abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36099239
oHKE, Ahier gaat het fout
pi_36099548
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:02 schreef paparia het volgende:

[..]

Wel als hij haar voorliegt haar broer wel te kennen. Dan is een gozer wel anders. Lekkere binnenkomer, voor er iets is gebeurt al gaan liegen
Hij zei toch niet dat hij dr broer kende? Vroeg alleen of zij zn zus was
Edit: Mwah ok je hebt gelijk, maar t blijft een storm in een glas water

Ik vind het wel grappig gedaan, je moet toch ergens mee beginnen, eigenlijk elke openingszin is al gauw afgezaagd

[ Bericht 11% gewijzigd door Eindewege op 16-03-2006 23:02:11 ]
Te huur, per minuut of voor een uur.
  donderdag 16 maart 2006 @ 22:43:51 #253
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36100992
Hm is wel erg opgeruimt hier. Maargoed.

Vind dat je goed gehandeld hebt nouky
  donderdag 16 maart 2006 @ 22:51:21 #254
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_36101283
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef Eindewege het volgende:
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef _Nouky_ het volgende:
Lijkt mij geen onredelijke aanname als hij de naam van je broer zegt en over zijn voetbalteam begint te praten.

[ Bericht 37% gewijzigd door paparia op 16-03-2006 22:52:22 (2 quotes van gebouwd, nutteloos om zelf tekst te t) ]
  vrijdag 17 maart 2006 @ 03:22:12 #255
62014 Apocrypha
Beautiful Emptyness
pi_36106393
Opzich niet echt een versierblunder maar wel een verhaal wat helaas ook niet uitliep op wat ik had gehoopt . Goed zomer 2005, Bodrum Turkije. Nadat een aantal vrienden en ik vanaf 11 uur sochtends tot 11 uur savonds genoten hadden van ons gratis All inclusive pils besloten we maar even om ons naar de stad te begeven om daar het vrouwelijk schoon te bewonderen. In de eerste de beste discotheek raakte ik in gesprek met een leuk uitziende meid en het klikte aardig. Eerst beetje ouwehoeren, intiem dansen enz je kent het wel. op een gegeven moment nam ze me mee naar een hoekje in de discotheek waarna we begonnen te zoenen. Toen dat ook weer gebeurd was vroeg ik haar of ze zin had om naar m'n appartement te gaan en dat zag ze wel zitten. Dus ik voel in m'n broekzak of ik de sleutel nog wel had. Je raad het al, geen sleutel... Dus ik loop ff naar m'n vrienden toe om te zeggen dat ik de sleutel van het appartement verloren was. Dat werd dus niet bepaald positief opgevat. Dus de rest van de avond hadden we naar de sleutel lopen zoeken daar in die discotheek en toen we eenmaal tot de conclusie kwamen dat dat ding echt weg was zat er niks anders op zat dan terug te gaan naar het hotel om daar een nieuwe sleutel te regelen. Toen dit eenmaal voor elkaar was en ik weer terug was in de discotheek was die meid helaas weg en was de avond achteraf gezien best kut
pi_36110046
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:35 schreef Copycat het volgende:
Opruimslotje .

En weer open na een zooi off topic gezeik en gezuig te hebben verwijderd.
Normaal weer verder over versierblunders, dus. En nee, dat heeft niets met spelling te maken.

Liev.
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef Eindewege het volgende:

[..]

Edit: Mwah ok je hebt gelijk, maar t blijft een storm in een glas water

Ik vind het wel grappig gedaan, je moet toch ergens mee beginnen, eigenlijk elke openingszin is al gauw afgezaagd
Ik heb weleens een meisje gehad dat in eerste instantie niet wilde zoenen, ze wilde eerst met me praten. Toen heb ik haar verteld dat ik een 23-jarige bouwvakker was en mijn ouders woonden op Mallorca.

Ik zie niet echt wat het uitmaakt als het toch voor een avond is, iemand kan sowieso alles lopen vertellen.
pi_36118386
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:57 schreef Extend het volgende:

[..]

Vind ik niet, net alsof die gozer opeens heel anders is omdat hij jouw broer niet kent
Ik vind het wel een goede openingszin inderdaad
pi_36166648
Argh . Ik heb mn kans weer verprutst hoor...
Gisteren naar een verjaardag van een leuke meid geweest, erna met z'n allen uit in een plaatselijk kroegje. Het was erg gezellig, ik had leuke gesprekken met haar en het klikte best. Ook als ze dan weer met andere aan het praten was kwam ze daarna gelijk weer naar mij toe . Maarja, toen kreeg ik weer last van mijn terugkerend probleem gewoon niet verder gaan . Toen kwam er beetje aan het einde van de avond een bekende gast van haar even buurten. Ik kende hem nog wel, want een andere avond probeerde hij haar zonder succes een keer te zoenen (ze wende haar hoofd af). Maarja, deze keer was het wel raak . Ik kon me wel weer voor m'n kop rossen .
pi_36167758
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef _Nouky_ het volgende:
Valt wel op dat het allemaal mannen zijn die zeggen dat ik geblunderd heb.

Je gaat er vanuit dat je met een vriend van je broer zit te praten, blijkt hij hem helemaal niet te kennen. Het was dus gewoon een stomme openings- / versierzin. Sorry hoor, maar daar knap ik op af. Iets te dom....
Ik vond hem wel origineel die openignszin .
pi_36175032
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 03:22 schreef Apocrypha het volgende:
Opzich niet echt een versierblunder maar wel een verhaal wat helaas ook niet uitliep op wat ik had gehoopt . Goed zomer 2005, Bodrum Turkije. Nadat een aantal vrienden en ik vanaf 11 uur sochtends tot 11 uur savonds bla bla bla...
ja das wel verrot had je niet beter kunnen vragen of het niet bij haar appartement kon ?
pi_36175151
quote:
Op zondag 19 maart 2006 13:53 schreef Bak_Beest het volgende:
Gisteren naar een verjaardag van een leuke meid geweest, erna met z'n allen uit in een plaatselijk kroegje. Het was erg gezellig, ik had leuke gesprekken met haar en het klikte best. Ook als ze dan weer met andere aan het praten was kwam ze daarna gelijk weer naar mij toe . Maarja, toen kreeg ik weer last van mijn terugkerend probleem gewoon niet verder gaan . Toen kwam er beetje aan het einde van de avond een bekende gast van haar even buurten. Ik kende hem nog wel, want een andere avond probeerde hij haar zonder succes een keer te zoenen (ze wende haar hoofd af). Maarja, deze keer was het wel raak . Ik kon me wel weer voor m'n kop rossen .
We hebben een P een R een U een T een S een E en een R PRUTSER
Tralalalala Die Dom Die Dom
  maandag 20 maart 2006 @ 10:25:36 #262
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_36193277
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:55 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Of je maakt gewoon zelf nooit iets mee, dat kan ook nog ?
Of ik heb al een hele leuke en lekkere vriendin? Dat kan ook nog
  maandag 20 maart 2006 @ 11:37:39 #263
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36195031
quote:
Met andere woorden ze zocht gewoon iemand om mee te kleffen. Ach ja, dat soort volk is dr ook
pi_36200789
Haha... not.

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 21-03-2006 12:21:28 ]
pi_36200832
quote:
Komt ervan Maas, dat krijg je als je grapjes maakt die in de orde van 'bloemkool' vallen. Dan kom je echt nooit aan neuken toe.
pi_36203299
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:00 schreef Allochtoon het volgende:

[..]

Komt ervan Maas, dat krijg je als je grapjes maakt die in de orde van 'bloemkool' vallen. Dan kom je echt nooit aan neuken toe.
, nu heb je echt de pijpen aan het dansen! Maar ik kwam met grapjes in de orde van 'plantendag bij de indianen'.
pi_36203344
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:18 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

, nu heb je echt de pijpen aan het dansen! Maar ik kwam met grapjes in de orde van 'plantendag bij de indianen'.
Misschien moet je andere talenten aanspreken.
pi_36203624
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

"Wij vieren dierendag hè, maar wist je dat de indianen plantendag vieren?"

Ik neem trouwens wraak! Ik bel haar deze week wel even voor een afspraak .
pi_36204199
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Misschien moet ie het bij de andere kant zoeken
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:40:15 #270
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_36223565
Reactie op edit.

Rest van deze non-discussie is weg.

[ Bericht 88% gewijzigd door Copycat op 21-03-2006 12:21:58 ]
pi_36228489
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:18 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

De pijpen? Waar ben jij met je hoofd?
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_36228674
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:39 schreef daReaper het volgende:

[..]

Freudiaans versprekinkje denk ik.
pi_36235889
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

"Wij vieren dierendag hè, maar wist je dat de indianen plantendag vieren?"

Ik neem trouwens wraak! Ik bel haar deze week wel even voor een afspraak .
Bak_Beest (Maas) belt haar op:

Maas: Ja eh hoi [wijf_dat_maas_wil_muilen] ik dacht ik bel je even...

[wijf_dat_maas_wil_muilen] Met wie spreek ik?

Maas: Nou met Maas, je weet wel die jongen die nu ontzettend jaloers is omdat ik met je wou zoenen afgelopen keer op die verjaardag

pi_36237239
Je bent wel op dreef van Daalen . Helaas voor jou ging het gesprek anders .
pi_36257096
Waar gaat dit over?!
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_36257508
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:39 schreef daReaper het volgende:

[..]

Het was een quote van een oudleraar biologie van ons .
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:03:30 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36257875
Kunnen we dan nu weer gewoon on topic.
Dank!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_36263946
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:03 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we dan nu weer gewoon on topic.
Dank!
Ja vertel eens iets ontopics.

IK heb niet geblunderd nog dit jaar, maar mijn moment komt allicht en dan zal ik daar hier uitgebreid verslag van doen.
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:01:00 #279
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36290859
Oke, ik had eergisteren voor het eerst mijn nieuwe potentiele vriendje op bezoek, en om de spanning te breken zat ik hem ff wat grappige dingetjes van o.a. Fok! te laten zien, oke so far so good, maar ik weet niet hoe ik ineens op het idee kwam dat Tubgirl daar ook wel onder viel

Gelukkig kwam het toch nog goed

Of wacht!!! Zegt dit nu iets raars over hem?!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:17:15 #280
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36291298
Of over jezelf. GADVERDAMME!

pi_36291368
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:01 schreef Vivi het volgende:
Oke, ik had eergisteren voor het eerst mijn nieuwe potentiele vriendje op bezoek, en om de spanning te breken zat ik hem ff wat grappige dingetjes van o.a. Fok! te laten zien, oke so far so good, maar ik weet niet hoe ik ineens op het idee kwam dat Tubgirl daar ook wel onder viel

Zo jaag je hem weer weg vivi
Gelukkig is het toch weer goedgekomen.
Toevallig in CP tegen het lijf gelopen hè
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:23:23 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36291454
Over blunders met fokkers erbij gesproken.

Ga nooit naar een meeting in een restaurant met een leuk serveerstertje als je met fokkers bent. Toen ze nog van niets wist kon ik er nog wel een tijd uitkrijgen waarop ze klaar was met werken, en misschien zou ze nog wel mee gaan om iets te drinken.

Na een uitgebreide uitleg van Yvonne en Iteejer waar wij elkaar van kenden was die bereidheid een "stukje" minder geworden..

"ja, we kennen elkaar van Internet, en dat is heel leuk enzo! moet je ook eens proberen, heb je al een account" .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36291474
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:01 schreef Vivi het volgende:

Je gaat met een toekomstig vriendje Fok!ken i.p.v. een film kijken en lekker tegen hem aankruipen?

. Dat is al een blunder op zich. Laat stáán tubgirl. Wat moet die gozer niet gedacht hebben , 'iew, fetisj, bah'

Ik heb trouwens geblunderd op mn werk afgelopen week. . En het kutte is, dat ik vandaag weer met diezelfde collega moet gaan werken.

Ze is 22, ik 17, dus bij voorbaat al kanschloosch, maargoed... ik sta er om bekend af en toe seksueel getinte opmerkingen te maken, kunnen mensen om lachen, en ik ben niet het type pervert die mensen ermee lastig valt ofzo... Ze lachen er vaak zelf ook met een brede grijns om.

Ze was aan het vegen, met haar kont naar achteren, en ze loopt zo met haar kont tegen mijn 'ding' aan, , en schrikt daar natuurlijk van.

Ik maak de opmerking; 'ach komop, eergisteren deed je ook niet zo flauw', wat op de werkvloer met luid gelach werd ontvangen.
Bleek dat twee dagen ervoor haar vriend was overleden aan kanker, auch.
Kutkloon.
pi_36291596
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:24 schreef BiMeWet het volgende:

Bleek dat twee dagen ervoor haar vriend was overleden aan kanker, auch.
Pijnlijk....

Ik mag aannemen dat jij je excuses hebt aangeboden?
pi_36291807
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:27 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Pijnlijk....

Hope so, ouch!
pi_36292183
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:27 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Pijnlijk....

Of toch een bosje bloemen oid. In ieder geval aangeven dat je het zo niet bedoeld had.
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:38:40 #287
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36293365
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Zo jaag je hem weer weg vivi
Gelukkig is het toch weer goedgekomen.
Toevallig in CP tegen het lijf gelopen hè
Eh nee, het was toch de computerreparateur

Vandaar ook het bezoek gisteren toen je belde, ik werd euhh...nogal afgeleid zeg maar

donderdag 23 maart 2006 @ 12:40:48 #288
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36293428
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:24 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Je gaat met een toekomstig vriendje Fok!ken i.p.v. een film kijken en lekker tegen hem aankruipen?
-
Ja dat hebben we gisteren gedaan, het Tubgirl-debacle was gelukkig vergeten
pi_36293830
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Ga nooit naar een meeting in een restaurant met een leuk serveerstertje als je met fokkers bent. "ja, we kennen elkaar van Internet, en dat is heel leuk enzo! moet je ook eens proberen, heb je al een account" .
Tip: ga nooit naar een meet.

pi_36294936
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:38 schreef Vivi het volgende:

[..]

Eh nee, het was toch de computerreparateur

Vandaar ook het bezoek gisteren toen je belde, ik werd euhh...nogal afgeleid zeg maar

Mijn viefje heeft een ander

Nee hoor, we spreken elkaar snel weer op msn.
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:38:34 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36294998
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:56 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Tip: ga nooit naar een meet.

Kan soms nog best leuk aflopen maar de buitenwereld moet er niet in betrokken worden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:39:29 #292
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36295029
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:36 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Mijn viefje heeft een ander

Nee hoor, we spreken elkaar snel weer op msn.
Zeker. Onze relatie hoeft hier niet onder te lijden

Wie had hier nu het eerst een ander
pi_36295357
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef HeatWave het volgende:

Kan soms nog best leuk aflopen maar de buitenwereld moet er niet in betrokken worden .
Aangezien fok! toch een grote zelfbevlekkende familie is, kun je zelf beter het verhaal vertellen zoals het is en de 'buitenwereld' erin betrekken, voor er onzinroddels op gang komen.

Voor sommige mensen zijn meets alleen zo'n beetje de enige manier om aan een vriendin te komen. Voor die personen is het dan toch wel vervelend dat er aan tafel zo'n opmerking wordt gemaakt.

Niet dat ik daarmee jou bedoel, HW

Maar goed genoeg over meetings, versierblunders weer.
pi_36295360
Whahahaha, ik heb laatst ook aan een voormalig scharrel die tubgirl laten zien, hij zag de humor er wel van in.
pi_36295380
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zeker. Onze relatie hoeft hier niet onder te lijden

Wie had hier nu het eerst een ander

Jij gaat met de computerreparateur
♥ K, N, R en F ♥
pi_36295598
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:23 schreef HeatWave het volgende:

Na een uitgebreide uitleg van Yvonne en Iteejer waar wij elkaar van kenden was die bereidheid een "stukje" minder geworden..
Je gaat met Yvonne, dan zijn je kansen al bij voorbaat verkeken
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:11:24 #297
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36296071
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Jij gaat met de computerreparateur
Ik weet nog een goede versierblunder!

Je spreekt af met de potentiele vrouw van je leven die destijds bijna 3 maanden sexloos was om een weekend aan zee door te brengen en belt vervolgens af wegens een verstopte neus

[ Bericht 4% gewijzigd door Vivi op 23-03-2006 14:42:41 ]
pi_36297569
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik weet nog een goede versierblunder!

Je spreekt af met de potentiele vrouw van je leven die destijds bijna 3 maanden sexloos was om een weekend aan zee door te brengen en belt vervolgens af wegens een verstopte neus

Wrijf het er maar in. Ik voelde me flink beroerd en wilde heel graag komen, maar ja de computerreparateur heeft niet alleen je computer gemaakt, maar ook je image.
Je zal maar tegen iemand moeten zeggen dat je 3 maanden geen sex hebt gehad zeg. Dat is toch een ramp

Dump hem ik ben beter

Ik heb nu weer mijn zomercoupe dus je foto's zijn alweer oud . Ben je vanavond op msn of komt hij je 'computer maken'
♥ K, N, R en F ♥
pi_36298806
SC van een Modje

SCorpion
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:33:46 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36300708
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in. Ik voelde me flink beroerd en wilde heel graag komen, maar ja de computerreparateur heeft niet alleen je computer gemaakt, maar ook je image.
Je zal maar tegen iemand moeten zeggen dat je 3 maanden geen sex hebt gehad zeg. Dat is toch een ramp

Dump hem ik ben beter

Ik heb nu weer mijn zomercoupe dus je foto's zijn alweer oud . Ben je vanavond op msn of komt hij je 'computer maken'
Ik weet nog niet, ga straks eerst maar de kroeg in, da's ook al weer 3 dagen geleden

Krulletjes weg???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')