ik heb gewoon exact hetzelfde gehad deze carnavalquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:38 schreef fraubitch het volgende:
met carnaval moest ik achter de bar werken. Komt wer zo'n bezopen ventje naar me toe, een pils en je telefoonnummer alstublieft
hoe kansloos
Toch jammer dat de succesratio van deze vent niet zo hoog ligt blijkbaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef W1ZZ het volgende:
Die gast denkt ook. 20 kroegen, 5 barmeisjes per kroeg. Zijn er vast wel een paar dames bij die het wel doen. Zo regelde een vriend van me vroeger ook. Gewoon 100x proberen, vast wel ééntje tussen die ja zegt.
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb gewoon exact hetzelfde gehad deze carnaval
misschien wel dezelfde gast
Tegen mooie meisjes zeg je toch hopelijk altijd 'hoi' als ze dat ook tegen jou zeggen? Zo niet, dan kun je beter inpakkenquote:Op maandag 13 maart 2006 02:20 schreef Reflex het volgende:
Mja, laatst in de trein, sjans met een leuk ogend vrouwelijk persoon. Nagoed, verder niets mee gedaan, laffe haas als ik ben.
Dus ik sta 3 dagen later op een roltrap, komt dat meisje van de andere kant aanzetten. Ik herkende haar in eerste instantie niet, maar wist wel dat er 'iets' met haar was... Dus zij vrolijk "hoiii" ik:? En toen ik me realiseerde wie het was, was het alweer te laat
nice
quote:Op maandag 13 maart 2006 02:20 schreef Reflex het volgende:
Mja, laatst in de trein, sjans met een leuk ogend vrouwelijk persoon. Nagoed, verder niets mee gedaan, laffe haas als ik ben.
Dus ik sta 3 dagen later op een roltrap, komt dat meisje van de andere kant aanzetten. Ik herkende haar in eerste instantie niet, maar wist wel dat er 'iets' met haar was... Dus zij vrolijk "hoiii" ik:? En toen ik me realiseerde wie het was, was het alweer te laat
nice
PYAO pimpin' your ass of Oftewel een verkapte kijk-mij-player-zijn-postquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef THE.DUKE het volgende:
mooi verhaal... vorig jaar eerste weekend herfst vakantie... versier ik zondag mooi meisje... lekker mee gezoend... woont eindje van me vandaan... beetje smssen.... msnnen.... ze was best druk in de vakantie... die aankomende zaterdag... ikke uit in eigen stad....( die zondag was in een boeren dorpje)... kom ik super mooi meisje tegen... ikke versieren natuurlijk woont eindje van me vandaan... lekker mee dansen zoenen... je weet toch...ook nog andere meisje versiert maar verder niks mee gedaan...
die week wel veel met die meisjes zitten smssen... msnnen... dan is het weer zaterdag... weer uit... heb ik met een van die meisjes gezoend, die ik vorige week heb gezoend... allemaal lief een aardig... maar ik ben nu nog steeds vrijgezel....
Bij mooie dames zit 'hoi' hier sowieso in het basispakket, daar hoeven ze weinig verder voor te zeggen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Tegen mooie meisjes zeg je toch hopelijk altijd 'hoi' als ze dat ook tegen jou zeggen? Zo niet, dan kun je beter inpakken![]()
dat is waar natuurlijk, maar als hij al niet eens hoi zegt tegen mooie meisjes die hoi tegen hem zeggen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij mooie dames zit 'hoi' hier sowieso in het basispakket, daar hoeven ze weinig verder voor te zeggen.![]()
Waarom zou je wel hoi zeggen? Alleen omdat ze knap is? Je zou gewoon iedereen moeten teruggroeten imho..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
dat is waar natuurlijk, maar als hij al niet eens hoi zegt tegen mooie meisjes die hoi tegen hem zeggen...![]()
whahahah wat een blunders hoor! echt humorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef THE.DUKE het volgende:
mooi verhaal... vorig jaar eerste weekend herfst vakantie... versier ik zondag mooi meisje... lekker mee gezoend... woont eindje van me vandaan... beetje smssen.... msnnen.... ze was best druk in de vakantie... die aankomende zaterdag... ikke uit in eigen stad....( die zondag was in een boeren dorpje)... kom ik super mooi meisje tegen... ikke versieren natuurlijk woont eindje van me vandaan... lekker mee dansen zoenen... je weet toch...ook nog andere meisje versiert maar verder niks mee gedaan...
die week wel veel met die meisjes zitten smssen... msnnen... dan is het weer zaterdag... weer uit... heb ik met een van die meisjes gezoend, die ik vorige week heb gezoend... allemaal lief een aardig... maar ik ben nu nog steeds vrijgezel....
Ja duh, maar we hebben het nu toch over dat ene meisjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:29 schreef Extend het volgende:
[..]
Waarom zou je wel hoi zeggen? Alleen omdat ze knap is? Je zou gewoon iedereen moeten teruggroeten imho..
Dat zou moeten ja, maar ik ga niet elke willekeurige zwakstroom ideeen geven over mij als prins te paard. Zeker niet als dat niet nodig is, een vriendelijke knikje volstaat in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:29 schreef Extend het volgende:
[..]
Waarom zou je wel hoi zeggen? Alleen omdat ze knap is? Je zou gewoon iedereen moeten teruggroeten imho..
haha ik heb het net andersom. Ik ben 22 en zie er jonger uit. Dat is nog veel erger johquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef Allochtoon het volgende:
De jongere meisjes denken dat ik te oud ben, de ouderen komen erachter dat ik te jong ben
Je bent gewoon te lelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:33 schreef Platina het volgende:
Ik tegen random meisje terwijl ik penning in haar hand douw: als je me een pils haalt mag je met me kussen.
Zij: haalt pils voor me, maar wilt niet omdat ze al een vriend heeft.
true story
Whehequote:Op donderdag 16 maart 2006 01:17 schreef Aurelium het volgende:Die mensen hier die niet ingaan op een vage glimlach van een onbekend persoon al als versierblunder opvatten
Waarschijnlijk glimlachte ze omdat ze je puisten probeerde te tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |