Het beledigen van het Joodse geloof moet toch ook afgekeurd worden? en minste als die lui consequent zijn...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ja laten we moslims nog harder gaan schoppen?
Heb je niet door dat dit wereld wijd de vlam in de pan kan doen slaan?
Ik ben het niet eens met die boze reacties van moslims, maar moeten we ze nu om elk incident gaan vragen of ze zich ervan willen distansieren?Dat gaat ook nergens over.
en die achterliggende gedachte is vaak racistisch . En Denemarken erbij en je weet genoeg waarom ze dan hebben geplaast.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:41 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Ergens mee spotten is wat anders dan iets beledigen.. Een spotprent is immers geen belediging, maar een vorm van humor en meestal zit er een achterliggende gedachte achter. Als je een spotprent dermate serieus vindt vind ik dat er toch iets mis is met je. Je weet immers dat het om spot gaat.
respect komt van twee kanten en het is heel jammer dat veelal gelovigen juist door hun geloof geen respect willen hebben voor dingen die niet in hun geloof passen. en dat is het punt. misschien willen ze het wel als het wel geaccepteerd zou zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef Drugshond het volgende:
Ergens wel goed dat deze discussie loopt (toch wel een zwaar topic).
Wat is vrijheid en waar begint godlaster ?
En hoeveel waarde heeft godlaster als je niet gelovig bent.
Maakt dat je mening meer of minder waar om e.e.a. te bevestigen of te ontkennen.
En als een mening al onafhankelijk is... waarom dan niet een tekening ?
Jij bent voor een islamtische revolutie net als in Iran. Of juist een revolutie die de andere kant opgaat?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijf opletten, mijn landgenoot. Sneller dan je denkt.. Enkele weken.
Heb je niet door hoe belachelijk dat eigenlijk is, dat moslims oorlog willen voeren over een paar cartoons?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ja laten we moslims nog harder gaan schoppen?
Heb je niet door dat dit wereld wijd de vlam in de pan kan doen slaan?
Islam staat bekent als oorlogsgezind, een revolutie zou welke richting op zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:45 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Jij bent voor een islamtische revolutie net als in Iran. Of juist een revolutie die de andere kant opgaat?
nou je wacht ook al 4000 jaar met ontwikkelen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee sorry ik heb geen wacht beleid
ik ben voor democratie maar tegen beledigingen en provocatiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:45 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Jij bent voor een islamtische revolutie net als in Iran. Of juist een revolutie die de andere kant opgaat?
Wat een verrassingquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:46 schreef whosvegas het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=679351/sc=ebd905
Volgens mij worden die spotprenten door een aantal conservatieve moslim geestelijke en leiders aan gegrepen om de moslims in combinatie met antiwesterse preken flink op te hitsen
ik ben nog net geen 4000 sorry en de islam ook nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou je wacht ook al 4000 jaar met ontwikkelen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:45 schreef Meki het volgende:
als niemand dit veroordeelt gaan mensen de holocaust ontkennen omdat ze dan denken dat het mag
Precies,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:41 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Ergens mee spotten is wat anders dan iets beledigen.. Een spotprent is immers geen belediging, maar een vorm van humor en meestal zit er een achterliggende gedachte achter. Als je een spotprent dermate serieus vindt vind ik dat er toch iets mis is met je. Je weet immers dat het om spot gaat.
Ja, tot een zekere hoogte. En die hoogte is vastgesteld bij de wet.quote:
Belachelijke vergelijking. Verifieerbare feiten van een verschrikkelijke massaslachting ontkennen of de profeet Mohammed tekenen met spot als doel.quote:
Dat heb je prima verwoord!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja, tot een zekere hoogte. En die hoogte is vastgesteld bij de wet.
Als \"moslilms\" beledigd zijn door deze spotprenten dan moeten Deense en Noorse moslimorganisaties maar die krant en cartoonist voor de rechter slepen. En als enkele Islamitische landen ook beledigd zijn door die cartoons, kunnen ze dat op een beschaafde manier laten weten door de Deense en Noorse ambassadeur op het matje te roepen.
Maar de reacties van de afgelopen dagen zijn compleet buiten elke properties. Het is nu zo dat elke Noord-West Europese uitziende journalist, ambtenaar e.d in Iran, Palestina e.d vrezen voor hun leven, omdat wat moslims beledigd zijn door een spotprent.
de chinezen wel :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik ben nog net geen 4000 sorry en de islam ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |