"Diesel was het he?" - "Neej Isolde"quote:
Dude!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef Speher het volgende:
Verhaal over gegevens niet ingevuld
quote:
Naam goed verstaan, naam onthouden, nummer zelfs goed onthouden (samen met een vriend, hij deed de eerste 5 cijfers, ik de laatstequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:40 schreef het.ismij het volgende:
Namen vergeten klinkt me bekend in de oren
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef Speher het volgende:
Verhaal
Ik baal er ook behoorlijk van, maar ik heb mischien een weg gevonden hoe ik haar kan vinden.quote:
Welke studentenvereniging zit ze dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef Speher het volgende:
Ben er nu achter bij welke studenten vereniging ze zit, dus ik boek vooruitgang
welke blonde?quote:
nee dank je.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:00 schreef sanger het volgende:
die met de krullen?
Hehe, toch nog goed afgelopen danquote:Op maandag 13 februari 2006 12:31 schreef Speher het volgende:
Het is me gelukt, ik heb haar email adres gevonden. Nu af wachten of we er een echte versierblunder van maken of dat het nog iets leuks wordt.
detail: je hebt haar ook niet gekregen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:31 schreef Spec87 het volgende:
Ik neem aan dat valentijnblunders hier ook thuis horen?
3 Jaar geleden was ik stapelverliefd op een meisje, dus ik had besloten haar een valentijnskaart te sturen. Mooie kaart uitgezocht, leuk gedicht erop geschreven, en ondertekend met een oude internet nickname. Mijn 2 beste vrienden zouden haar ook een kaartje sturen. Op valentijnsdag zelf bleek al dat mijn vrienden waren teruggekrabbeld, en ik begon wat nattigheid te voelen. De dag na valentijn ging op school het gerucht dat iemand een valentijnskaart zonder postzegel had gekregen, en die had moeten betalen aan de deur. 3x raden van wie die kaart was![]()
En om het nog wat erger te maken, ging ze aan iedereen vragen wie nou die Stalian was, helaas waren de enige die dat wisten mijn vrienden (inschattingsfoutje) maar die waren wel zo snugger dat niet aan haar te vertellen. Achteraf gewoon goede vrienden gebleven, nooit meer wat van gehoord.
![]()
Maar...uhm...Was er nu echt geen postzegel en zo nee: why the fuck notquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:31 schreef Spec87 het volgende:
De dag na valentijn ging op school het gerucht dat iemand een valentijnskaart zonder postzegel had gekregen, en die had moeten betalen aan de deur. 3x raden van wie die kaart was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |