zijn leven \\\"victim\\\"
Als de moslims gaan huilen en schreeuwen en allerlei vage leuzen gaan roepen, en ik moet zeggen de een nog stommer dan de andere, dan neeemt de echte beschaven hen nooit meer serieus
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  zondag 5 februari 2006 @ 11:13:44 #7
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34752991
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:09 schreef helldeskr het volgende:
Tsss...

Meester hij is begonnen...
Hij scheldt me uit dus nu ga ik iemand anders ook uitschelden.
Hij mag het dus dan mag ik het ook...

Iemand die gaat janken en schreeuwen als hij gepest wordt is voor de rest van zijn leven \\
Vriend, kijk eens in de spiegel
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_34753044
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:13 schreef stukovich het volgende:

[..]

Kijk, een reactie van iemand die inhoudelijk niets te zeggen heeft.
  zondag 5 februari 2006 @ 11:20:12 #9
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34753094
Mooie actie van Abou JahJah, hij heeft helemaal gelijk. Als het één moet kunnen, dan het andere ook. Anders is het gewoon simpele hypocrisie.

Wat een man die Abou.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34753104
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:13 schreef stukovich het volgende:

[..]

Dude... leer eens begrijpend lezen, voor je gaat huilen over typfoutjes.
Typo huilies zijn net zulke sukkeltjes als die burqa\'s van de AEL.
Zelfde soort kinderachtige reacties...
Ik ben het zelfs eens met de verontwaardiging van die zandmannetjes, alleen hun reacties zijn kinderachtig en stom... overigens precies het soort reactie dat ik vreesde te krijgen van een achterlijk volk
pi_34753126
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie actie van Abou JahJah, hij heeft helemaal gelijk. Als het één moet kunnen, dan het andere ook. Anders is het gewoon simpele hypocrisie.

Wat een man die Abou.

²
En als er geen Arabische ambassades worden afgebrand wat is daarmee dan aangetoond ?
  zondag 5 februari 2006 @ 11:23:09 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34753141
quote:

Wat een man die Abou.

²
je bedoelt afkeuren en dan toch hetzelfde doen?

maar goed, kijken hoe de joodse wereldgemeenschap reageert.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34753215
Tja feitenlijk mogen wij nu ook een paar vliegtuigen op Mekka laten landen of moskeen in de fik steken.
Als zij het mogen mogen wij het ook.
Toch grappig dat respect door die zandmannetjes alleen gevraagd wordT maar nooit wordT gegeven.
Het moet van twee kanten komen.
En voor zover ik kan overzien, geven zandmannetjes nooit respect aan iets dat niet moslim is.
Als het je niet bevalt ga dan lekker in de woestijn wonen....
pi_34753319
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je bedoelt afkeuren en dan toch hetzelfde doen?

maar goed, kijken hoe de joodse wereldgemeenschap reageert.
De Libanese en Syrische ambassade in Israël platbranden. O nee, die zijn er niet omdat die landen net doen alsof hun buurland niet bestaat.
  zondag 5 februari 2006 @ 11:32:58 #15
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34753338
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:22 schreef CeeJee het volgende:

[..]

En als er geen Arabische ambassades worden afgebrand wat is daarmee dan aangetoond ?
Dat ze er begrip voor hebben en dat ze vinden dat het moet kunnen. Een soort van stilzwijgend schuldgevoel.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 5 februari 2006 @ 11:34:02 #16
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34753363
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:21 schreef helldeskr het volgende:

[..]

Dude... leer eens begrijpend lezen, voor je gaat huilen over typfoutjes.
Typo huilies zijn net zulke sukkeltjes als die burqa\\\'s van de AEL.
Zelfde soort kinderachtige reacties...
Ik ben het zelfs eens met de verontwaardiging van die zandmannetjes, alleen hun reacties zijn kinderachtig en stom... overigens precies het soort reactie dat ik vreesde te krijgen van een achterlijk volk
Sorry hoor, maar jij komt achterlijk over. Wil je inhoudelijk de discussie aangaan, formuleer dan ook je standpunten juist dus inclusief juist grammaticaal taalgebruik
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  zondag 5 februari 2006 @ 11:34:35 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34753379
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ze er begrip voor hebben en dat ze vinden dat het moet kunnen. Een soort van stilzwijgend schuldgevoel.

²

of dat ze niet van die lange tenen hebben en weten uit welk gedrocht het voortkomt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34753422
quote:
Nou is er op zich niks mis met een beetje hypocrisie op z\'n tijd. Maar ik ben met je eens dat JahJah wel een beetje gelijk heeft. Je kan moeilijk stellen dat de ene \'bevolkingsgroep\' niet spottend gegeneraliseerd mag worden en de ander wel.

Niettemin vind ik dat uit allerlei reacties van boze moslims blijkt dat de grens van vrijheid van meningsuiting ligt bij oproepen tot geweld. Dat is iets anders dan beledigen. Zeggen dat joden geldwolven zijn, is beledigend. Mag van mij.

Zeggen dat beledigers van de islam afgeslacht moeten worden is oproepen tot geweld. Moet verboden zijn van mij. (Voor de duidelijkheid, de AEL en JahJah roepen niet op tot geweld, sommige anderen wel, uit naam van de -beledigde- islam).
quote:
Wat een man die Abou.
Hij weet vaak redelijk scherp de vinger op de zere plek te leggen. Dat is belangrijk, want dan kan je debateren over de fundamenten van het meningsverschil, in plaats van schuimbekkend beledigingen naar elkaar te schreeuwen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34753469
quote:

[..]

²
Stilzwijgend schuldgevoel ?...
Ik sta 100% acher de cartoons... het is mischien niet kies en ook niet zo slim... maar het MAG en MOET kunnen... kom op nou zeg.
Als je mee wil doen in de grote mensen wereld zul je toch wel iets van incasserings vermogen moeten hebben.
Het christendom is al eeuwen de lul in allerlei spotprents en films.
Ze zijn het er mischien niet mee eens, maar dat mogen ze zijn.
Life of Brain heeft ook veel prostest opgeleverd toendertijd, maar mocht ook gewoon uitkomen.
Zandmannetjes zullen toch eens een keer moeten leren dat er meer dan een mening is op deze wereld...niet iedereen ziet de wereld zoals jij dat doet...
Da is nu juist het mooie van de vrijheid... zij willen vrij zijn om moslim te zijn..mooi...laat ons dan ook vrij om geen moslim te zijn.
pi_34753517
quote:

[..]

²
Begrip voor dat infantiele anti-joden gekrabbel dat niet eens weet hoe je Auschwitz moet spellen ? Absoluut niet, maar niemand zal nu schuimbekkend naar de dichtstbijzijnde moskee toelopen om daar alles kort en klein te slaan.

Wat vind een vrome moslim trouwens van het vertrappen en verbranden door moslims van het christelijke symbool bij uitstek, het kruis ?
  zondag 5 februari 2006 @ 11:41:31 #21
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')