nou ik "gok" van nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:01 schreef SHE het volgende:
Weet niet of het al genoemd is, maar is EPO niets voor jullie?
Ik heb het weleens geinjecteerd gekregen ( sportieve overwegingen ) en moet zeggen dat het wel een dermate rush gaf dat sex erop helemaal lekker moet zijn.
Makkeljk te injecteren ook, internusculair...dus geen probs. Hooguit een blauw plekje als je lomp bent. Wordt geleverd in kant en klare doseringen ( spuiten )
Alleen of je dat zo makkelijk ergens legaal kunt lospeuteren weet ik niet...
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:17 schreef SHE het volgende:
tja..je weet het niet he![]()
anyway..het dokter-patient rollenspel en "spuit me vol, schatje" krijgt zo natuurlijk wel een heel nieuwe dimensie
relaxed!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:25 schreef KonnieKipke het volgende:
IK heb nog wel wat ampullen morfine, haldol en diazepam thuis liggen.
Co-assistenten hebben dan ook gewoon een medicijnenstudie afgerond... ze zijn dus al artsquote:Op zondag 26 februari 2006 18:18 schreef 2cv het volgende:
Lulkoek. Waar ik toen lag (AZG, thans UMCG) mocht alles vanaf co-assistent het doen.
Heb je de rest van m'n post ook even gelezen ?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:03 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Co-assistenten hebben dan ook gewoon een medicijnenstudie afgerond... ze zijn dus al arts
Co-assistenten zijn studenten geneeskunde die daar stagelopen; het zijn geenszins artsen. Bij sommige uni's loop je in het 3e jaar van je studie geneeskunde (normaal 6 jaar) al coschappen; dat kun je echt niet vergelijken met een arts.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:03 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Co-assistenten hebben dan ook gewoon een medicijnenstudie afgerond... ze zijn dus al arts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |