abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34959745
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:31 schreef GF het volgende:
Of de naam verkeerd verstaan
"Diesel was het he?" - "Neej Isolde"

.

Maar was geen versierblunder, gewoon ff praatje mee gemaakt .
pi_34975762
nog een schaamteloze tvp, kan helaas voor jullie geen blunders vermelden.
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_34979831
Ik zal ook wel eens gaan posten, ook al is het niet echt een versierblunder aangezien ik toen nog een vriendin had.

Zit je op een bank met een vriend en z'n vriendin. Die vriendin had nog 2 andere vriendinnen meegenomen. Hadden ze een fles wodka besteld en jus d' orange. Aangezien die vriend moet rijden, dronk hij dus amper en de dames dronken dus ook echt weinig. Tja, en je had toch wel het fatsoen om niks te verspillen. Met andere woorden, je drinkt het dus op de gehele avond met de jus.
Gevolg: achteraf horen dat je in de plee heb ligge pitten en dat je door 2 man de auto werd ingesleept . Bleek achteraf ook nog eens dat 1 van die vriendinnen me wel leuk vond. Ik denk dat dat wel over was na mijn akkefietje (Kreeg gelukkig nog wel een liev sms of het goed met me ging
There is no such thing as perfection.. There never is, there never will be..
pi_34989559
Ben net uit de kroeg en heb t erg leuk gehad, helaas geen echt leuke meiden gezien (wel gezien maar verder niks geprobeerd oid..) op 1 ding na. Ik stond met een gozer te praten die (ook) behoorlijk kort (Utregs voor: veel gezopen) was en we deden een soort van weddenschap.. We zagen 2 meiden bij elkaar staan en spraken af om op hetzelfde moment hetzelfde te zeggen; "heej je hebt wel een leuke vriendin, MAAR jij mag er ook best zijn". Ik tegen de blonde en die gast tegen de brunette. Naja zo gezegd zo gedaan, en na de openingszin begon die blonde naar mijn naam te vragen. Wtf dat was niet de bedoeling . Naja gesprekje kwam op gang en ik zag dat die andere gast ook goed bezig was. Dus ik steek spontaan mn duim omhoog met een big smile . Maar dat gebaar konden die chickies blijkbaar niet echt warderen . Wij schieten keihard in de lach en die chickies liepe weg .

Echt versierblunder zou ik het niet willen noemen, aangezien we alleen maar uit waren op wat lol, maarja .

[ Bericht 5% gewijzigd door Sport_Life op 12-02-2006 04:24:16 ]
pi_34997713
Ik gisteravond door een spontane actie naar een vrijgezellenfeest, ik denk dat wordt lachen met wat vrienden. Maar als je er bent vind je het in eens dus niet zo leuk meer.

Maar wij naar binnen en dan moet je in eens speeddaten, 4min lang praten met een dame. De eerste dame bij wie ik aan een tafeltje ging zitten was echt wel leuk. ( Je gaat natuurlijk niet bij de eerste de beste zitten, je zoekt een dame op die boven je league is ) Leuk en aardig meteen begonnen met kletsen en het was echt mega gezellig omdat we te vroeg waren begonnen hebben we volgens mij een dikke 10 min gepraat.

Ik door en ga met nog 7 dames praten, je schrijft de namen op van alle dames en bij de meeste zet je direct al een Nee, maar die eerste dame was absolute een JA. Dus ik lever dat blaatje in en als zij dan ook ja heeft gezet dan wordt je op een of andere manier nog een keertje gekoppelt.

Met speeddaten gaat het wel dan durf ik wel met haar te praten, maar ik sloeg helemaal dicht de rest van de avond. Dus met mijn stomme hoofd helemaal niets tegen haar gezegd. Op een gegeven moment moesten we weg en ik moest het gewoon weten. Dus ik loop naar haar toe en zeg iets in de trend van; 'Hey, ik hoop eigenlijks wel dat je een JA hebt ingevuld bij mij?' en ze zegt op de meest lieve manier " ik zei toch dat het goed zou komen, natuurlijk heb ik ja ingevuld.'

Met dat in mijn hoofd wetend dat ik haar weer zou gaan ontmoeten met volle blijdschap weg gegaan. Ik zit er in de auto over na te denken en bedenk me in eens hoe ze trouwens weten hoe ze mij moeten bereiken. En nu komt het, ik bedenk me in eens dat ik mijn naam en contact gegevens niet eens op het blaadje heb gezet. Dus ze weten niet dat ik JA heb ingevuld bij de leuke dame.

Ik heb een probleem er loopt daar een heel leuke dame rond met wie ik nog wel een keertje wat wil doen, zij denk er het zelfde over. Maar ik kan haar niet bereiken.
Tolerantie is een onvolmaakte deugd, omdat één van de centrale kenmerken van tolerantie is het toelaten van iets dat je in feite afkeurt. Omdat hetgeen je afkeurt toch plaatsvindt, kan je over het resultaat niet erg enthousiast worden. Kees Schuit
  zondag 12 februari 2006 @ 15:13:52 #56
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_35000515
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef Speher het volgende:
Verhaal over gegevens niet ingevuld
Dude!
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:31 schreef GF het volgende:
Of de naam verkeerd verstaan
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:40 schreef het.ismij het volgende:
Namen vergeten klinkt me bekend in de oren
Naam goed verstaan, naam onthouden, nummer zelfs goed onthouden (samen met een vriend, hij deed de eerste 5 cijfers, ik de laatste ) en dan alsnog de verkeerde naam in een sms zetten
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_35011973
Vannacht in parijs wezen stappen, met 3 meisjes staan dansen, maar als ze alle 3 geen engels spreken en ik geen frans schiet dat niet op natuurlijk. Niet echt een blunder, maar wel kut
pi_35012439
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef Speher het volgende:
Verhaal

Dit is wel heel ernstig..
pi_35012829
Blunders genoeg, voornamelijk vanwege de taalbarrière; mijn Frans is redelijk maar voor 'chatting up' schiet het toch écht wat tekort Maar ach, we zijn met een hele groep buitenlanders dus dan is dat alleen maar leuk.

Toen wij hier net waren had een Ierse vriend van mij altijd de goede moed erin; om de haverklap ging hij naar een meisje toe om contact te leggen en zei "Salut!" (Hoi!). Het enige nadeel hieraan was dat hij het uitsprak als "Salaud!", wat zoiets klootzak, kutwijf, etc betekent. Natuurlijk konden de meiden dat niet waarderen, en hij snapte maar niet waarvan het kwam. En wij het hem dat maar niet vertellen hè
pi_35018147
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:15 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Dit is wel heel ernstig..
Ik baal er ook behoorlijk van, maar ik heb mischien een weg gevonden hoe ik haar kan vinden.

edit:

Ben er nu achter bij welke studenten vereniging ze zit, dus ik boek vooruitgang

[ Bericht 10% gewijzigd door Speher op 12-02-2006 23:08:07 ]
Tolerantie is een onvolmaakte deugd, omdat één van de centrale kenmerken van tolerantie is het toelaten van iets dat je in feite afkeurt. Omdat hetgeen je afkeurt toch plaatsvindt, kan je over het resultaat niet erg enthousiast worden. Kees Schuit
pi_35019262
tvp
pi_35031987
Het is me gelukt, ik heb haar email adres gevonden. Nu af wachten of we er een echte versierblunder van maken of dat het nog iets leuks wordt.
pi_35033047
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef Speher het volgende:

Ben er nu achter bij welke studenten vereniging ze zit, dus ik boek vooruitgang
Welke studentenvereniging zit ze dan?
pi_35038406
NSA Amsterdam
pi_35039543
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef Speher het volgende:
NSA Amsterdam

Die blonde zeker.
pi_35039766
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

[afbeelding]

Die blonde zeker.
welke blonde?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op maandag 13 februari 2006 15:58 schreef het.ismij het volgende:

[..]

welke blonde?
Die blonde hier recht voor. met oranje armbandje
  maandag 13 februari 2006 @ 16:00:44 #68
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_35039889
die met de krullen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_35039907
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:00 schreef sanger het volgende:
die met de krullen?
nee dank je.
  maandag 13 februari 2006 @ 18:48:54 #70
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_35046579
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:00 schreef sanger het volgende:
die met de krullen?
pi_35047981
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:31 schreef Speher het volgende:
Het is me gelukt, ik heb haar email adres gevonden. Nu af wachten of we er een echte versierblunder van maken of dat het nog iets leuks wordt.
Hehe, toch nog goed afgelopen dan Maar nou moet het echte werk beginnen, hehe.
pi_35050935
idd
  dinsdag 14 februari 2006 @ 10:31:11 #73
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_35068283
Ik neem aan dat valentijnblunders hier ook thuis horen?

3 Jaar geleden was ik stapelverliefd op een meisje, dus ik had besloten haar een valentijnskaart te sturen. Mooie kaart uitgezocht, leuk gedicht erop geschreven, en ondertekend met een oude internet nickname. Mijn 2 beste vrienden zouden haar ook een kaartje sturen. Op valentijnsdag zelf bleek al dat mijn vrienden waren teruggekrabbeld, en ik begon wat nattigheid te voelen. De dag na valentijn ging op school het gerucht dat iemand een valentijnskaart zonder postzegel had gekregen, en die had moeten betalen aan de deur. 3x raden van wie die kaart was

En om het nog wat erger te maken, ging ze aan iedereen vragen wie nou die Stalian was , helaas waren de enige die dat wisten mijn vrienden (inschattingsfoutje) maar die waren wel zo snugger dat niet aan haar te vertellen. Achteraf gewoon goede vrienden gebleven, nooit meer wat van gehoord.
pi_35091848
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:31 schreef Spec87 het volgende:
Ik neem aan dat valentijnblunders hier ook thuis horen?

3 Jaar geleden was ik stapelverliefd op een meisje, dus ik had besloten haar een valentijnskaart te sturen. Mooie kaart uitgezocht, leuk gedicht erop geschreven, en ondertekend met een oude internet nickname. Mijn 2 beste vrienden zouden haar ook een kaartje sturen. Op valentijnsdag zelf bleek al dat mijn vrienden waren teruggekrabbeld, en ik begon wat nattigheid te voelen. De dag na valentijn ging op school het gerucht dat iemand een valentijnskaart zonder postzegel had gekregen, en die had moeten betalen aan de deur. 3x raden van wie die kaart was

En om het nog wat erger te maken, ging ze aan iedereen vragen wie nou die Stalian was , helaas waren de enige die dat wisten mijn vrienden (inschattingsfoutje) maar die waren wel zo snugger dat niet aan haar te vertellen. Achteraf gewoon goede vrienden gebleven, nooit meer wat van gehoord.
detail: je hebt haar ook niet gekregen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:13:08 #75
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_35097031
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:31 schreef Spec87 het volgende:
De dag na valentijn ging op school het gerucht dat iemand een valentijnskaart zonder postzegel had gekregen, en die had moeten betalen aan de deur. 3x raden van wie die kaart was
Maar...uhm...Was er nu echt geen postzegel en zo nee: why the fuck not
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')