abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35210624
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 01:01 schreef SHE het volgende:
Weet niet of het al genoemd is, maar is EPO niets voor jullie?

Ik heb het weleens geinjecteerd gekregen ( sportieve overwegingen ) en moet zeggen dat het wel een dermate rush gaf dat sex erop helemaal lekker moet zijn.
Makkeljk te injecteren ook, internusculair...dus geen probs. Hooguit een blauw plekje als je lomp bent. Wordt geleverd in kant en klare doseringen ( spuiten )

Alleen of je dat zo makkelijk ergens legaal kunt lospeuteren weet ik niet...
nou ik "gok" van niet
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 01:17:08 #102
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_35210705
tja..je weet het niet he

anyway..het dokter-patient rollenspel en "spuit me vol, schatje" krijgt zo natuurlijk wel een heel nieuwe dimensie
  zaterdag 18 februari 2006 @ 09:34:20 #103
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_35214406
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 01:17 schreef SHE het volgende:
tja..je weet het niet he

anyway..het dokter-patient rollenspel en "spuit me vol, schatje" krijgt zo natuurlijk wel een heel nieuwe dimensie
Ik moest lachen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_35289782
IK heb nog wel wat ampullen morfine, haldol en diazepam thuis liggen.

pi_35289807
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:25 schreef KonnieKipke het volgende:
IK heb nog wel wat ampullen morfine, haldol en diazepam thuis liggen.
relaxed!
pi_35356794
niet met water inspuiten? toen mijn ex in haar opleiding zat moest ze met familie/vrienden oefenen door water in te spuiten......... ik moet dus erg blij zijn dat ik nee zei??
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_35467513
en als je in een ader wilt spuiten, dan moet je wel goed weten welke, maar dat kun je wel leren.
bij een infuus prikken ze meestal een ader boven op je hand aan (die kun je met het blote oog duidelijk zien)
die flexibele infuusnaalden (weet ff niet wat de naam voor die flexibele versie is) kun je zo via internet bestellen.
zoals ik al zei, in aders prikken is nooit zonder risico, je moet hééél goed weten welke ader je moet hebben en hoe je die moet aanprikken.

ik heb meerdere malen met een infuus rondgelopen, maar er waren ook dagen bij dat ik niets kreeg toegediend maar dat ze de infuusnaald wel gewoon lieten zitten. Ze spoelden dan elke dag m'n infuusnaald om te voorkomen dat'ie verstopt zou raken door (bloed)stolling in de naald.
dit deden ze gewoon met dezelfde spoelvloeistof waarmee ze ook mijn wonden spoelden: "Spoelvloeistof NaCl 0.9%" (je bloed bestaat ook voor 0,9% uit zout)

Doe wel voorzichtig, en laat je eerst heel goed informeren over hoe je het moet doen!
pi_35467786
Sick fuck.
pi_35493344
ff voor de duidelijkheid, het lijkt mij niets, zo'n naaldenspel, maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dat wel vinden.
pi_35499507
Onderhuids spuiten kan geen kwaad maar noooooit in aders... In het ziekenhuis mogen niet voor niks alleen artsen infusen aanleggen, d.w.z. in aders spuiten.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 18:18:15 #111
25682 2cv
Niet subtiel
pi_35517302
Lulkoek. Waar ik toen lag (AZG, thans UMCG) mocht alles vanaf co-assistent het doen. En dat was aleen uitzondering op de regel (normaal mogen zelfs 'gewone' verpleegsters het doen).
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_35519255
In het ziekenhuis waar ik lag mogen gewone verpleegkundigen het ook doen, echter niet iedereen kan het. Maar daar zijn ze nu hard mee bezig om ook het verplegend personeel te leren hoe je een infuus moet aanleggen
pi_35519389
Spuit bloed van een willekeurige Afrikaanse neger in je aders.
pi_35526779
Je moet opgeleid zijn om intraveneus te mogen spuiten. Niet iedereen mag dat (i.t.t. subcutaan spuiten).
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_35528064
ik heb het een hele tijd terug nog bij een tv spel van de staatslotterij gezien.
ik weet niet meer precies hoe het programma heette, maar daar moesten de kandidaten (onder begeleiding van een arts, dat wel) mekaar ook een injectie met zoutoplossing geven, intraveneus.
Dit spel deden ze om mekaar vertrouwen op de proef te stellen ofzo, 't is al lang geleden, maar ik verzin het niet.
er zullen vast meer mensen zijn geweest die dit hebben gezien.
pi_35539302
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:18 schreef 2cv het volgende:
Lulkoek. Waar ik toen lag (AZG, thans UMCG) mocht alles vanaf co-assistent het doen.
Co-assistenten hebben dan ook gewoon een medicijnenstudie afgerond... ze zijn dus al arts
  maandag 27 februari 2006 @ 13:06:48 #117
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35539375
Ik krijg echt een raar gevoel in mijn maag als ik dit lees zeg.
  maandag 27 februari 2006 @ 13:46:44 #118
61288 Duna
Still Going Strong
pi_35540505
Volgens mij spoor je niet als je dat geil vindt maar goed das mijn mening.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 20:48:24 #119
25682 2cv
Niet subtiel
pi_35554672
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:03 schreef Yorrit het volgende:

[..]

Co-assistenten hebben dan ook gewoon een medicijnenstudie afgerond... ze zijn dus al arts
Heb je de rest van m'n post ook even gelezen ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_35601240
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:03 schreef Yorrit het volgende:

[..]

Co-assistenten zijn studenten geneeskunde die daar stagelopen; het zijn geenszins artsen. Bij sommige uni's loop je in het 3e jaar van je studie geneeskunde (normaal 6 jaar) al coschappen; dat kun je echt niet vergelijken met een arts.
pi_35601380
ok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')