Dan zeg ik heel vriendelijk dat ik er weer benquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij zegt het tenminste vriendelijk![]()
Het is er goed van Chielquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vond ik erg eerlijk dat hij dat zei, Holt zal wel flink beledigd zijn![]()
met mijn rug gaat over algemeen wel beter (maar zijn ook dagen dat het weer pijnlijk is). Maar komt wel goed denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hoor alles is wel goed met mij, dank je, met jou ook en dan vooral je rug enzo.
Hoi Arliatorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan zeg ik heel vriendelijk dat ik er weer ben![]()
Hoi hoi Arliatorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoelang is je fles al open ?quote:
Dan zeg ik heel vriendelijk halloquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hey Arliatorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mooi zo, gelukkig dat het weer wat beter gaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
met mijn rug gaat over algemeen wel beter (maar zijn ook dagen dat het weer pijnlijk is). Maar komt wel goed denk ik![]()
Beertje![]()
![]()
En dan zeg ik heel vriendelijk terug dat je van harte welkom bentquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoi Arliator.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zit net aan mn 2deglasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoelang is je fles al open ?![]()
Je gaat nog steeds perfect![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:22 schreef Arliator het volgende:
Goh, wat zijn we vriendelijk allemaal hier![]()
OOOOOh vandaar, meestal kom ik later thuisquote:
Ik wist niet dat Viool zo'n grote muil had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |