ondertussen waren het al 2 geweest hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef Nashje het volgende:
Een andere trainer was nu allang keihard ontslagen. Maarja dat was al eerder bekend.
En dan? Wat schiet je dr mee op. En wie is er beschikbaar nu?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef Nashje het volgende:
Een andere trainer was nu allang keihard ontslagen. Maarja dat was al eerder bekend.
Ruud Gullitquote:Op zondag 5 februari 2006 15:01 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En dan? Wat schiet je dr mee op. En wie is er beschikbaar nu?
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zul je zien dat jullie daar ook van verliezen
Die staat al bovenaan in het voetbalwereldje, als die naar Ajax gaat (of naar elke andere club) kan hij alleen maar verliezen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Nashje het volgende:
Cruijff komt toch niet.
Dat bedoel ik. Hiddink zal ook niet meer teruggaan naar Korea.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef jna het volgende:
[..]
Die staat al bovenaan in het voetbalwereldje, als die naar Ajax gaat (of naar elke andere club) kan hij alleen maar verliezen.
Die blijft dus lekker niks doen.
Ronald Koeman is toch ook een ex-PSV'er geweest.quote:
Daar gaat het me niet om..... Gullit gaat het ook echt niet doen voor Ajax hoor.. Die maakte er bij f'noord ook een potje vanquote:Op zondag 5 februari 2006 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ronald Koeman is toch ook een ex-PSV\'er geweest.
Koeman heeft zelf nog bij Ajax gespeeld. Gullit daarentegen alleen bij psv en de kakkerlakken. Plus het feit dat het slechte trainer is die de spelers niet beter maakt. Typetje Blind.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ronald Koeman is toch ook een ex-PSV\'er geweest.
Ach, je hebt altijd mensen die graag terug grijpen op vergane glorie, zolang Cruijf nog leeft zal je altijd idioten hebben die hem weer als trainer willen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Cruijf moeten we nou maar eens vergeten idd, die zal het NOOIT meer doen.
Hij zei toch telkens 'mijn club'. Dus waarom nietquote:Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef Nashje het volgende:
Ik vraag me af of Van Gaal zomaar opstapt bij az.
Hoewel ik hem het allerliefst terug zie. Samen met V/d Lem aan het nieuwe Ajax bouwen.
Eventueel aan het einde van het seizoen, hij zal inderdaad eerst kampioen willen worden met AZ (wat 'm toch nooit gaat lukken).quote:Op zondag 5 februari 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Als Blind er NU uitgaat komt van gaal echt niet hoor...
Denk je?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eventueel aan het einde van het seizoen, hij zal inderdaad eerst kampioen willen worden met AZ (wat \'m toch nooit gaat lukken).
Hij zal zeker ja zeggen, hij zal geen seconde na hoeven te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |