Dan zeg ik heel vriendelijk dat ik er weer benquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij zegt het tenminste vriendelijk![]()
Het is er goed van Chielquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vond ik erg eerlijk dat hij dat zei, Holt zal wel flink beledigd zijn![]()
met mijn rug gaat over algemeen wel beter (maar zijn ook dagen dat het weer pijnlijk is). Maar komt wel goed denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hoor alles is wel goed met mij, dank je, met jou ook en dan vooral je rug enzo.
Hoi Arliatorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan zeg ik heel vriendelijk dat ik er weer ben![]()
Hoi hoi Arliatorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoelang is je fles al open ?quote:
Dan zeg ik heel vriendelijk halloquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hey Arliatorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mooi zo, gelukkig dat het weer wat beter gaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
met mijn rug gaat over algemeen wel beter (maar zijn ook dagen dat het weer pijnlijk is). Maar komt wel goed denk ik![]()
Beertje![]()
![]()
En dan zeg ik heel vriendelijk terug dat je van harte welkom bentquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoi Arliator.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zit net aan mn 2deglasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoelang is je fles al open ?![]()
Je gaat nog steeds perfect![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:22 schreef Arliator het volgende:
Goh, wat zijn we vriendelijk allemaal hier![]()
OOOOOh vandaar, meestal kom ik later thuisquote:
Ik wist niet dat Viool zo'n grote muil had.quote:
Zijn we toch altijdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:22 schreef Arliator het volgende:
Goh, wat zijn we vriendelijk allemaal hier![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:26 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Viool zo\'n grote muil had.
Als die vrouw met dat rode haar iets korter haar had gehad, had ik durven zweren dat ik haar ken, maar ik ken haar dus niet. Even een overbodige mededelingquote:
Ze staat op d'r kopquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:26 schreef frizti het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:26 schreef frizti het volgende:
[..]
Dus als dat haar mond niet is, dan moet dat haar ........... nee, dat wil ik niet visualiserenquote:
Riep ik net dat ze haar cap vergeten was, trekt ze verdomme een veels te klein t-shirt aanquote:
Is snappiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kwam gisteren wel goed uit dat je het forum had zeg
Ik zie het gewoon staan hoor? Paar seconden geleden nog niet, dus ik denk dat je net even te snel was met je vraagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:30 schreef Bartoli het volgende:
uhm ff vraagje met betrekking tot de user icons moeten we die weer opnieuw uploaden? in dat geval ben ik me plaatje kwijt met die award van verleden jaar
GADVERDAMME.quote:
Een klein beetje wel hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja oke, sorry. Maar het is toch ook een beetje jouw forum, samen met Snappie?
Zou haast een verband trekken met die ontplofte strontsiloquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:31 schreef regenworm het volgende:
Zie een varken met een rood t-shirtje aan.
Ik heb nog even gekeken, maar ik heb hem ook nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:30 schreef Bartoli het volgende:
uhm ff vraagje met betrekking tot de user icons moeten we die weer opnieuw uploaden? in dat geval ben ik me plaatje kwijt met die award van verleden jaar
Als Viola blijft door eten dat kan ze inderdaad ook ontploffen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zou haast een verband trekken met die ontploft strontsilo![]()
![]()
Ow...ja dat is balen, je moet ze idd opnieuw uploadenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:30 schreef Bartoli het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |