quote:Op zondag 5 februari 2006 01:11 schreef Furious het volgende:
NIIkEKrKEHREKEeeeeehhhhhEHh!11whehe;D
Hehehe.
eh
he.
Heh.
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:13 schreef rudedeltadude het volgende:
onderwerp?
het moet toch wel een rode baggerdraad hebben?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
het is bagger, daar heb je geen onderwerp voor nodig
och :')quote:Op zondag 5 februari 2006 01:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
het moet toch wel een rode baggerdraad hebben?
\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'quote:Op zondag 5 februari 2006 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
waarom doet mijn :\\\') smiley het niet![]()
Vandaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:18 schreef Furious het volgende:
[..]
\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'\\\'
:'( Werkt anders ook niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik vind het maar kut :\\\\\\\')
mijn favoriete smiley, wat doen ze :\\\\\\\')
Dat is al gestegen tijdens de downtime :')quote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef Furious het volgende:
Zometeen schiet het zelfmoordcijfer omhoog.
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is al gestegen tijdens de downtime :\\\')
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:29 schreef Oversight het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:\\\\\\\\\\\\\\\'(
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:\\\\\\\\\\\\\\\')
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oO<
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~:) O~) >:O
![]()
![]()
![]()
![]()
DE MEESTE DOEN HET NOG !!!!!
Haxor.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik de crewforum zekerquote:Op zondag 5 februari 2006 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hwhe, lijkt op het topic dat yvonne voor mij ooit gemaakt heeft
Stomme oetlul, modjes horen heul niet in nachtbagger te postenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hwhe, lijkt op het topic dat yvonne voor mij ooit gemaakt heeft
quote:
Ik ben een vrouwquote:
gothics ook nietquote:Op zondag 5 februari 2006 01:44 schreef P8 het volgende:
kanker is niet relevant in dit topic dribbel
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het forum waar de crew kan komen en jij niet omdat jij geen crew bent, crewforum dus :\')
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dank,....
welke is welke ?
Voor iedereen die het nog twijfelde,......
Ik WÉÉT nu dat er crew-fora bestaan !
Nou kan ik er óók naar verwijzen.... cóól!
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef Oversight het volgende:
[..]
kan ik er niet in ?
Waarom niet ?
Dan maar trouwen met een modarator.....
Zo,... gelukt.
![]()
ga pachten, kneuterboerquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Graag gedaan
en ik ben al vergeten wleke welke is
quote:Maar jij bedrijft toch de liefde met een crewmember?
quote:die weet het vast wel
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je tweede berichtje?
Gare kloon :')
quote:
wat is een gothic volgesn de van dale?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
zei·kerd (de ~ (m.), ~s)
1 [grof] zeur
2 [grof] bangerd
volgens vandale [afbeelding]
neucken ?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef Dangel het volgende:
[..]
ga een teef neuken
dat is een vrouwtjeshond
kutgewoonte dit btw
Alleen met plientje, ik ben een feministische gothic, ik neuk alleen met vrouwen.quote:
go·thic1 (het ~)quote:Op zondag 5 februari 2006 01:52 schreef Dangel het volgende:
[..]
wat is een gothic volgesn de van dale?
romatischerenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
go·thic1 (het ~)
1 subcultuur waarin zaken als de dood, de duivel en het kwaad worden geromantiseerd
go·thic2 (bn.)
1 van gothic
www.vandale.nl
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Crewfora meelezen, in menig fokgezin een populaire bezigheid
jeumigquote:Op zondag 5 februari 2006 01:55 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alleen met plientje, ik ben een feministische gothic, ik neuk alleen met vrouwen.
Behalve als het zo'n breezerkut is, dan bijt ik haar klit er af
Dan liever een altoquote:Op zondag 5 februari 2006 02:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je eens naar een gothic concert gaam, staan wel meer mooie meiden
maar jij bent dan ook een joodquote:Op zondag 5 februari 2006 02:09 schreef Nashje het volgende:
Geil? tis een kanker gothic
doe mij maar een balquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
:') :') :') omfggmw00t!!!2!
Extremistisch gematigd.
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:13 schreef P8 het volgende:
[..]
doe mij maar een balhet interesseerd me geen bal :')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
:') :') :') omfggmw00t!!!2!
wat is het verschil tussen een pizza en nashjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:14 schreef P8 het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een pizza en nashjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:18 schreef Nashje het volgende:
Wat is het verschil tussen P8 en P8 z'n moeder?
Niks. Het heeft juist allebei kanker, aids en neukt kleine baby's.
voor 10 euro had ik je vader kunnen zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 02:18 schreef Nashje het volgende:
Wat is het verschil tussen P8 en P8 z'n moeder?
Niks. Het heeft juist allebei kanker, aids en neukt kleine baby's.
Voor 2 cent had ik je broer kunnen zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
voor 10 euro had ik je vader kunnen zijn![]()
het is rood, bobbelig, en krast over een raamquote:Op zondag 5 februari 2006 02:18 schreef Nashje het volgende:
Wat is het verschil tussen P8 en P8 z\'n moeder?
Niks. Het heeft juist allebei kanker, aids en neukt kleine baby\'s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:22 schreef P8 het volgende:
[..]
het is rood, bobbelig, en krast over een raamHet is kanker en humorloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:22 schreef P8 het volgende:
[..]
het is rood, bobbelig, en krast over een raam:')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit in een hoek met een oneven aantal chromosomen en wordt steeds kleinerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op zondag 5 februari 2006 02:25 schreef Nashje het volgende:
Jullie zijn wel erg grappig. Ik zou er zelf bijna kanker van oplopen
kloptquote:Op zondag 5 februari 2006 02:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben ik geen kankerhond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahahahahahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
En we zwaaien met z'n alleen naar die kankernewbiequote:Op zondag 5 februari 2006 02:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
hahahahahahahahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
: D:
![]()
: D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik zwaai naar die kankerhond met een dodelijke soaquote:Op zondag 5 februari 2006 02:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En we zwaaien met z\\\\\\\\\\\\\\\'n alleen naar die kankernewbie![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
En ik zwaai naar die kankerhond met een dodelijke soa![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheheExtremistisch gematigd.
ik geef geen fooi aan heroinehoerenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Toch voel ik me een goed mens
als ik zijn moeder gister geen fooi had gegeven zat hij straks zonder ontbijt![]()
populaire machoquote:Op zondag 5 februari 2006 02:35 schreef Nashje het volgende:
Zelf bedacht p8 ?
Erg origineel weer van onze populaire macho.
behoorlijk ja :')quote:
ik heb toch ook niet verzonnen dat jij geen sociaal leven hebt maar met kanker in je lichaam nu op Fok vrienden zoekt en populair probeert te doen? dat is gewoon zo en dat zul je moeten respecteren.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
populaire macho
ik heb toch ook niet zelf verzonnen dat jij een kankerdebiel bent maar dan kan het toch wel waar zijn![]()
Ik heb het allang gerespecteerd,quote:Op zondag 5 februari 2006 02:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
ik heb toch ook niet verzonnen dat jij geen sociaal leven hebt maar met kanker in je lichaam nu op Fok vrienden zoekt en populair probeert te doen? dat is gewoon zo en dat zul je moeten respecteren.
Altijd leuk jaquote:Op zondag 5 februari 2006 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hier is het gezellig
beetje kankeren op die kutnewbie van een nashje
Zonder Fok! word leven opeens heel moeilijk jaquote:Op zondag 5 februari 2006 02:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb het allang gerespecteerd,
het had weinig gescheeld of ik had zelfmoord gepleegttijdens de downtime van fok
Ik wou zo zelfmoord plegen door van het balkon af te springen, maar toen ik naar buiten kwam werd ik weer naar binnen gejaagd door dat felle zonlicht, dat ben ik niet gewend want ik kom nooit buiten![]()
Kankermiet. pak een mes en steek het door je slaap. kun je ook nog binnen blijvenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb het allang gerespecteerd,
het had weinig gescheeld of ik had zelfmoord gepleegttijdens de downtime van fok
Ik wou zo zelfmoord plegen door van het balkon af te springen, maar toen ik naar buiten kwam werd ik weer naar binnen gejaagd door dat felle zonlicht, dat ben ik niet gewend want ik kom nooit buiten![]()
dit ruikt naar een trauma jongen. wat heeft kanker jou aangedaan? Bestaat 50% van je 3 cm lange penis uit kanker? dat maakt toch helemaal niet uit knul, je kan toch geen vriendin krijgen.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
ik heb toch ook niet verzonnen dat jij geen sociaal leven hebt maar met kanker in je lichaam nu op Fok vrienden zoekt en populair probeert te doen? dat is gewoon zo en dat zul je moeten respecteren.
doe eens orgineelquote:Op zondag 5 februari 2006 02:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kankermiet. pak een mes en steek het door je slaap. kun je ook nog binnen blijven
Hallo ubercoole x-box master gamer.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Altijd leuk ja
Hallo Nashje:\')
ja heel erg :')quote:Op zondag 5 februari 2006 02:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo das een overkill zeg, zo leuk ?
Ik ben altijd blij schatquote:Op zondag 5 februari 2006 02:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
doe jij 'ns origineel, en ga niet zo blij liggen doen op fok.
get a real life
ben jij oversext ofzo? 99% van je posts heeft wel iets met een geslachtsorgaan of hoeren te maken. zegt meer over jou dan over mijquote:Op zondag 5 februari 2006 02:45 schreef P8 het volgende:
[..]
dit ruikt naar een trauma jongen. wat heeft kanker jou aangedaan? Bestaat 50% van je 3 cm lange penis uit kanker? dat maakt toch helemaal niet uit knul, je kan toch geen vriendin krijgen.
maar misschien dat je heroinehoerige moeder je wel wil matsen. ben je voor 2euro misschien al klaar.
zorg er wel eerst voor dat je moeder haar baarmoeder kwijt is, want we moeten geen offspring van je krijgen
Voetbal is KUTquote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hallo,
Ander onderwerp,
VOETBAL is voor homo\'s
mee eens of niet ?
onderbouw je mening wel !
en als hij dat is ?quote:Op zondag 5 februari 2006 02:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
ben jij oversext ofzo? 99% van je posts heeft wel iets met een geslachtsorgaan of hoeren te maken. zegt meer over jou dan over mij
naieviteit slaat toe :')quote:Op zondag 5 februari 2006 02:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
24 uur per dag achter je xbox zitten ook
ub3rn3rd lm40.
Ik heb mijn Xbox al maanden niet meer aangeraaktquote:Op zondag 5 februari 2006 02:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
24 uur per dag achter je xbox zitten ook
ub3rn3rd lm40.
het zou allemaal gebeurt kunnen zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 02:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
dan heeft jou moeder met je opa geneukt
ohoo!! wannabe xbox masterquote:Op zondag 5 februari 2006 02:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn Xbox al maanden niet meer aangeraakt
Waarschijnlijk geloof je het niet maar het is toch zo :\')
ik bedoel maarquote:Op zondag 5 februari 2006 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
het zou allemaal gebeurt kunnen zijn![]()
jezus gast, er heeft echt flink wat inteelt in jouw familie plaatsgevonden of niet. of je bent onder invloed van 1 of ander middel. maar serieus gast, ga slapen ofzo. Accepteer gewoon dat jij niet meer normaal kan functioneren na 8 uur savonds.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
dan heeft jou moeder met je opa geneukt
okquote:Op zondag 5 februari 2006 02:54 schreef P8 het volgende:
[..]
jezus gast, er heeft echt flink wat inteelt in jouw familie plaatsgevonden of niet. of je bent onder invloed van 1 of ander middel. maar serieus gast, ga slapen ofzo. Accepteer gewoon dat jij niet meer normaal kan functioneren na 8 uur savonds.
was weer gezelligquote:Op zondag 5 februari 2006 02:54 schreef Nashje het volgende:
Nou, dit was de nachtelijke rel.
Met dank aan Dribbel en een beetje aan P8.
Groetjes,
veldmuis
De nacht is nog niet voorbijquote:Op zondag 5 februari 2006 02:55 schreef Snakey het volgende:
Datwast?
zeker té lui om te veranderenquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:48 schreef JapyDooge het volgende:
lief heahdie staat er nog van kerst
juischtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |