mijn mailadres staat in mijn profiel.. maar dat is niet wat ik bedoelde...quote:Op zondag 5 februari 2006 03:15 schreef Timmerhout het volgende:
Kan ik me ( voorlopig ) ook openbaar maken aan de teamleider hier alleen ? Dan weet je met wie je te doen hebt !!
En ik maar denken dat ik niet meer mee mocht doen vanwege het feit dat ik vergeten was de persoonsgegevens uit de mail te wissen ..... Nogmaals mijn excuses daarvoor ....quote:Op zondag 5 februari 2006 02:31 schreef teamlead het volgende:
zijn timmerhout en francis nu verdwaald?
Begrepen! Teamleider, mijn msn franciscapelle@hotmail.com. Als je wilt, of wie dan ook, kom dan gewoon bij mij binnen, dan zet ik de cam aan, en vertel je alles over me wat je weten wilt ....quote:Op zondag 5 februari 2006 03:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
mijn mailadres staat in mijn profiel.. maar dat is niet wat ik bedoelde...
Kijk..Eén van de mooie kanten van internet is dat iedereen zijn mening kan verkondigen.. en ik heb er persoonlijk wat moeite mee als dit soort zeer ernstige beschuldigingen geuit worden, zonder dat objectief bewijs voorhanden is of de betrokkenen zelf (slachtoffers en vermeende daders) zich hiertegen kunnen verdedigen. Dat betekent niet automatisch dat jullie niet de waarheid zouden spreken... maar Fok is natuurlijk geen publiek tribunaal...
En met alle respect: Iedereen kan hier zeggen iemand te zijn... en als ik kwaad zou willen, is het mogelijk om een identiteit \\\\\\\"te fabriceren\\\\\\\".
Ik zeg niet dat jullie dat in dit geval doen, maar zeker weten doen alleen julliezelf. Ik ben op zich geneigd te geloven dat jullie heel dicht bij de kring om Gert Timmerman staan of hebben gestaan en ik wil ook zeker niet een negatieve mening gaan censureren ofzo (het blijft een open forum). ... Maar ik ben niet degene die jullie moeten overtuigen van wie je wel of niet bent..
Ik probeerde dat in deel 1 al een keer aan te geven.. Hoe overtuigd jullie ook zijn van de feiten zoals jullie ze kennen... het is ook een feit dat we in een rechtstaat wonen en hij voor deze feiten (voor zover ik weet) niet is aangeklaagd, laat staan veroordeeld... Dus hier en daar een nuancering aanbrengen kan geen kwaad.
Stap over je angst heen en kom naar buiten! Wil je helpen? Ik voer deze strijd al vanaf 1984 - vanaf toen ben ik gaan onderzoeken en vragen - in alle openheid, ook naar Gert Timmerman toe ..... Hij is me altijd de antwoorden schuldig gebleven en dat terwijl hij tot voor vier weken geleden wel bij ons over de vloer bleef komen .....quote:Op zondag 5 februari 2006 03:14 schreef Timmerhout het volgende:
Francis staat er ABSOLUUT NIET anoniem, kijk maar zijn profiel. Hij is ECHT de zoon van de tekstschrijfster van mevrouw Capelle uit Enschede. Zij was de tekstschrijfster van Gert, jarenlang. Ik sta ( nog ) wel anoniem, maar ik overweeg om mijn profiel ook openbaar te zetten !
Er gebeurde meer dan dat - wederom werd tegen Gert timmerman samengespannen, wederom werden zijn plannen vernietigd, wederom waren er mensen tegen hem en verliet hij het huis ..... Een oud patroon ....quote:Op zondag 5 februari 2006 03:29 schreef Timmerhout het volgende:
Wat ik probeer duidelijk te maken is het volgende ; tracht eens door de tranen, de glimlach en zieligheid van Gert heen te kijken als hij weer eens op TV verschijnt. Als je heel goed kijkt zie je dat het gespeeld is, echt waar ! En hij is 70, dus wat krijg je ? Een zielige oude man die door zijn goed gedrag heel nederland voor de gek houdt, en wie worden er met elk TV optreden en interview ongelukkiger ? Juist, de ECHTE slachtoffers van dit drama. Deze slachtoffers hebben een naam : Sandra & Sheila, die door heel Nederland weggehoond werden en worden.Gert Timmerman en incest ? Onmogelijk ! Enig idee wat dit met deze meiden doet ? Het is echt de charme van Gert in het BB Hotel dat iedereen weer plat voor hem gaat, doodzonde. Wat denk je waarom Babs heeft aangedrongen om toch vooral het Hotel in te gaan ? Gert heeft DRIE keer NEE gezegd, volgens Babs was het echter goed voor zijn imago, en dus ging Gert ( met tegenzin ) en wat gebeurt er ? Exact, Gert is een wollig en pluizig mannetje geweest voor iedereen in het Hotel ..... en Nederland is nu nog veel duidelijker, Gert en incest, godsonmogelijk !!
Bedenk echter wel dat jullie NIET de Gert Timmerman hebben gezien, hij speelde iemand anders, en hdroeg een masker. Gert weet precies hoe hij de media en zijn publiek moet bespelen. .....
En zijn dochters gaan ( nog dieper ) de vernieling in !!
Hey alles, leuk en aardig Francis C., maar ik was er toch vanuit gegaan dat ik de exclusieve rechten had op de film en jij gaat hier gewoon gratis camshots weggeven?? Dat is niet zoals afgesproken. Eerst met de manager overleggenquote:Op zondag 5 februari 2006 05:20 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Begrepen! Teamleider, mijn msn franciscapelle@hotmail.com. Als je wilt, of wie dan ook, kom dan gewoon bij mij binnen, dan zet ik de cam aan, en vertel je alles over me wat je weten wilt ....
Ik zit niet echt te wachten op dit soort stompzinnige bandbreedtevervuiling Manu , en de batterijen van mijn muis gaan ook sneller op door steeds zo veel te moeten scrollenquote:Op zondag 5 februari 2006 08:50 schreef Manu82 het volgende:
en nu is het genoeg geweest en wil ik mijn contract
daarom heb ik ook maar een apart topic geopend voor de samenvatting, zal deze wel even deletenquote:Op zondag 5 februari 2006 10:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zit niet echt te wachten op dit soort stompzinnige bandbreedtevervuiling Manu , en de batterijen van mijn muis gaan ook sneller op door steeds zo veel te moeten scrollen
Je hebt kans dat die gesloten word...waarom niet simpelweg een "tekst" htmelletje gemaakt en de link van jouw persoonlijke gemaakte webpagina hier af en toe plaatsen zodra er weer belangrijke updates zijn ?quote:Op zondag 5 februari 2006 10:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daarom heb ik ook maar een apart topic geopend voor de samenvatting, zal deze wel even deleten
Mee eens.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zit niet echt te wachten op dit soort stompzinnige bandbreedtevervuiling Manu , en de batterijen van mijn muis gaan ook sneller op door steeds zo veel te moeten scrollen
Niet toen ik keek.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
loop niet te zeiken, heb het toch al veranderd
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:52 schreef Timmerhout het volgende:
Leuk liedje, toch wel mooi dat hij dat heeft gecomponeerd !!
www.gerttimmerman.com
Vooral dat laatste staat natuurlijk haaks op de wetenschap die Timmerhout nu zegt te hebben...quote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef Timmerhout het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik, sinds Gert in het Hotel zit, heel anders tegen hem aan ben gaan kijken. het lijkt me wel een sympathiek man !!
Prima mag ik hier dan wel weer posten?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:50 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik heb de hele boel doorgelezen.... En Manu, je teksttopicje blijft op slot. Alles kan prima híer besproken worden zodat mensen de context ook kunnen vatten en niet alleen de beweringen van FrancisC en Timmerhout...
Wat me overigens opvalt is de ommekeer van Timmerhout die helemaal in het begin nog zaken schreef als:
[..]
[..]
Vooral dat laatste staat natuurlijk haaks op de wetenschap die Timmerhout nu zegt te hebben...
Maar goed, party on dan maar. Ben benieuwd...
Overigens verontrust het mij wel enigzins dat er zoveel anderen bijgehaald worden. De zoon van Gert, een kindsterretje genaamt Angela... Willen zij hier wel vernoemd worden? Ik zie niet in waarom Gert jr. in dit topic ook aangevallen moet worden. Hij houdt zich, zoals eerder aangehaald, uit de publiciteit. Wat voor achterliggende reden daar ook voor is maakt me niet uit. HIj is géén publiekelijk figuur en dus zal ik verdere antijgingen in zijn richting dan ook zéér kritisch volgen en zonodig verwijderen.
Waarom zou je dat niet mogen?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Prima mag ik hier dan wel weer posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |