ga pachten, kneuterboerquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Graag gedaan
en ik ben al vergeten wleke welke is
quote:Maar jij bedrijft toch de liefde met een crewmember?
quote:die weet het vast wel
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je tweede berichtje?
Gare kloon :')
quote:
wat is een gothic volgesn de van dale?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
zei·kerd (de ~ (m.), ~s)
1 [grof] zeur
2 [grof] bangerd
volgens vandale [afbeelding]
neucken ?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef Dangel het volgende:
[..]
ga een teef neuken
dat is een vrouwtjeshond
kutgewoonte dit btw
Alleen met plientje, ik ben een feministische gothic, ik neuk alleen met vrouwen.quote:
go·thic1 (het ~)quote:Op zondag 5 februari 2006 01:52 schreef Dangel het volgende:
[..]
wat is een gothic volgesn de van dale?
romatischerenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
go·thic1 (het ~)
1 subcultuur waarin zaken als de dood, de duivel en het kwaad worden geromantiseerd
go·thic2 (bn.)
1 van gothic
www.vandale.nl
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Crewfora meelezen, in menig fokgezin een populaire bezigheid
jeumigquote:Op zondag 5 februari 2006 01:55 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alleen met plientje, ik ben een feministische gothic, ik neuk alleen met vrouwen.
Behalve als het zo'n breezerkut is, dan bijt ik haar klit er af
Dan liever een altoquote:Op zondag 5 februari 2006 02:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je eens naar een gothic concert gaam, staan wel meer mooie meiden
maar jij bent dan ook een joodquote:Op zondag 5 februari 2006 02:09 schreef Nashje het volgende:
Geil? tis een kanker gothic
doe mij maar een balquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
:') :') :') omfggmw00t!!!2!
Extremistisch gematigd.
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:13 schreef P8 het volgende:
[..]
doe mij maar een balhet interesseerd me geen bal :')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
:') :') :') omfggmw00t!!!2!
wat is het verschil tussen een pizza en nashjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:14 schreef P8 het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een pizza en nashjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:18 schreef Nashje het volgende:
Wat is het verschil tussen P8 en P8 z'n moeder?
Niks. Het heeft juist allebei kanker, aids en neukt kleine baby's.
voor 10 euro had ik je vader kunnen zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 02:18 schreef Nashje het volgende:
Wat is het verschil tussen P8 en P8 z'n moeder?
Niks. Het heeft juist allebei kanker, aids en neukt kleine baby's.
Voor 2 cent had ik je broer kunnen zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
voor 10 euro had ik je vader kunnen zijn![]()
het is rood, bobbelig, en krast over een raamquote:Op zondag 5 februari 2006 02:18 schreef Nashje het volgende:
Wat is het verschil tussen P8 en P8 z\'n moeder?
Niks. Het heeft juist allebei kanker, aids en neukt kleine baby\'s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:22 schreef P8 het volgende:
[..]
het is rood, bobbelig, en krast over een raamHet is kanker en humorloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:22 schreef P8 het volgende:
[..]
het is rood, bobbelig, en krast over een raam:')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit in een hoek met een oneven aantal chromosomen en wordt steeds kleinerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op zondag 5 februari 2006 02:25 schreef Nashje het volgende:
Jullie zijn wel erg grappig. Ik zou er zelf bijna kanker van oplopen
kloptquote:Op zondag 5 februari 2006 02:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben ik geen kankerhond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahahahahahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
En we zwaaien met z'n alleen naar die kankernewbiequote:Op zondag 5 februari 2006 02:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
hahahahahahahahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
: D:
![]()
: D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik zwaai naar die kankerhond met een dodelijke soaquote:Op zondag 5 februari 2006 02:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En we zwaaien met z\\\\\\\\\\\\\\\'n alleen naar die kankernewbie![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
En ik zwaai naar die kankerhond met een dodelijke soa![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |