Dit is niet alleen onwijs en troebel, dit heeft met 'versierpogingen' ook geen zak te maken. Of jij hebt ene heel andere kijk op versieren (en het gewenste resultaat) dan al de meest onontwikkelde kleuter.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef Belsezar het volgende:
Met je ontzettend dronke kop aan de beste (leijke) vriendin van een ongelovelijk mooie dame vragen:
Als je geen voeten had zou je dan schoenen dragen??
Zij: Nee... Wat dan?
Nou, waarom draag je dan een bh...
Ik weet hij is vast al langs gekomen maar toch niet een van mijn meest wijze en heldere momenten...
Als je een pincode aanziet voor een telefoonnummer dan ben je wel heel slecht in tellenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken het, ik heb ook weleens 8 cijfers gehad of een pincode.![]()
Geniaalquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef Belsezar het volgende:
Met je ontzettend dronke kop aan de beste (leijke) vriendin van een ongelovelijk mooie dame vragen:
Als je geen voeten had zou je dan schoenen dragen??
Zij: Nee... Wat dan?
Nou, waarom draag je dan een bh...
Ik weet hij is vast al langs gekomen maar toch niet een van mijn meest wijze en heldere momenten...
ID vragen... ze moeten het vanaf 14 jaar officieel bij zich hebben toch ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Geniaal
Maar ff OT he, ik vrijdag meisje gepakt he. Ik voor de tijd ff vragem hoe oud ze is, zegt ze 16. Nou, ik denk dus zo van oke dan. Dit keer geen meisje van 14Blijkt later dat ze verdomme ook 14 is. Waarom moet meisjes nou over hun leeftijd liegen
Ojah, ff voor the record. Ik ben zelf 18
zal die vriendin van je leuk vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef Forcefuzz het volgende:
Hopelijk gaat ik zaterdag weer is scoren. De zus van een vriendin van me, die er kei goed uitziet, en die ik ook wel leuk vind heeft namelijk geen vriend meer
. Dus hopen dat ze zaterdag uitgaat
Geen slechte tvp toch
hey ik wil je neuken, maar mag ik jou ID even zienquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef GlennDesign het volgende:
[..]
ID vragen... ze moeten het vanaf 14 jaar officieel bij zich hebben toch ?
Wat zei je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:38 schreef fraubitch het volgende:
met carnaval moest ik achter de bar werken. Komt wer zo'n bezopen ventje naar me toe, een pils en je telefoonnummer alstublieft
hoe kansloos
Ja! M'n beste vriend heeft met haarquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
zal die vriendin van je leuk vinden.
weetje dadelijk zeker dat je niet aangeklaagd word wegens pedofiliequote:Op woensdag 8 maart 2006 15:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hey ik wil je neuken, maar mag ik jou ID even zien![]()
Doen ze toch nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef GlennDesign het volgende:
[..]
weetje dadelijk zeker dat je niet aangeklaagd word wegens pedofilie![]()
Haha zeker kansloos!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:38 schreef fraubitch het volgende:
met carnaval moest ik achter de bar werken. Komt wer zo'n bezopen ventje naar me toe, een pils en je telefoonnummer alstublieft
hoe kansloos
Ze had iets op een papiertje geschreven en in mijn achterzak gestopt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:45 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Als je een pincode aanziet voor een telefoonnummer dan ben je wel heel slecht in tellen
Je hebt er goed aan gedaan hoor, eerst drank en dan het meisje en niet andersom.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:04 schreef Zjakkie het volgende:
Ik herinner me nog een carnavalsblunder. Had net een biertje gehaald en stond dus met en vol glas in dat cafétje. Komt er een meisje tegen me aan staan dansen, waardoor ze tegen mn arm stoot en er bier gemorst wordt. Dus ik duw dr weg en zeg: Hee pas op joh! Heb haar de rest van de avond niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |